Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amazing yellow caps

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Amazing yellow caps

    Amazing yellow caps:
    - de cake heeft 19 shots.
    - kost rond de € 19,50.
    - heeft ERG goede huilers, met een leuk boeket er na.
    - deze cake schiet in een lekker tempo.
    - persoonlijk vind ik dit egt een topper, vooral met meerdere tegelijk is deze cake een waar spectakel.

    O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

    Laatst aangepast door Viva la Bang; 12 July 2013, 15:09.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Mooie beschrijving van deze pot. Voor mij is hij de topper van het merk Proline.
    Ik had er vorig jaar 3 van gekocht. Gigantisch gekrijs.,mooie boeketten en een leuke finale. Niet duur in verhouding.
    Laatst aangepast door moontan; 28 December 2006, 00:32.

    Comment


      #3
      Ben van de boeketten van pro line zelf niet echt onder de indruk. Heb altijd het idee dat pro line het meer moet hebben van harde burstknal en harde fluiteffecten.

      Niettemin zeer leuk bedacht potje. Nu mooiere peonies erbij en ik zou er zeker over gaan denken om hem aan te schaffen

      Comment


        #4
        Njah de effecten van pro-line zijn inderdaad vaak hetzelfde bij meerdere potjes.
        Maar ik vind zelf wel dat wanneer je een duurdere pot koopt je wel merkt dat kleuren beter zijn.(helderder)

        Het leuke van deze pot vind ik dat mensen echt raar staan te kijken van het geluid

        Comment


          #5
          is dit eigenlijk de zelfde pot als Thriller (uit mijn hoofd) van Next-generation?
          daar heb ik wel ervaring mee en met deze niet, maar de Next vond ik goed iig

          Comment


            #6
            had er 1tje en dat worden er dit jaar 2 denk ik.

            Dit is gewoon HET legale vuurwerk

            QV!! : de thriller haalt het lang niet bij de amazing yelloy-caps vind ik

            Comment


              #7
              'k Vind de kleuren altijd zo flets verder is proline qua kwaliteit wel goed..
              Knallen en zo zijn prima

              Comment


                #8
                Hierbij het filmpje voor de mensen die hem niet kennen:
                Filmpje Amazing yellow caps
                Ik moet zeggen dat ik hem ook nog nooit gehad heb maar ik vind hem er erg goed uitzien op het filmpje lekker harde huilers waar iedereen van opschrikt en mooie boeketten met lekkere crackling!!
                Erg goede pot!!

                Comment


                  #9
                  ik ga hem aanschaffen dit jaar echt een wijs ding... ziet er goed uit en de prijs vind ik ook wel gaan voor zo'n ding ..... lijkt me iets apparts net als de mantronix vind ik ook een uniek ding erg leuk spul allemaal

                  Comment


                    #10
                    Tijdens een demo werd deze cake ook geschoten en ik vond hem erg tegenvallen in vergelijking met vorig jaar.
                    De óh zo lekkere krijs klonk meer als een mieserig fluitje.

                    Ik hoop erop dat het een productie foutje was ofzo anders is de kwaliteit erg omlaag gegaan.
                    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 6 February 2008, 17:08.
                    Once a pyro, always a pyro

                    Comment


                      #11
                      Inderdaad, bij de demo te Huizen viel de fluit wat tegen, maar dit kan ook komen door de wind. Vond hem alsnog wel goed, maar vorig jaar inderdaad beter. Laten we hopen dat het een productieprobleempje of de wind was, heb namelijk 2 stuks in bestelling staan.

                      Achja, per 2 geeft het sowieso al een leuker effect.

                      Comment


                        #12
                        Jaja de yellow caps. persoonlijk heb ik er nooit van gehouden, maar sinds dat ik hem live heb gezien ben ik overtuigd. (op de demo werd 1 AYC afgestoken)
                        de fluit is harder dan ik dacht en de boeketten echt Groot, veel groter dan het lijkt op filmpjes.

                        En het typische is, de finale bestaat uit 5 schoten waar er ALTIJD 3 van afgaan.
                        Zo lijkt het alsof de finale spetterend wordt, terwijl er verspreid 3 boeketjes uitspatten. Het is niet iets wat me ergerd maar iedere keer hoor je weer mensen zeggen
                        "Nee he, ik had een productiefout bij de finale gingen er maar 3 af "
                        Opzich wel komisch =)

                        Comment


                          #13
                          haha nou ik zal het wel merken ik ga ze vandaag halen en vanavond 1tje testen denk ik ben erg benieuwd geworden naar dit product.
                          Laatst aangepast door kruitsnuiver; 14 July 2007, 14:12.

                          Comment


                            #14
                            Bij de demo in Huizen vonden Kruitsnuiver en ik hem al wat minder, fluit was minder hard als we gewend waren, maar kon toen aan de stevige wind liggen. Heb ze zelf per 2 geschoten, leuk, maar ben niet zo enthousiast als vorig jaar, jammer. Weet niet of ik er nog meerdere van zou kopen, zijn zat andere toppers die ik wel erg goed vond fluiten.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                              Bij de demo in Huizen vonden Kruitsnuiver en ik hem al wat minder, fluit was minder hard als we gewend waren, maar kon toen aan de stevige wind liggen. Heb ze zelf per 2 geschoten, leuk, maar ben niet zo enthousiast als vorig jaar, jammer. Weet niet of ik er nog meerdere van zou kopen, zijn zat andere toppers die ik wel erg goed vond fluiten.


                              Klopt. ik deel dezelfde ervaring. Fluit was minder hard dan voorgaande 2 jaren.
                              Jammer, never change a winning team wou ik zeggen.
                              Ik heb trouwens het broertje van de Yellow Cabs gehad, de Thriller, en ze doen niet veel onder voor elkaar.

                              Comment

                              Working...
                              X