Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2007

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Fallas 2007

    Hey mensen,

    n.a.v. deze post van kruitsnuiver heb ik maar even een nieuw en algemeen topic gemaakt over Fallas 2007.

    Wij gaan dus met 5 man daar 5 dagen lang lekker knallen en genieten van de mooie en harde shows. Degenen die gaan zijn Kruitsnuiver, Mantronix, Gerwin, Guy en Mattenfreak.
    Over onze precieze verblijfplaats zal heus snel alles bekend worden, het is al wel een tijdje geboekt.

    Wat is weleens wil weten; Wie gaan er nog meer naar Fallas 2007 en waar zitten jullie?

    Wij kijken er nu al naar uit, voor 3 is het de eerste keer, maar weten nu al dat dat niet de laatste zal zijn!


    #2
    Beste mensen van de vuurwerkcrew.
    Ik heb zoveel gehoord en gelezen over dit evenement.
    Ik zou er volgend jaar graag naar toe willen.
    Kunnen jullie mij ( en andere members) op weg helpen?
    Waar kun je het beste terecht voor boeking van hotel?
    Wat is de datum van het evenement?
    Welke plaats etc. vindt het evenement plaats.
    Danke schon.

    Comment


      #3
      de macsnack's ligen hier is alles wat je houfdt te weten

      -Valencia Centro: C/ Xativa 21 (centraal gelegen in 1 van de zijstraten van het mascleta pplein
      -Novo Centro: Centro Commercial Novo Centro, CENTRO Avda Pio XII NR 2

      Hahah nee geintje

      het festival is op 15 tot 19 maart, 2007

      info over hotel's

      info over hotels heb ik zo niet maar ik zou wel haast maken als ik jouw was want de prijzen vliegen omhoog :(
      Laatst aangepast door Gerwin; 28 August 2006, 18:24.
      Gerwin

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin
        de macsnack's ligen hier is alles wat je houfdt te weten

        -Valencia Centro: C/ Xativa 21 (centraal gelegen in 1 van de zijstraten van het mascleta pplein
        -Novo Centro: Centro Commercial Novo Centro, CENTRO Avda Pio XII NR 2

        Hahah nee geintje

        het festival is op 15 tot 19 maart, 2006

        info over hotel's

        info over hotels heb ik zo niet maar ik zou wel haast maken als ik jouw was want de prijzen vliegen omhoog :(

        Dank. Moet zeker zijn 15-19 maart 2007.
        Ik ga vanavond internet afpluizen voor een hotel.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door moontan
          Beste mensen van de vuurwerkcrew.
          Ik heb zoveel gehoord en gelezen over dit evenement.
          Ik zou er volgend jaar graag naar toe willen.
          Kunnen jullie mij ( en andere members) op weg helpen?
          Waar kun je het beste terecht voor boeking van hotel?
          Wat is de datum van het evenement?
          Welke plaats etc. vindt het evenement plaats.
          Danke schon.

          Ik zal proberen jou punten te beantwoorden.

          Boeken van een hotel/appartement:
          dat is een kwestie van veel zoeken met google naar hotels etc in valencia, ook zijn www.expedia.com www.hotels.com www.ebookers.nl goed te gebruiken. hou wel een paar hotels die je aanstaan goed in de gaten want als de prijzen van kamers tijdens fallas bekend zijn dan zijn de kamer zo geboekt en zit je zonder slaap plaats.

          Datum van het evenement:
          het evenement duurt de hele maand maart voort, maar als je voor het vuurwerk gaat dan is het aan te raden om vanaf 15maart te gaan (dan beginnen de grote avond shows namelijk). en dan is het tot 19 maart één groot feest met elke dag een grote mascleta in het centrum van valencia en elke avond een grote show in de rivierbedding van valencia.

          Waar vind het evenement plaats:
          De grote mascleta van 14:00 vind plaats op het ''mascleta plein'' P.Ayuntamiento, en de avond shows vinden plaats in de rivier bedding ter hoogte van de grote brug. in de zelfde bedding vieren ook elke avond een grote groep vuurwerkfreaks hun feestje met véél spaans vuurwerk. De rivierbedding kan je niet over het hoofd zien net zoals de grote witte brug die er over heen ligt.
          De 19de van maart is er veel te doen op het gebied van vuurwerk, over dag zijn er door heel valencia kleine mascleta's en om 14:00 is er weer de dagelijkse mascleta (maar persoonlijk vind ik het leuker om meerdere kleine mascleta's mee te maken dan één grote die je al een paar keer hebt meegemaakt) dan is er op het P.Ayuntamiento ook in de avond een crema, dan word de grote fallas pop verbrand met een vuurwerkshow er bij,maar zelf gaan wij de slot show in Campanar (buitenwijk van valencia) pakken. dit is een show die groter is als de crema in valencia zelf en je staat egt op zo'n 60meter van grote calibers zoals veel 6inchers.

          Vuurwerk:
          We blijven vuurwerkfreaks dus we willen zelf ook vuurwerk kopen, dit kan bij 2 winkels namelijk el fallero en de pyroshopping ( van el fallero zal ik binnekort ff een folder online zetten). Om met vele freak samen vuurwerk af te steken dan moet je in de avond in de rivier beding zijn bij ''palau de musica''

          El fallero:
          Calle Sueca 31
          Telefoonnummer: 963411996

          zei verkopen vuurwerk van ARS en lidu, en ze verkopen de bekende Ricasa vlinders.


          De pyroshopping:
          Calle Cadiz 60
          Telefoonnummer: 963442746


          zei verkopen vooral vuurwerk van Brother Fireworks.

