Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Perfect Storm

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Perfect Storm



    Artikelnummer: 974
    Artikelnaam: Perfect Storm
    Bruto Gewicht: 2.667 gr.
    Netto Kruitgewicht: 300 gr.
    Aantal Schoten: 4 x 5 Schots
    Effectomschrijving: Dit is een perfecte combinatie van indrukwekkende knallen met bling-bling effecten! 20 kometen schieten in waaiervorm omhoog, waarna ze exploderen in zilveren golven met blauwe parels en oranje sterren met zeeblauwe glitters.
    Tijdsduur: 12 sec.
    Stijghoogte: 15-25 m.
    Diameter Effect: 50-55 m.
    Richtprijs: €37.50
    Verpakkingseenheid: 6/1
    Film: Rechtermuisknop, doel opslaan als...
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Met dank aan Pyroworld voor hosting.
    Laatst aangepast door Guy; 2 October 2008, 23:34.

    #2
    Update 21-09-2006: Filmpje online gezet!

    Comment


      #3
      Heftig bakkie hoor zeker zo drie naast elkaar vind het o pzich wel een aanradertje en zal zeker op mijn lijstje komen...
      Maar die zeeblauwe kleur? XD waar die commentator het over heeft is me niet opgevallen

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
        Heftig bakkie hoor zeker zo drie naast elkaar vind het o pzich wel een aanradertje en zal zeker op mijn lijstje komen...
        Maar die zeeblauwe kleur? XD waar die commentator het over heeft is me niet opgevallen
        Ook deze kleur is moeilijk op de camera vast te leggen, mits je een prof. camera hebt natuurlijk. Hij was er duidelijk aanwezig, je kon hem gewoon niet missen, echt een prachtige kleur!

        Comment


          #5
          Kijk aan dat maakt me wel nieuwsgierig naar die kleur is ie in meer potten aanwezig dat je weet....?
          Bedankt

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
            Kijk aan dat maakt me wel nieuwsgierig naar die kleur is ie in meer potten aanwezig dat je weet....?
            Bedankt
            Dit was een heel opvallende kleur en heb deze nergens anders in verwerkt gezien. Daarbij werd duidelijk gezegd achteraf of de kleuren gezien waren door de bezoekers, bij andere cakes was ook dit niet het geval.

            Houd het er maar op dat misschien volgend jaar deze kleur vaker voor zal komen, ik vond het een kleur waar ik zeker naar op zoek zal gaan als de prijzen leuk zijn.

            Comment


              #7
              'n tientje er af , en ik zou hem kopen .

              nu ik weet hoe de waterkleur er uit ziet , ben ik van mening dat het nu best wel het geld waard is .
              Laatst aangepast door damianus; 2 July 2007, 12:11.
              www.thundershow.nl

              Comment


                #8
                Ga je dat nou bij elke post zeggen?
                Deze pot heeft 20 schoten, gaan redelijk snel weg. Maar als dat over die water-kleur klopt (als je beetje inbeeldt kun je er best wel water van maken. Ziet mooi uit.) is deze bak gewoon goed.
                34.50 is een gewaagde prijs, maar ik vindt dat je hem daar best voor mag kopen.

                Comment


                  #9
                  http://www.vuurwerkfilmpjes.nl/filmp...0Selection.wmv filmpje afkomstig van www.500gram.nl hierbij is de water kleur wel goed te zien
                  www.thundershow.nl

                  Comment


                    #10
                    Ik weet niet wat Lesli vuurwerk met bling bling effecten bedoelt?
                    Ik heb er tot nu toe nog nooit van gehoord.
                    Maar goed, ik vindt een perfect blokje.
                    Tempo is snel, mooie salvo,s, en de kleuren bijzonder.
                    Ik vind hem het geld wel waard.

                    Comment


                      #11
                      het is inderdaad een erg mooie cake.. maar ik zelf vind het toch iets te snel. daarom zou ik hem niet nemen.. maar als je hier van houd dan vind ik hem niet te duur hoor.. de effecten zijn wel mooi af.. kortom een prima cake hoor en ik zelf vind die " waterkleur" wat magertjes over komen het is wel te zien maar het blijft een maar

                      Comment


                        #12
                        Deze is 3 euro duurder geworden. Valt wel op dat Lesli's prijsstijgingen anders zijn dan bij andere importeurs.

                        Comment


                          #13
                          Op dit filmpje is de kleur blauw duidelijker te zien. http://www.pyro-reports.com/Consumen...FECT_STORM.wmv

                          Comment

                          Working...
                          X