Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smaragd Rocket (Dynasty)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Smaragd Rocket (Dynasty)



    Rechtermuisknop, doel opslaan als...

    #2
    :d

    eg wel mooie pijl voor 2,50 hier in gouda ga ik er cker veel van kope
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

    Comment


      #3
      Leuke pijl met mooi effect en voor 2,50 per stuk niet duur ben alleen benieuwd naar de kwaliteit hoelang het effect blijft hangen.... en duidelijk is...
      vind ik nooit echt duidelijk op een filmpje...

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Firespree
        Leuke pijl met mooi effect en voor 2,50 per stuk niet duur ben alleen benieuwd naar de kwaliteit hoelang het effect blijft hangen.... en duidelijk is...
        vind ik nooit echt duidelijk op een filmpje...
        Ik snap wat je bedoelt, met goud is dat inderdaad erg moeilijk in te schatten. Ik kan je wel vertellen dat deze inderdaad íets langer zichtbaar is, al is het dan meer dat je nog vonken ziet dan mooie slierten.

        Comment


          #5
          Hier een foto van deze pijl:



          Ik vind dit zelf ook een erg goede pijl, hij werd hier in het dorp altijd verkocht maar ik heb de pijl afgelopen jaar niet zien liggen helaas.
          Once a pyro, always a pyro

          Comment


            #6
            Bedankt voor het antwoord mattenfreak zie al een salvootje de lucht ingaan

            Comment


              #7
              Mooi ding. Geen miskoop dus.

              Comment


                #8
                ik heb al een hoop leuke betaalbare pijlen voorbij zien komen op de site.. word echt een goede oud en nieuw ... deze is ook weer zeer goed en voor dat geld zal ik hem zeker niet laten liggen

                Comment


                  #9
                  Ja bleek dus dat ik deze ook al besteld had voor 2,30 per stuk. Denk is wel geinig om erbij te hebben. Keek ik hier en zag ik ineens een filmpje. Weet nog wel dat de eerste keer toen ik hem zag dat het om een pijl van 8 euro ging ofzo

                  Comment


                    #10
                    Leuk filmpje! Je krijgt ZEKER waar voor je geld! Een breed boeket dat lang bleef hangen! Hier was 'ie €2,35 dacht ik.. Topper!!
                    Gr. Alex:bye:

                    Comment


                      #11
                      Het filmpje is offline. Zou iemand hem weer kunnen uploaden ofzo? Dan edit ik deze post wel.

                      Edit; heb hem nu gezien. Leuke pijl.
                      Laatst aangepast door Invader; 7 October 2007, 21:34.

                      Comment


                        #12
                        mooi

                        mooi stukske vuurwerk

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door kruitvat Bekijk bericht
                          mooi stukske vuurwerk
                          Wat vind jij zo mooi aan deze pijl?

                          Als je jou mening onderbouwd hebben andere lezers er ook nog iets aan in de keuzen om deze pijl aan te schaffen of niet

                          Once a pyro, always a pyro

                          Comment


                            #14
                            Heb hem dit jaar ook gehad het effect bleef lekker lang hangen Dit jaar neem ik er zeker 3
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              #15
                              Dit jaar had ik er 4 van, voor de prijs van 2,50. Viel me wel een beetje tegen van wat ik er van verwacht had. Steeg hoog op waardoor het effect klein leek. De gouden regen bleef wel lang hangen en was erg mooi. 2,50 zeker waard en dit jaar gaan ze er helaas uit heb ik vernomen. Hopen dat mijn dealer nog een restpartij heeft liggen aan het eind van het jaar.

                              Ik had er 4 van besteld en kreeg er eerst 1 mee. Ze waren er 3 vergeten bij te doen. Na navraag kreeg ik ze alsnog.....
                              Vuurwerk is een passie!

                              Comment

                              Working...
                              X