Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kermisvuurwerk Schijndel 12 juli 2006

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Kermisvuurwerk Schijndel 12 juli 2006

    12 juli jongstleden ben ik naar Schijndel gereden om daar het vuurwerk te gaan bekijken wat ter ere van de afsluiting van de kermis verschoten werd.

    Ik heb deze show toen gefilmd en wil deze nu met jullie delen
    De show vond ik helemaal voor kermisbegrippen echt de moeite waard, er werd alleen hoog geschoten omdat het vuurwerk over het gemeentehuis te zien moest zijn wilde de kermisgangers er ook van kunnen genieten.

    Als ik mezelf niet vergis werd er kaliber 65mm verschoten en het was kort (nog geen 6 minuten) maar krachtig (ik heb zelfs een paar flashsalutes tussendoor zien komen)

    KLIK VOOR DE LINK

    Laatst aangepast door QV!!; 23 July 2006, 11:45.

    #2
    Leuk showtje hoor...

    weet je wie er schoot?, het lijkt erg veel op de stijl van jaco vuurwerk die over het algemeen erg goede shows schieten.

    Kruitsnuiver...
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver
      Leuk showtje hoor...

      weet je wie er schoot?, het lijkt erg veel op de stijl van jaco vuurwerk die over het algemeen erg goede shows schieten.

      Kruitsnuiver...
      Deze show is ook geschoten door Jaco vuurwerk

      Comment


        #4
        Ik heb een veel snellere host gevonden dus heb ik de bovenste post even aangepast

        Comment


          #5
          k vond dat de show wel iets voller mog

          Comment


            #6
            ik vind het een leuk filmpje en leuk showtje... het beeld is in iedergeval goed..
            en er zijn leuke effecten gebruikt jammer dat er niet wat meerdere combinaties geschoten werden

            Comment

            Working...
            X