Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grand Prix 20 [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Grand Prix 20 [Vuurpijl Ass.]



    Artikelnummer: 780
    Artikelnaam: Grand Prix 20
    Bruto Gewicht: 2.134 gr.
    Netto Kruitgewicht: 400 gr.
    Aantal Pijlen: 14
    Effectomschrijving: Luxe doos gevuld met 14 vuurpijlen; 3 zware schreeuwpijlen, 7 verschillende grote pijlen en 4 mortierpijlen XXL. Allen maximaal gevuld en voorzien van een lanceerbuis.
    Tijdsduur: 1.5-2 sec.
    Stijghoogte: 25-30 m.
    Diameter Effect: -
    Adviesprijs: €.39,90
    Verpakkingseenheid: 6/1
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door ylke; 2 February 2011, 22:11.

    #2
    Leuk pijlenpakket. Prijs is alleen aan de erg hoge kant. 25 a 30 euro zou beter passen bij dit pakket. 40 euro is dit pakket zeker niet waard.

    Mortierpijlen zijn allen geen XXL formaat maar gewoon M formaat. Naast sierpijlen zitten er inderdaad 3 zware fluitpijlen in die werkelijk van goede kwaliteit zijn. Misschien zijn die fluitpijlen wel het meest opvallend uit dit pijlenpakket.

    Comment


      #3
      De sierpijlen uit dit pakket stellen werkelijk niks voor, 3 jaar terug had ik een keer zo een pakket besteld en ik stond te balen ervan, zeker voor die prijs !

      De mortier pijlen zijn het beste van het setje, dat zijn wel leuke pijlen.

      Comment


        #4
        zijn mooie pijlen

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door bermuda boy Bekijk bericht
          De sierpijlen uit dit pakket stellen werkelijk niks voor, 3 jaar terug had ik een keer zo een pakket besteld en ik stond te balen ervan, zeker voor die prijs !

          De mortier pijlen zijn het beste van het setje, dat zijn wel leuke pijlen.
          Ik sluit me hier bij aan, heb ze eens gehad, vond er geen bal aan.. Behalve de grote dus.

          Comment


            #6
            Is er een filmpje van een van deze pijlen ,, en die fluit pijlen lijken me trouwens wel vet

            Comment


              #7
              Hier is de foto:


              Ik denk ik plaats deze foto maar, want die andere doet het volgens mij niet meer.
              BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

              Comment


                #8
                Het zijn echt leuke pijlen hoor ikweetniet waarom jullie er over zeuren
                maar er komen echt vet leuke boeketten uit
                zeker de moeite waard!
                Vuurwerk 4 ever!:)

                Comment


                  #9
                  hmmm,ik weet niet of hij het waard is
                  50 euro?kan je niet beter een ander pijlpakket kopen?

                  Comment


                    #10
                    Bij mij is 43,50, Al die prijzen van Grand prix unlimited zijn bij mijn dealers duurder. Waarom zou dat komen? Weten jullie dat meschien

                    Comment


                      #11
                      mensen
                      ik heb die vorig jaar gehad
                      weet niet wat jullie er mooi aan vinden
                      tenzij die dingen bij mij verkeerd knalde
                      vind ik het het zeker niet waard het was alleen maar poef zeer klein slegt effectje waar je nauwlijks wat van kon zien

                      Comment


                        #12
                        Had deze 2 a 3 jaar geleden, nou wat een ongelooflijke MISKOOP! De pijlen waren zo slecht, het leek net of deze dingen de zon moesten halen, en er kwam me toch een uitwerking uit! Een scheet knalt nog harder! Sorry hoor maar ik heb een erg slechte ervaring met deze, en dan het geld wat ik ervoor neer had gelegd

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Dupske Bekijk bericht
                          Had deze 2 a 3 jaar geleden, nou wat een ongelooflijke MISKOOP! De pijlen waren zo slecht, het leek net of deze dingen de zon moesten halen, en er kwam me toch een uitwerking uit! Een scheet knalt nog harder! Sorry hoor maar ik heb een erg slechte ervaring met deze, en dan het geld wat ik ervoor neer had gelegd
                          Haha, geniale zin dit. Je ziet dit bij veel Nederlandse pijlen voorkomen, en ik snap het niet. Heeft iemand hier misschien een verklaring voor? Bijna alle pijlen knallen veelste hoog, waardoor het effect een stuk kleiner lijkt dan dat van een cake.

                          Dit is natuurlijk erg offtopic, maar dit is misschien wel een interessante vraag en dit topic is toch aardig dood.
                          Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                          Comment


                            #14
                            Heb deze pijlen jaren terug gehad en vond de bolpijlen uit het pakket goed presteren, kan me herinneren dat de rest inderdaad wat minder was.
                            "Amor fati: let that be my love henceforth!

                            Comment

                            Working...
                            X