Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

San Francisco

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    San Francisco



    Artikelnummer: 1624
    Artikelnaam: San Francisco
    Netto Kruitgewicht: 380 gr.
    Aantal Schoten: 88 Schots
    Effectomschrijving: First in Z shape up pink watercolour and lemon stars, then up to colour crackling with whistling, finally brocade tails up bursting to bocade crowns with crackling
    Prijs: €56,40
    Verpakkingseenheid: 4/1
    Afmetingen:
    Film: Vuurwerktoko.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 23 October 2007, 00:18.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Echt een leuke cake, vind het wel gaaf dat Z-shape, maar tempo had wat hoger gemogen. Toch lijkt het me geen verveling te worden en die finale is natuurlijk waanzinnig, 3 gigantische gouden brocades als afsluiter is niet mis.

    Prijs van €56,- vind ik persoonlijk te hoog voor deze cake, mag van mij zeker 15/20 euri omlaag.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
      Echt een leuke cake, vind het wel gaaf dat Z-shape, maar tempo had wat hoger gemogen. Toch lijkt het me geen verveling te worden en die finale is natuurlijk waanzinnig, 3 gigantische gouden brocades als afsluiter is niet mis.

      Prijs van €56,- vind ik persoonlijk te hoog voor deze cake, mag van mij zeker 15/20 euri omlaag.
      tempo vind ik anders goed zat en inderedaad de finale is echt

      Comment


        #4
        Tempo is idd goed
        Mja,voor 60,- zijn er wel mooiere potten

        Comment


          #5
          Een z-shape moet gewoon sneller, zeker bij zo'n effect als dit. Kijk maar naar de Super 500, dát is pas snelheid. Maar goed, even ter verduidelijking voor mijn eerdere opmerking erover.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Is wel mooi
            Mja 35,- was een betere prijs geweest

            Comment


              #7
              ik vindt hem buitengewoon mooi , prachtige tails in z-shape en daarna 'n finale met fluit , brocade crown en crackling in fan - shaped , ik ben het inderdaad wel met jullie eens , hij is te duur .
              www.thundershow.nl

              Comment


                #8
                Spijtig genoeg is deze cake toch al na 1 seizoen uit het assortiment verdwenen (dus verplaatst naar Archief), deze moest plaats maken voor nieuwe en betere cakes. Een keuze die ikzelf toch wel kan beamen als ik kijk naar de prijs, maar ik had deze cake dolgraag een keer in het echt mee willen maken, Z-shape is mijn favoriet en de finale ziet er grandioos uit, fluit en gigantische brocades.

                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  dat is echt jammer dit was inderdaad een hele goede cake.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
                    dat is echt jammer dit was inderdaad een hele goede cake.
                    Heb jij echt ervaring met deze cake ook? Hoe was de finale in werkelijkheid?

                    Ik heb overigens een dummy hiervan gekregen van de plaatselijke dealer, ben daar echt blij mee.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      nou, ik moet zeggen dat de prijs van 60 euro voor een paar romeinse kaarsen niet bepaald spectaculair is.
                      de finale is echter fenominaal!

                      Ik had hem ook in het echt gezien, maar ik vond het niet meer dan een romeinse kaars echt waar.
                      2011, denk!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Firekiddo Bekijk bericht
                        nou, ik moet zeggen dat de prijs van 60 euro voor een paar romeinse kaarsen niet bepaald spectaculair is.
                        de finale is echter fenominaal!

                        Ik had hem ook in het echt gezien, maar ik vond het niet meer dan een romeinse kaars echt waar.
                        Probeer jij dan maar eens wat romeinse kaarsen neer te zetten die in een perfect tempo achter elkaar in z-shape verschillende kleuren schieten.
                        Van zo'n dingen moet je houden, ik ben daar ook geen fan van. Maar ik heb het wel wat meer leren waarderen.

                        Comment


                          #13
                          Dit noem ik bizar voor woorden, zo'n matige cake met zo'n finale. Wat een groot contrast zeg! Denk niet dat ik zo'n contrast eerder gezien heb bij een product uit Nederland.

                          Een dergelijke finale mogen ze wel in een ander product stoppen, die finale is erg mooi!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                            Heb jij echt ervaring met deze cake ook? Hoe was de finale in werkelijkheid?

                            Ik heb overigens een dummy hiervan gekregen van de plaatselijke dealer, ben daar echt blij mee.

                            ik niet. iemand bij mij in de straat had hem de finale vond ik wel heel mooi.

                            Comment


                              #15
                              Bij de plantenhal verkocht hem ook gewoon voor 45 euro alleen heb der best wel spijt van dat ik hem niet heb gekocht

                              Wand bij had ook iemand hem in de straat en vond egt geweldig vooral die finale
                              Laatst aangepast door Fireworkfreakz19; 1 March 2008, 13:03.

                              Comment

                              Working...
                              X