Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nuits de Feu 2006 - de videos

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nuits de Feu 2006 - de videos

    Zo, heeft ffkes geduurd maar hier zijn dan de meeste shows op video van nuits de feu 2006

    Dag 1:

    Luso Pyrotecnia - Portugal

    Prestatech - Frankrijk

    Dag 2:

    Pyrogramme - Frankrijk

    Millennium Pyrotechnics - Groot Brittannie

    Parente Fireworks - Italie

    dag 3

    Flash Barrandov - Tjechie

    Apogee - Canada

    V Caballer - Spanje


    veel kijk plezier
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    veel kijk plezier [/QUOTE]

    Bedankt,bedankt en nog eens bedankt.
    Schitterende shows om te zien. Kan er geen genoeg van krijgen.
    Voor mij de nr. 1 : Parente Fireworks - Italie

    Comment


      #3
      lekker bezig weer, ik vind het nog steeds jammer dat wij er alleen de eerste dag bij waren maar in 2008 zijn we er alle dagen bij

      Zelf vind ik de show van Parente het beste, erg mooie bommen en lekker veel salutes,ook mooi op de muziek gewerkt met het vuurwerk

      Bedankt voor de filmpjes
      Once a pyro, always a pyro

      Comment


        #4
        Ook ik zal erbij zijn in 2008, wat een shows in die paar dagen zeg!
        Bedankt voor het delen van de filmpjes, topkwaliteit weer! Ben blij dat ik de shows op deze manier toch allemaal mooi kon bekijken, die livestreams waren waardeloos.

        Ik heb dus alles bekeken en kreeg echt vaak een echt kick van wat ze er wegschoten. Toch zaten er shows tussen die mij tegen vielen. Ik keek bijv. die van Caballer, daar verwachtte ik erg veel van, vond hem ook zeker wel goed, maar ik miste het hogere vuurwerk wel erg hierbij. Qua single-shots (favoriet onderdeel) waren ze subliem, echt helemaal goed.

        Ik heb een top 3 samengesteld, Parente valt er helaas niet in. Mijn favoriete onderdeel is dus single-shots en een lekkere salute-finale als slot. Uiteraard ook wel mooie effecten en dergelijke in de lucht erbij, anders is het dus niet echt goed en wat eentonig. Hierdoor is mijn top 3:

        1. Apogee
        2. Millenium Pyrotechnics
        3. Luso Pyrotecnia

        Bij de nummer 2 zat helaas geen salute-finale, maar wat zij doen met die single-shots op muziek is echt niet normaal, echt bizar. Grote kick kreeg ik bijv. bij 9:42, dat ritme loopt precies gelijk en ja, z-shape is dan nog wel het meest favoriete en dus helemaal te gek. Niet alles was synchroon, maar schoonheidsfoutjes zijn er nou eenmaal.

        Nogmaals bedankt voor de films!
        Laatst aangepast door Mattenfreak; 22 June 2006, 15:35.

        Comment


          #5
          ik heb millenium ook mogen aanschouwen maar moet eigenlijk zeggen dat ik ze niet erg goed vond. Zeker niet toen parente daarna kwam. Ook aan de reactie van het publiek daar was het duidelijk dat die ook parente als favoriet hadden. Iedereen zijn eigen smaak natuurlijk maar steve martin van millenium kan een stuk beter! Ik ben er zowiezo weer bij over 2jaar

          Comment


            #6
            zo en dan hier de setup video met beelden vannaf het terrein van NDF:

            downloaden maar: klik

            [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

            Comment


              #7
              Erg lekker bezig weer...bedankt voor het delen van het filmpje
              zijn erg mooie en tog wel speciale beelden die je weer hebt
              Once a pyro, always a pyro

              Comment


                #8
                Jaja, weer erg mooi filmpje hoor. Mooie exclusieve beelden, wees er maar goed trots op!

                Ziet er geweldig uit toch, zoveel vuurwerk bij elkaar, allemaal verschillende opstellingen, kan allemaal niet gek genoeg. Mooiste vind ik nog de enorme stellages met die single-shots erop!

                Mooi in elkaar gezet, krijgt zo een heel goed beeld van wat er stond en toch ook wat er op zo'n dag gebeurd met al die mensen die er aan werken. Ik vond het nummer wat minder, begin ging wel, maar op het gegeven moment trek ik die stem niet meer hoor. Ook netjes met je logo gewerkt trouwens, de kleur pas aan het eind toevoegen, zo stoorde hij niet, maar was ie er wel.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
                  Mooi in elkaar gezet, krijgt zo een heel goed beeld van wat er stond en toch ook wat er op zo'n dag gebeurd met al die mensen die er aan werken. Ik vond het nummer wat minder, begin ging wel, maar op het gegeven moment trek ik die stem niet meer hoor.
                  Zal er volgende keer een hardcore nummer eronder zetten oke!?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
                  Ook netjes met je logo gewerkt trouwens, de kleur pas aan het eind toevoegen, zo stoorde hij niet, maar was ie er wel.
                  Ik moet toch een beetje mn materiaal beschermen, zeker dit
                  [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                  Comment


                    #10
                    Top filmpje erg vet om alles te zien op deze manier!!
                    En hardcore nr... lijkt me goed plan

                    Comment


                      #11
                      Jammer dat NDF dit jaar geen officieel festival wordt.
                      Ik had mij er stiekempjes op verheugd.
                      Daarom af en toe nog eens terugkijken naar oude shows.
                      Zoals vanavond, NDF 2006 Apogee, Canada.
                      Voor mij nog steeds een der besten aller tijden.

                      Comment

                      Working...
                      X