Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pro-Line Mini

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pro-Line Mini

    Ik was gisteravond weer ff met m'n lijstje bezig en toen belandde ik bij de Pro-Line Mini. Een klein sierpotje dat tollen de lucht in schiet. Lijkt me een leuk ding. En aangezien het niet zo heel duur is, lijkt het me een goed idee om er meerdere te halen. Maar ik zit nu al bijna aan mijn uiterlijke budget en ik heb nog wat extra ruimte nodig voor het geval dat de prijzen ietsje hoger uitvallen of ik iets leuks zie. Dus ik wil hem sowieso 1x halen maar wie kan me hier meer over vertellen en of dit een echte aanrader is of niet, want dan haal ik er nog een of meer bij. Bij voorbaat dank.
    We hit them hard, we hit them low! [B]Den Haag hooligans[/B] about to lose control!

    #2
    nou, er komen hele kleine ''fonteintjes'' uit en daarna een paar hele kleine gekleurde tolletjes.
    je moet er niet veel van verwachten, het is egt een heel klein stukje vuurwerk, wel een grappig stukje vuurwerk.

    ( filmpje )

    Kruitsnuiver..
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 11 July 2006, 13:43.
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      Bedankt. Verwachtte ook geen hele mega sierpot aangezien de prijs ook niet echt hoog is, maar ik kan alle bespaarde euro's gebruiken voor een mooi stukje vuurwerk wat gaat uitkomen bij mijn dealer. Maar een potje is toch wel genoeg?

      Edit: Ik zie het al, ik denk dat ik er twee ga nemen. Bedankt!
      We hit them hard, we hit them low! [B]Den Haag hooligans[/B] about to lose control!

      Comment


        #4
        Leuk dingetje, maar 1 of 2 voor in de avond is voldoende
        zeker niet intressant genoeg voor 12 uur denk ik.
        tenzij je weinig hebt of niet groot spul mag/kan kopen, dan moet je het doen met wat je hebt he.

        verder zeer leuk dingetje, kreeg hem zelf ooit eens gratis en had er wel plezier van

        Comment


          #5
          Nee, het is inderdaad niet voor twaalf uur maar meer voor beetje vroeg in de avond/laat in de middag en/of rond 22.00/23.00 of zo. Thanks all!
          We hit them hard, we hit them low! [B]Den Haag hooligans[/B] about to lose control!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Nitroking Bekijk bericht
            Ik was gisteravond weer ff met m'n lijstje bezig en toen belandde ik bij de Pro-Line Mini. Een klein sierpotje dat tollen de lucht in schiet. Lijkt me een leuk ding. En aangezien het niet zo heel duur is, lijkt het me een goed idee om er meerdere te halen. Maar ik zit nu al bijna aan mijn uiterlijke budget en ik heb nog wat extra ruimte nodig voor het geval dat de prijzen ietsje hoger uitvallen of ik iets leuks zie. Dus ik wil hem sowieso 1x halen maar wie kan me hier meer over vertellen en of dit een echte aanrader is of niet, want dan haal ik er nog een of meer bij. Bij voorbaat dank.

            zelf vindt ik dit een leuk stukje vuurwerk, zeker voor die €1,50...
            das geen geld, meestal heb ik er 2, en 2006 had ik er 4 ( had 3 in moeten vullen, maar ach).
            voor die €1,50 kan je zoals gezegt natuurlijk niet veel verwachten, maar je hebt ook niet veel te verliezen

            Kamikaze
            Laatst aangepast door kruitsnuiver; 6 February 2008, 17:45.
            [B]Groetjes Kamikaze[/B]

            Comment


              #7
              Nouja het is misschien zijn geld waard, maar het is net niks. Voor 1.50 heb ik liever een pak kanonslagen, of babypijlen.
              Beter nog, een pak grondbloemen, aangezien dat ding net 6 grondbloemen is..

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                Nouja het is misschien zijn geld waard, maar het is net niks. Voor 1.50 heb ik liever een pak kanonslagen, of babypijlen.
                Beter nog, een pak grondbloemen, aangezien dat ding net 6 grondbloemen is..
                tja, ik heb elk jaar al 10 pakken kanonslagen, 5 pakken babypijlen knal, 5 pakken fluiter, en 2006 ook 5 met knetter, en 2 dozen grondbloemen, 1 doos met knetter en 2 dozen met knal....
                dus ja....
                [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                Comment


                  #9
                  zeer zeker een afrader, wat invader al zecht steek 6 grondbloemen af en je hebt het zelfde effect.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door nitraatje91 Bekijk bericht
                    zeer zeker een afrader, wat invader al zecht steek 6 grondbloemen af en je hebt het zelfde effect.
                    Nou een afrader mag je het niet noemen. In die prijsklasse siervuurwerk bestaan gewoon geen afraders.
                    Maar het is niet iets dat ik de moeite waard vind om af te steken, je krijgt namelijk evenveel dan dat je ervoor betaald.

                    Comment


                      #11
                      Zeer grappig vuurwerkje, vorig jaar had ik ze ook, prima potjes om in de vroege avond een beetje warm te draaien. Passen in elk budget, er zouden meer van dit soort mini vuurwerkjes mogen komen wat mij betreft. Zoals de ´small bees´ welke hééle kleine ´circo blitzen´ lanceert. Fun-spul voor weinig.
                      www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door roelwijngaarden.com Bekijk bericht
                        Zeer grappig vuurwerkje, vorig jaar had ik ze ook, prima potjes om in de vroege avond een beetje warm te draaien. Passen in elk budget, er zouden meer van dit soort mini vuurwerkjes mogen komen wat mij betreft. Zoals de ´small bees´ welke hééle kleine ´circo blitzen´ lanceert. Fun-spul voor weinig.
                        Je heb gelijk!
                        Ze zijn lekker goedkoop, ik had er ook 1tje, je moet er echt niet veel van verwachten maar het is wel lachen!

                        Comment


                          #13
                          Ik vind het ook een afrader maar erzit een paar gram kruit maar in en die grondbloemen zijn al iets van 2gram per stuk

                          Mvg Luc

                          Comment


                            #14
                            ik ben het niet met je eens , mijn mening is : niks vvan 1,50 is een afrader , het is net wat vuurwerkland al aangeeft : leuk om mee warm te draaien .
                            Laatst aangepast door Mattenfreak; 21 October 2007, 14:49.
                            www.thundershow.nl

                            Comment


                              #15
                              Desalniettemin 1,50 erg goedkoop is, ben ik toch van mening dat je voor dat geld beter "klein" spul kan krijgen. een pak wondertollen in een keer afsteken is een stuk spectaculairder, en ongeveer even duur als de pro-line mini.

                              Comment

                              Working...
                              X