Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Star Fighters

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dynasty] Star Fighters




    Artikelnummer: 1763
    Artikelnaam: Star Fighters
    Netto Kruitgewicht: 458 gr.
    Aantal Schoten: 165 Schots
    Effectomschrijving: 165 oorverdovend fluitende zware kleurrijke kometen met crackling en report
    Prijs: 60,-
    Verpakkingseenheid: 2/1
    Afmetingen: 520x300x100mm
    Film: Vuurwerktoko.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door pyroboy; 7 September 2011, 18:54.

    #2
    Het effect is in werkelijkheid ook echt super, mooie harde fluiters met gekleurde tail omhoog, echt iets wat je moet zien om te oordelen. Ik ben het wel eens met je opmerking over die prijs, zelf zou ik het er ook niet snel voor neerleggen nee.

    Comment


      #3
      Mike, wat maakt deze fluitpot zo anders dan de 10x100 schots weco saturn missile, mantronix, megatronix en colonade? Op hoeveelheid en eindsalvo na dan?

      Is de fluit zoveel harder, crackling beter of wat?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
        Mike, wat maakt deze fluitpot zo anders dan de 10x100 schots weco saturn missile, mantronix, megatronix en colonade? Op hoeveelheid en eindsalvo na dan?

        Is de fluit zoveel harder, crackling beter of wat?
        De fluit zelf is niet egt heel anders ofzo mischien iets harder, maar de rode en groene kleur bij het opstijgen geeft tog een zéér leuk effect.

        Tijdens de demo van Wolff vond ik het egt een leuke fluitbak, alleen vind ik 60 euri veel te duur ervoor
        Laatst aangepast door pyroboy; 7 September 2011, 18:42.
        Once a pyro, always a pyro

        Comment


          #5
          ik vind het meer dan belachelijk 60 euro kom op zeg... leuk hoor die 500grams wet met zo veel leuke grotere cake;s maar de prijzen zijn ook gelijk ver3dubbeld

          Comment


            #6
            De Crocodile van Diamond geeft ook die kleurtjes als het goed is. Maar 60 euro is inderdaad veel te duur voor dit ding. Maar ja, iedere producent heeft wel zwakkere of te dure producten in zijn collectie zitten he. De 1 alleen wat meer dan de ander.

            Wel raar overigens, Dynasty heeft zoveel producten die wél waar voor het geld zijn en dan zo'n miskoop ertussen. Eigenlijk net zo ongelofelijk als de lage prijzen voor oa. de Heavy three, Fire en Titan pijl

            Comment


              #7
              ja nou dat zijn ook redenen waarom ik zo veel dingen in een assortiment niet snap, 3 super potten voor een hele lage prijs, en 1 jank bak met wat gekleurde tails waar ze de hoofd prijs voor vragen...

              Comment


                #8
                Nouja, de fluit is wel érg goed moet ik zeggen. Mooi hard en fel en gaan ook goed hoog, dit is natuurlijk wel een kwaliteitsverschil met andere fluitblokjes.

                Maar goed, nog steeds geen argument voor die hoge prijs inderdaad, weet ook niet hoe ze hier nou bij komen.
                Laatst aangepast door pyroboy; 7 September 2011, 18:42.

                Comment


                  #9
                  de finale van dit blok zou ook wel vet staan in 'n ander blok met lucht effecten als finale , dus ik bedoel eerst allemaal peony's en dat soort shit , en dan als finale 'n hele zooi fluitpijltjes met knal in een salvo .
                  www.thundershow.nl

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door damianus
                    hier 'n filmpje van deze hoop stront , afkomstig van www.oudennieuwarchief.nl :
                    http://www.vuurwerkmuseum.nl/Movies/...ikaansvlag.wmv

                    Ik vindt het echt een mooie fluit bak....harde fluit...lekker apart weer is wat anders.
                    Tja alleen de prijs inderdaad vindt toch ook wat aan de hoge kant.
                    Moet toch even goed over nadenken of deze er dit jaar in komt.....40 euro zou meer passelijk zijn voor deze.

                    Comment

                    Working...
                    X