Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Spanje] Pyroshopping (Valencia)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Spanje] Pyroshopping (Valencia)

    Dit is tog wel de bekendste vuurwerk winkel in Valencia, de winkel bevind zich op de Calle Cadiz Nr60. Ze verkopen sier vuurwerk vooral van het merk Brother Fireworks, voor de rest verkopen ze veel verschillende merken Trueno's etc.




    Pyroshopping in Valencia:
    - cake's tot 500 gram PTS.
    - cake's vooral van het merk Brother Fireworks.
    - gevestigd in de Calle Cadiz Nr60.
    - erg ruime keuze uit diverse sier cake's.
    - het personeel weet waar ze het over hebben.
    - goede prijzen.
    - persoonlijk vind ik dit een erg goede winkel.
    - klik hier voor de site van hun met al hun producten er op.



    Kruitsnuiver...
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Spreken ze er Engels, ik kan geen woord Spaans?
    'War does not determine who is right, only who is left.'

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door meerval Bekijk bericht
      Spreken ze er Engels, ik kan geen woord Spaans?
      ja ze spreken/verstaan hier redelijk goed engels, vooral de jongere medewerkers
      Once a pyro, always a pyro

      Comment


        #4
        Kruitsnuiver, kan jij misschien een voorbeeld geven van de goeie prijzen?
        Zodat wij een beetje een vergelijk kunnen maken met het Nederlands/Belgisch spul? Bijvoorbeeld een 19 shots cake?

        Comment


          #5
          de siervuurwerk producten zijn niet heel goedkoop ofzo, wel vind ik het vuurwerk erg mooi en goed afgewerkt.

          voorbeelden van prijzen:

          Grote cakes (denk bijvoorbeeld aan 100sh cakes) zijn vaak tussen de 50 en 60 euro.

          Middelgrote cakes (denk aan 25/50shots cakes, en cakes met een groter caliber) zijn vaak tussen de 25 en 40 euro.

          Kleinere cakes (denk aan 10/20shots cakes) zijn tussen de 10 en 20 euro.
          Once a pyro, always a pyro

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
            de siervuurwerk producten zijn niet heel goedkoop ofzo, wel vind ik het vuurwerk erg mooi en goed afgewerkt.

            voorbeelden van prijzen:

            Grote cakes (denk bijvoorbeeld aan 100sh cakes) zijn vaak tussen de 50 en 60 euro.

            Middelgrote cakes (denk aan 25/50shots cakes, en cakes met een groter caliber) zijn vaak tussen de 25 en 40 euro.

            Kleinere cakes (denk aan 10/20shots cakes) zijn tussen de 10 en 20 euro.

            Bedankt voor je duidelijke en snelle info Kruitsnuiver
            Website ziet er goed uit. Verkopen leuke dingen daar.
            Hoe heten de Spaanse voetzoekers ook al weer? Hebben ze die ook hier?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
              Hoe heten de Spaanse voetzoekers ook al weer? Hebben ze die ook hier?
              die voetzoekers heten daar ''borracho's'' (vrij vertaald is dat dronken haha)
              deze ''borracho's'' hebben ze daar inderdaad ja, ze staan alleen niet op de site.

              Kruitsnuiver,
              Once a pyro, always a pyro

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
                die voetzoekers heten daar ''borracho's'' (vrij vertaald is dat dronken haha)
                deze ''borracho's'' hebben ze daar inderdaad ja, ze staan alleen niet op de site.

                Kruitsnuiver,

                Thanks.
                Ik heb iets met voetzoekers. Nostalgie.
                En ik heb ergens een filmpje gezien van Fallas 2006 waar deze borracho,s te zien zijn. Voor mij een wederzien van voetzoekers na pakweg 30-35 jaar.!!!

                Vraagje aan mantronix: lijken deze barrocho,s op de toendertijd befaamde hollandse voetzoekers?

                Comment


                  #9
                  Nee, Borachos zijn een stukje groter, ongeveer 15 cm lang en 1,5 cm dik. Ze gaan ook een beetje in fases en zijn misschien iets trager dan de Hollandse, dat kan je ook wel in de filmpjes zien http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=508. De Hollandse voetzoekers waren eigenlijk meer vuurpijlen zonder stokje en gingen er in mijn herrinnering altijd als een speer vandoor , ook met een zilveren staart. Voetzoekers waren, naast de gillende keukenmeiden, vroeger ook mijn favoriete stukje vuurwerk .
                  Laatst aangepast door mantronix; 24 January 2007, 08:57.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door mantronix Bekijk bericht
                    Nee, Borachos zijn een stukje groter, ongeveer 15 cm lang en 1,5 cm dik. Ze gaan ook een beetje in fases en zijn misschien iets trager dan de Hollandse, dat kan je ook wel in de filmpjes zien http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=508. De Hollandse voetzoekers waren eigenlijk meer vuurpijlen zonder stokje en gingen er in mijn herrinnering altijd als een speer vandoor , ook met een zilveren staart. Voetzoekers waren, naast de gillende keukenmeiden, vroeger ook mijn favoriete stukje vuurwerk .
                    Hartelijk dank Mantronix voor het snelle antwoord met daarin de verwijzing naar het filmpje. Ja voetzoekers,zwermers,gillende keukenmeiden waren voor mij de favorieten vroeger.

                    De Spaanse Borachos wijkt inderdaad af van de Nederlandse.
                    Maar ben toch blij dat de voetzoeker,Boracho in Spanje, nog in leven is

                    Comment


                      #11
                      Is er ook nog ergens een prijslijst te vinden?
                      En zouden ze opsturen binnen Spanje? Ik zit namelijk 400 km van Valencia vandaan, da's een aardig stukje rijden.
                      'War does not determine who is right, only who is left.'

                      Comment


                        #12
                        Voor de mensen die geen Spaans kunnen:

                        Klik hier voor de vertaalde versie.

                        Adios amigo's!
                        Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Rollende_Babba Bekijk bericht
                          Voor de mensen die geen Spaans kunnen:

                          Klik hier voor de vertaalde versie.

                          Adios amigo's!

                          Muzos Gracias Don Rollende Baba
                          Grote klasse.!!! Bedankt.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door meerval Bekijk bericht
                            Is er ook nog ergens een prijslijst te vinden?
                            En zouden ze opsturen binnen Spanje? Ik zit namelijk 400 km van Valencia vandaan, da's een aardig stukje rijden.

                            Als je voor een flink bedrag haalt en het heel lief vraagt, dan kan pyroshopping het in de avond bezorgen!

                            Ik denk alleen niet dat ze het 400 km ver zullen brengen, omdat ik me nog van vorig jaar kan herinneren dat ze dit gratis deden!

                            ...... Ooja in het centrum vlakbij het plaza del ayuntamiento (mascletaplein) zit ook een pyroshopping.
                            Als je met je rug richting het gemeentehuis staat, dan zie je aan je rechterkant een hele brede straat!
                            Deze straat loop je helemaal uit en ga dan bij de T-kruising bij de macdonalds rechts!
                            Nu ga je de 5e straat links (de Calle jesus ) en hier zit de pyroshopping ongeveer in het midden aan je linkerhand op nummer 15!

                            Ik hoop dat iemand er wat aan heeft!

                            adios

                            Laatst aangepast door elgielo; 31 January 2007, 18:21.

                            Comment


                              #15
                              Gracias señor
                              'War does not determine who is right, only who is left.'

                              Comment

                              Working...
                              X