Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25sh chry crackling [Bonbridge]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    25sh chry crackling [Bonbridge]

    Dit topic gaat over het ooh zo beroemde en super goede fan shaped blokje van Bonbridge, juist ja de 25shots chrys crackling.
    Deze cake schiet zijn tubes leeg in 5 x 5 shots in fan shaped, hierdoor ontstaat er een erg breed crackling effect wat de gehele lucht vult.
    Er is ook een 50sh variant van deze cake, deze is echter in verhouding veel duurder (rond de 50euro) en is met KVK.

    EGT EEN TOPPERTJE!!

    - deze cake kost 18.50, bij afname van 3stuks of meer kosten ze 16,65 per stuk.
    - is tekoop bij Alpeco zonder KVK.
    - het caliber is 1.2''.
    - deze cake bevat 250 gram PTS.
    - er zit 10 gram PTS in elke tube.
    - schiet 5x5 shots fan shaped.
    - ze gaan per 6 in een karton.
    - klik hier voor het filmpje van deze cake.


    3x chrys crackling 25sh


    Chry crackling 25sh bij Alpeco


    Karton chrys crackling 25sh


    Kruitsnuiver...
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 2 September 2007, 13:48.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Toppertje zoals kruitsnuiver al zei!!
    Zeker kopen als je kan!!!
    Staat dit jaar ook zeker op mijn lijstje

    Comment


      #3
      25 sh chry crackling

      het mooie van dit blokje is namelijk dat je er eenhele goede finale van kan maken .
      aantal naast me kaar of tegen elkaar aan 6 stuks bijvoorbeeld en tape ze aan elkaar en lont ze door.
      zand zakken er tegen aan voor veiligheid ook deze blokjes kunnen iets gaan springen.
      toppertje al zeg ik het zelf helemaal voor zo'n prijs

      Comment


        #4
        ik vond dit echt een mooie pot. alleen dit jaar was ie bij mij erg slecht zal wel gekomen zijn door de wind het was geen crackling maar meer spetterende knettertjes... vorig jaar had ik wel een goed gevulde lucht maar nu waaide ie helemaal uit elkaar erg erg jammer..

        Comment


          #5
          Dit had ik ook.
          Zag er heel anders uit dan op het filmpje.
          Maar hij was nog steeds zeer mooi.

          Comment


            #6
            Ik moet eerlijk zeggen dat dat hier ook het geval was... misschien toch iets te toevallig....?
            Blijft een ontzettend mooie pot daar niet van maar had em toch iets intenser verwacht....

            Comment


              #7
              ik dus ook maar het jaar ervoor deed ie het wel prima maar nu waaide ie echt uit elkaar als een vonken spatterende deken over de wijk heen ... was gewoon erg jammer

              Comment


                #8
                Ja inderdaad...
                Het blijft een geweldige pot voor zijn prijs maar beter te schieten met wat minder wind ga ik van uit...!
                Zal hem zeker weer kopen komend jaar!

                Comment


                  #9
                  Ik had deze pot dit jaar voor het eerst.
                  Inderdaad hij was iets minder dan op de film.
                  Maar desalniettemin een kraker.
                  Snoeihard verlaten de knallen de pot en komen gewelddadig tot uitbarsting in de lucht.

                  Dit jaar zowiezo een paar ophalen.

                  Comment


                    #10
                    Heb deze ook maar uit mijn show geplukt...

                    25 schots chrysantheum crackling
                    €18,50 bij alpeco (16,65 geloof ik per 3 of meer voor moontan en mijzelf )

                    *Filmpje*

                    Waait nogal uit elkaar zoals je kan zien maar op zich nog steeds leuk blokje misschien toch maar 2 tegelijk schieten volgend jaar...
                    Laatst aangepast door Firespree; 26 January 2007, 22:20.

                    Comment


                      #11
                      Ja. ik had hem al herkend op je DVD.
                      Sterke pot hoor de 25 sh chry crackling.
                      Misschien een productiefout dat ie minder was.?
                      Hoop dit jaar weer de oude versie te hebben.

                      Even off-topic. Op jouw film zie je iets branden aan een koord. Is dat een kleine waterval of zo?

                      Comment


                        #12
                        Off-topic:
                        Dat waren de diamant sonne van alpeco die horen te draaien maar aangezien onze palen nogal zwakjes waren doordat er zoveel gewicht aan hing konden we er geen spijkers inslaan...daarom hebben we ze aan hangers van onze kapstok gehangen waar ook de matten aanhingen...maar toen draaide ze niet meer Maja ziet er ook wel gaaf uit zo Misschien volgend jaar als waterval gebruiken goed idee

                        Ontopic:
                        Ik hoop inderdaad dat het of de wind of een productiefout was...zodat we volgend jaar deze pot weer in volle glorie mogen aanschouwen

                        Comment


                          #13
                          Tja als je het filmpje van VWC vergelijkt met die van firespree zie je inderdaad dat het boeket veel minder vol is. Lijkt me stug dat dit door de wind komt, zal wel een productiefout zijn.
                          Neemt niet weg dat de dragon eggs mooi zijn

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                            Tja als je het filmpje van VWC vergelijkt met die van firespree zie je inderdaad dat het boeket veel minder vol is. Lijkt me stug dat dit door de wind komt, zal wel een productiefout zijn.
                            Neemt niet weg dat de dragon eggs mooi zijn
                            ehmz dragon eggs??
                            het is een crackling effect.. ik stel me bij dragon eggs iets anders voor , dragon eggs is ook een soort vorm van crackling ja maar het geluid is anders en de sterre blijven langen kraken en hangen.. dat was bij mijn chry crackling niet het geval.
                            Laatst aangepast door Gurby; 14 January 2007, 17:38.

                            Comment


                              #15
                              Ik vond 'm wel mooi, maar hij was minder goed dan degene die ik 2 jaar terug zag, minder vol en minder fel.
                              Er schoten bij mij ook 2 rijen tegelijkertijd...
                              'War does not determine who is right, only who is left.'

                              Comment

                              Working...
                              X