Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Turbo Box 100S (Crown)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Turbo Box 100S (Crown)


    #2
    Best leuk effect maar hadden ze denk ik beter ook een tail erin kunnen doen want zo is het niet heel duidelijk dat het z-shape is doordat de boeketten erdoor heengaan.... jammer
    Maar toch mooie pot!!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Firespree
      Best leuk effect maar hadden ze denk ik beter ook een tail erin kunnen doen want zo is het niet heel duidelijk dat het z-shape is doordat de boeketten erdoor heengaan.... jammer
      Maar toch mooie pot!!
      een tail er bij? denk dat dat niet goed zou zijn voor het uiteindelijke effect aangezien deze cake 200gram bevat en 100sh is, dat is dus 2gram per shot. als je er dan ook nog een tail bij had gedaan dan was het lucht effect egt niets meer waard geweest.

      en als je deze cake van een grotere afstand bekijkt dan zie je wel degelijk een z-shape.
      Once a pyro, always a pyro

      Comment


        #4
        Nu ik het filmpje gezien heb ga ik dit jaar ook voor de turbobox.
        Leuke bak voor slechts 35 euro.

        Comment


          #5
          Zeker mooi en dan voor 35 euro .
          Maar er zou wel een verbetering in kunnen komen dat er 10x10 shoten komen ofzo.

          Comment


            #6
            Die is er ook hoor ;) de Multibox
            Gerwin

            Comment


              #7
              dit is een leuke bak en is ook in belgie te koop onder de naam turbo box maar is dan van pyro star!
              ik vind dit een mooie bak vooral om dat het maar 2 gram per schot is!
              en dan tog nog zon mooi efect!

              Comment

              Working...
              X