          Algemene tip:
          als je de laatste avond met de metro naar campanar bent geweest, let op de metro rijd tot 1uur en de bus rijd na 1 uur ook al niet meer. Taxi's zijn dan ook zéér lastig te krijgen.

          als er meer vragen zijn, dan kunnen die hier worden gesteld en dan is er altijd wel iemand die er antwoord op heeft.

          Kruitsnuiver..
          Once a pyro, always a pyro

          Comment


            #6
            Grote klasse Kruitsnuiver. Grote klasse. Bedankt voor je heldere uiteenzetting.
            Het wordt voor mij de eerste keer snap je. Helaas moet ik alleen gaan. Maar dat moet geen probleem zijn denk ik daar.

            Comment


              #7
              was idd 2007 ipv 2006
              Gerwin

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door moontan
                Helaas moet ik alleen gaan. Maar dat moet geen probleem zijn denk ik daar.
                Dat moet geen probleem zijn, zorg dat je de 15de vertrekt vanaf amsterdam met veuling air en alles komt goed ( dan vliegen gerwin,guy,mattenfreak,mantronix en ik ook ;))

                en eenmaal daar aangekomen hang je de hele dag rond vuurwerk met vuurwerkfreaks en in de avond met z'n alle stoken in de rivier bedding en dan naar de avond show.

                Ik zou zeker gaan als ik jou was, maar ik zal wel snel een vlucht boeken want die raken snel vol namelijk en worden ook steeds duurder.
                Once a pyro, always a pyro

                Comment


                  #9
                  Fallas 2007 overnachting

                  Wij hebben een leuk en gezellig plattelandshuis in Pedralba met groot zwembad op zo'n 28 km van Valencia. Tijdens de week van de Fallas stellen wij onze gehele bovenverdieping ter beschikking. Deze bestaat uit 6 slaapkamers, welke ruimte biedt aan 10 personen.

                  Voor een overnachting vragen wij 50 euro per persoon, inclusief ontbijt.

                  Als je meer wilt weten, kan je ons mailen: [email protected]

                  Comment


                    #10
                    Misschien ook wel fijn om te weten hoe de connectie naar valencia is. Bussen metro's autohuur in de buurt zoiets dergelijks hoe zit het daarmee?

                    Misschien iets voor vwc volgend jaar?

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
                      Misschien ook wel fijn om te weten hoe de connectie naar valencia is. Bussen metro's autohuur in de buurt zoiets dergelijks hoe zit het daarmee?

                      Misschien iets voor vwc volgend jaar?

                      Mischien wel maar wij zitten nu in valencia met eigen huisje en zijn geloof ik goedkoper uit
                      Gerwin

                      Comment


                        #12
                        Ghehhehehe dan heb ik niks gezegd

                        Comment


                          #13
                          Wat zijn nou ongeveer de kosten van zo'n weekje? Of heb ik hier totaal overheen gelezen?

                          Wil dit toch wel in 2008 als het festival er dan nog is, proberen mee te maken. Moet ik natuurlijk wel een mooi financieel plaatje hebben om het te dekken.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door smira Bekijk bericht
                            Wij hebben een leuk en gezellig plattelandshuis in Pedralba met groot zwembad op zo'n 28 km van Valencia. Tijdens de week van de Fallas stellen wij onze gehele bovenverdieping ter beschikking. Deze bestaat uit 6 slaapkamers, welke ruimte biedt aan 10 personen.

                            Voor een overnachting vragen wij 50 euro per persoon, inclusief ontbijt.

                            Als je meer wilt weten, kan je ons mailen: [email protected]

                            Er zijn een aantal metroverbindingen die vanaf Cheste, Llíria of Benaguasil vertrekken. Deze plaatsen liggen op zo’n 10 minuten rijden van Pedralba. Er rijden taxi’s naar deze plaatsen en met de metro ben je binnen 40 minuten in hartje Valencia (ong. 2,40 euro enkele reis).
                            In goed overleg, zijn we bereid om je naar het metrostation weg te brengen en weer op te halen.

                            Echter, het is aan te raden om een auto te huren. Wij hebben zelf goede ervaringen met Solmar (http://www.solmar-rentacar.com) De auto kan bij het vliegveld worden afgehaald. De kosten zijn vanaf 80,76 euro voor 5 dagen.

                            Voor een overnachting vragen wij 50 euro per persoon, inclusief ontbijt, bed- en linnengoed. Mocht je 7 dagen bij ons willen verblijven, dan betaal je de voor de overige twee dagen niets.

                            Voor meer informatie en foto’s, kan je onze website bekijken: www.casaamigo.nl.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door PyroWaR Bekijk bericht
                              Wat zijn nou ongeveer de kosten van zo'n weekje? Of heb ik hier totaal overheen gelezen?

                              Wil dit toch wel in 2008 als het festival er dan nog is, proberen mee te maken. Moet ik natuurlijk wel een mooi financieel plaatje hebben om het te dekken.
                              Vliegrijs was voor ons 90 euro pp als je optijd bent met boeken

                              overnachting hangt ervanaf hoe en wat rekken rond de 50 euro per nacht voor een hotel. Wij zitten goedkoper want wij huren huisje geen idee hoeveel het was pp maar dacht iets van 25 euro pp per nacht

                              daarnaast eten drinken vw

                              dus reken maar op 4 a 500 euro voor 5 dagen RUIM GEREKEND
                              Gerwin

                              Comment

                              Working...
                              X