Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1 jaar Pyroworld.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    1 jaar Pyroworld.nl

    Wat kan een jaar toch snel gaan, Pyroworld bestaat deze week 1 jaar! om Precies te zijn was dat gisteren maar het filmpje wat hieronder staat was niet eerder klaar.

    Onderhand begint Pyroworld een aardig uit de kluiten gewassen website te worden. Met meer dan 5000 fotos, meer dan 200 filmpjes van shows en vuurwerk produkten mogenw e onderhand wel stellen dat we een van de grootste content aanbieders zijn van fotos en films.

    Intussen zijn we de vaste camera en foto ploeg van 3 festivals (Vurigemaandagen, Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist en Deurne) en 3 vuurwerkfirmas in belgie. We zijn dus in Belgie al aardig bekend dus, beter bekend als in eigen land hahahaha.

    We hebben daarnaast een hechte groep die zo nu en dan uitwaaierd en diverse shows verslaan op een weekend. Zo kunnen we toch meerdere shows op 1 dag laten zien.

    We hebben dan wel niet een groot forum, ons aanbod aan foto en film materiaal is daar in tegen deste groter (volgens sommige zijn we een van de grootstevan europa inmiddels, maar die opmerkingen laat ik graag aan andere over ) en wordt grif gedownload. Zodra er nieuwe videos of fotos opstaan kunnen we inmiddels rekenen op een trouwe schare kijkers

    Maar goed, ter gelegenheid van het feit dat Pyroworld 1 jaar bestaat heb ik me weer eens in het archief gestort en een mooie montage op muziek gemaakt van shows die we dit en vorigjaar bezocht hebben

    Je kan het filmpje *HIER* vinden.
    Laatst aangepast door RedBaron; 27 July 2006, 00:19.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    JaJa bijna tegelijk met vuurwerkcrew.nl bestaan jullie nu ook een jaar, gefeliciteerd mannen en jullie hebben al aardig wat berijkt in één jaar.

    - érg goede en erg veel films.
    - erg mooie foto's van shows.
    - exclusiefe set-up foto's.
    - en ga zo maar even door

    Zoals je zelf ook al aangeeft loopt jullie forum alleen niet zo goed, maar daar kan aan gewerkt worden ..

    Over het filmpje:
    Egt zéér vet gemaakt.. boem tjakalaka boem tjakalaka haha erg wijs. maar we zijn inmiddels niet anders gewend van de pyroworld films en creaties..


    veel succes verder, maar dat zal wel lukken denk ik zo.


    Kruitsnuiver...
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      Gefeliciteerd RedBaron!

      Je website blinkt inderdaad uit op content (foto/film). En het forum hoeft wat mij betreft helemaal niet zo druk te worden. Ik zie het meer als een ondersteuning voor hetgeen je op je website aanbied. Zeer belangrijk dat de mogelijkheid om te discussieren er is, dat wel.

      Ga zo door!
      Groetjes,
      Cameo
      -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
      Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

      Comment


        #4
        Pff... weer een filmpje. Ik moet er nog zoveel bekijken Maar hij ziet er goed uit. En complimenten voor deze website. Heel veel foto's en altijd van zeer goede kwaliteit. Klasse!
        We hit them hard, we hit them low! [B]Den Haag hooligans[/B] about to lose control!

        Comment


          #5
          Zeer netje redbaron ga zow door krijg er kippenvel van tijdens het kijken
          Gerwin

          Comment


            #6
            erg mooie film red baron! Gefeliciteerd en dat we nog vele jaren samen zullen genieten van het komende vuurwerk.

            grtz Lev-he

            Comment


              #7
              Gefeliciteerd redbaron en heel de pyroworld.nl crew.

              Ik heb vooral al veel profeit gehad aan de fotos/films van producten van alpeco!

              Ga Zo Door!

              Comment

              Working...
              X