Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland-steenbergen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkland-steenbergen

    Goede winkel, Ruime keus, Goede Service!

    Vuurwerkshop-steenbergen
    houtzagerij 8
    Steenbergen
    0618632778
    DE VOORVERKOOPIS WEERBEGONNEN! PROFITEER NU VANVEEL EXTRA VOORDEEL! WWW.VUURWERKLAND-STEENBERGEN.NL VUURWERKLAND STEENBERGEN Houtzagerij 8 (naast Karwei Steenbergen) 4651 SN Steenbergen


    Foto's winkel : www.jekovuurwerk.nl


    Laatste Nieuws :
    24 - 7 - 2006 : Vuurwerkshop-Steenbergen gaat dit jaar zijn collectie veranderen, de volgende merken zullen er dit jaar verkregen kunnen worden in de voorverkoop : STAR, BLACK LABEL, SPACE. X-TREME en met de losse verkoop nog x-tra erbij : LIDU, PRO-LINE, MASTERBLASTER en SKY-LINE!
    Laatst aangepast door ylke; 22 December 2012, 01:41.

    #2
    ik heb er gister mijn vuuwerk gehaald en was er van te voren ook al een keertje geweest. mijn mening is dat het een geweldig zaakje is.
    niet heel erg groot maar dat hoeft voor mij ook niet. alles staat er tegen de muren uitgestald en als je iets vraagt word het uitgelegd.
    een echt pluspunt vind ik dat je kunt zien dat ze er niet staan van:"ja ik sta hier mij brood te verdienen" maar"ik vind dit leuk om te doen en daar verdien ik ook nog eens mijn brood mee" en zo hoort het

    Comment


      #3
      Voor de lokale omroep heb ik er van de week een item gedraait over de vuurwerkverkoop. Het zijn erg aardige mensen!
      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

      Comment


        #4
        Iemand hier nog wat van vernomen de laatste tijd?
        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

        Comment


          #5
          helemaal niks nada noppes niente helaas...

          Comment


            #6
            Begreep dat ze na de zomervakantie de vuurwerk zaken weer gaan oppakken, dus ik verwacht dat er binnenkort wel beweging komt!

            Comment


              #7
              Je kan het hele jaar een afspraak maken, om cat1 op te halen. Verder gaat hun website open midden september, dus wordt nog even afwachten!
              Ongekend

              Comment


                #8
                Hoop toch wel dat deze zaak snel open gaat, altijd leuk wisselend assortiment

                Comment


                  #9
                  1 oktober heb ik in de wandelgangen gehoord!

                  Comment


                    #10
                    Dat hebben ze inderdaad gecommuniceerd via een email. Ik ben benieuwd!
                    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                    Comment


                      #11
                      Heb nog helemaal niets gehoord van Steenbergen. In de mail van eind 2021 staat dat je uiterlijk januari 2022 je nieuwe afhaalbon krijgt, maar ik heb nog steeds niets ontvangen...

                      Comment


                        #12
                        Als je inlogt op de website en je gaat naar je bestellingen zie je wel dat ze het afhaalmoment naar 2022 hebben gezet. Voorderest ook al tijdje niks meer gehoord van ze.

                        Comment


                          #13
                          De site is online! De eerste bestelling van dit jaar is weer geplaatst.
                          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                          Comment


                            #14
                            Hier ook. Nog een spinners to colorz!

                            Comment


                              #15
                              Zie dat ze daar nog de escape from hell hebben, jammer dat die winkel niet op mijn route ligt. Toch de beste box die ik ooit gehad heb

                              Comment

                              Working...
                              X