Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlinder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vlinder



    Rechtermuisknop, doel opslaan als...
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 25 August 2005, 19:24.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    welke vlinder was dit?

    Comment


      #3
      super vlinder visco dacht ik
      Gerwin

      Comment


        #4
        mooi filmpje

        Comment


          #5
          Kijk dit lijkt er tenminste een beetje op, altijd maar die zachte TT-ers en strijkertjes enzo...
          Sjonge, ik heb nu 3 jaar achtereen alleen super vlinders, en die bevallen me zeer goed.

          Mijn rotjes kom namelijk boven het geluid van de 100.000K uit, want de buren van ons hadden er zo een. Wij bleven erboven uitkomen met onze supervlinders

          **I LOVE Vlinder**

          Comment


            #6
            kheb dit filmpje nog niet eerder gezien( heel slecht van mij ) , maar kvind het wel een goeie volle knal. egt zo'n BOOM geluid
            Helaas waren ze vorig jaar op bij knalgoed toen ik kwam, maar hopelijk krijg ik ze dit jaar wel.
            Grtz Jvd

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door JVD Bekijk bericht
              kheb dit filmpje nog niet eerder gezien( heel slecht van mij ) , maar kvind het wel een goeie volle knal. egt zo'n BOOM geluid
              Helaas waren ze vorig jaar op bij knalgoed toen ik kwam, maar hopelijk krijg ik ze dit jaar wel.
              Grtz Jvd
              Weinig kans dat je deze bij knalgoed krijgt ;) aangezien deze versie de super vlinder gald visco betreft en dus ook verboden is in belgie ;)
              Laatst aangepast door Mattenfreak; 20 October 2006, 20:18.
              Gerwin

              Comment


                #8
                en die versie knalt dit jaar weer perfect heb ze ook kunnen bemachtigen super vlinder( glad) visco '' toppers''
                vind het wel jammer dat dit soort producten ook in belgie verboden worden/zijn erg jammer...

                Comment


                  #9
                  Door Gerwin:
                  Weinig kans dat je deze bij knalgoed krijgt ;) aangezien deze versie de super vlinder gald visco betreft en dus ook verboden is in belgie ;)

                  Jah kweet het, maar k bedoelde gwone vlinders
                  Lol. Maar jammer dat ze idd uit de verkoop zijn. Vriend van me krijgt er dit jaar wel 1 hah. 1 hele
                  Via vriend van ze broer. hoe hij eraan komt weet ikniet..

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door nathanael Bekijk bericht
                    altijd maar die zachte TT-ers
                    Ik weet niet, maar de tt is toch ook aardig hard qua prijs kwaliteit verhouding.

                    Comment


                      #11
                      Spijt mij even te moeten storen, maar dit topic gaat over een SUPERVLINDER. Gelieve de posts te betrekken op de supervlinder. Ga alstublieft niet over andere zaken praten.

                      Mocht je wel wat willen bespreken over bijvoorbeeld nitraten, dan kan dat in dit topic.

                      Vriendelijk dank.

                      Comment


                        #12
                        Ik heb zelf vrijdagavond nog een vlinder met beton aan de achterkant afgestoken, en als je et weer hoort na een lange tijd is het tog wel weer hard! Eerst rennen voor me leven om niet een stuk beton tegen me bakkes te krijgen, en dan genieten
                        Laatst aangepast door Mattenfreak; 4 November 2007, 23:30.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Flatie Bekijk bericht
                          Ik heb zelf vrijdagavond nog een vlinder met beton aan de achterkant afgestoken, en als je et weer hoort na een lange tijd is het tog wel weer hard! Eerst rennen voor me leven om niet een stuk beton tegen me bakkes te krijgen, en dan genieten
                          The way it should be

                          Comment

                          Working...
                          X