Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nuits de fue ( foto's )

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nuits de fue ( foto's )

    Ik kreeg net even kort bericht uit frankrijk van Redbaron dat hij al heel wat foto's op de site had gezet, en hij vroeg of ik even een artikeltje wou maken.

    Hier volgen dus de foto's:

    De opbouw




    De shows












    Meer foto's zijn te vinden in ons foto album

    Een klein verslagje is hier te vinden.

    Meer foto's zullen snel volgen en de films zullen zo snel mogelijk online komen.

    Groeten Roel.

    #2
    nette foto's hoor.
    Mantronix en ik zijn weer terug van nuits de feu en de foto's zullen ook snel volgen
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      Zien er top uit die foto's, ben ook benieuwd naar wat Kruitsnuiver en Mantronix hebben weten vast te leggen.

      Ik heb gister een tijdje mee zitten kijken op Internet, maar beeld was redelijk slecht en manier van filmen was echt zwaar vervelend. Heb dus maar afgezet ook al was het vuurwerk prachtig, maar kijk het liever op goed beeld die ik van RedBaron kan verwachten.

      Comment


        #4
        Ziet er erg netjes uit
        Gerwin

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
          Ik heb gister een tijdje mee zitten kijken op Internet, maar beeld was redelijk slecht en manier van filmen was echt zwaar vervelend. Heb dus maar afgezet ook al was het vuurwerk prachtig, maar kijk het liever op goed beeld die ik van RedBaron kan verwachten.
          Dank u, steek nog maar eens een veer in mijn achterste hahahahahah.


          Goed, het was een TOP, TOP, TOP event weer. Waar we nu al naar 2008 uitkijken. Nóg meer fotos en affcourse videos zullen zeer snel volgen!
          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

          Comment

          Working...
          X