Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goeie winkel in de buurt van Nijmegen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Goeie winkel in de buurt van Nijmegen?

    Hallo,

    Na al die jaren van boerenbond en tuinwereld vuurwerk te hebben gehad, wil ik eens een keer iets anders. Ik wil dit jaar redelijk wat siervuurwerk halen (vooral goeie pijlen, kan ik doorlonten) en ik denk stuk of tien pakjes thunderkings.

    Dus weet iemand een winkel in de buurt van Nijmegen (geen boerenbond of tuinwereld) waar ze goeie pijlen en thunderkings mortieren verkopen?

    Dank alvast,
    Tommie

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
    Hallo,

    Na al die jaren van boerenbond en tuinwereld vuurwerk te hebben gehad, wil ik eens een keer iets anders. Ik wil dit jaar redelijk wat siervuurwerk halen (vooral goeie pijlen, kan ik doorlonten) en ik denk stuk of tien pakjes thunderkings.

    Dus weet iemand een winkel in de buurt van Nijmegen (geen boerenbond of tuinwereld) waar ze goeie pijlen en thunderkings mortieren verkopen?

    Dank alvast,
    Tommie
    Mischien kan je over 13 dagen op www.arjanuitman.com kijken, die hadden vorig jaar een heel uitgebreide dealer database

    Comment


      #3
      Ok, dankje

      Comment


        #4
        tommie..
        waar ergens woon je in nijmegen
        ik in hatert.
        ik zou je graag willen vertellen welke winkels er allemaal zjn die ik persoonlijk goede ervaringen mee heb/had

        1.tuinwereld wijchen/malden(malden 2 minuten fietse langs het kanaalpad die tegenover me is :P)maar helaas zoek je dit niet.
        2.halfords..me zus heeft hier goede ervaringen mee.
        3.de dierenspeciaalzaak op de molenweg terhoogte van heseveld.
        4.een kleine kilometer verder op zit bloemensalon ''corona'' die zelfs bonbridge rotjes met zilverkruit vorig jaar verkochten.
        5(weet niety of ie dit jaar verkoopt)dunya een winkel dicht bij myn huis die verkoops dynasty)
        6.ron wolf in heyendaal(geloof ik) heeft ook goed spul
        7nijmeegs jopie..verkoopt lesli
        8.in beuningen..kan even niet op de naam komen..een tuincentra die hoofdzakelijk diamond en american dream.
        en nog vele.maar ik kan er effe niet op komen

        nouja ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd
        vuurwerk 4 life :wink:
        put ya :handsup: up 4 detroit :frusty:

        Comment


          #5
          Dankje dankje dankje
          Ik woon in Wijchen, in de wijk Homberg.
          Laatst aangepast door Mattenfreak; 20 August 2006, 14:50.

          Comment

          Working...
          X