Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 mei Hilversum

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    5 mei Hilversum

    Vuurwerk

    5 mei 2006

    Aanvang 22.30 uur

    Adres Laapersveld, 1213 VB Hilversum


    Ook dit jaar is er weer een showtje en ook dit jaar zullen er meerdere freaks aanwezig zijn. Ook van VWC zijn we er, ikzelf en Guy, helaas kunnen Kruitsnuiver en Mantronix niet aanwezig zijn.

    Erg leuk showtje en zeer mooie plek voor een showtje. Kaliber zal weer max. 3" zijn, geschoten door GT Pyrotechnics en hopelijk is het dit jaar weer met muziek erbij. (Let wel, niet OP muziek)

    Best via trein te bereiken, reis af naar Station Hilversum Sportpark. Dan sta je onderhand op het schietterrein als je de trein uitstapt dus kan niet beter.

    Ben benieuwd wie er nog meer komen, als het goed is komen Lev-he, mickeyzegtboem, kingmokum en jordi sowieso nog en wellicht vuurwerkfreakz ook? Ook FPM-ers zullen aanwezig zijn, o.a. Vinnie en Titan neem ik aan, net als afgelopen jaar.

    #2
    De Freakpyromaniacs crew zal er ook aanwezig zijn.
    Titan en Vinnie en als het goed is Denendo werken mee aan deze show dus je zal ze heus wel tegen komen. IK zelf kom savonds een filmpje maken.

    Tot 5 Mei

    Comment


      #3
      Ja ik zal er ook zijn.
      Het is voor mij een thuiswedstrijd. Woon er 5 minuten vandaan.
      Ben heel benieuwd wat voor show het dit jaar gaat worden.
      Vorig jaar was die echt heel mooi

      Comment


        #4
        Ik ben er inderdaad ook bij.
        Weet wel zeker dat we elkaar zullen vinden.

        cyu there

        Comment


          #5
          wordt gezellig , ik kom ook !

          Comment


            #6
            Gezellig wordt het daar.
            Ik neem wel een bbq mee wie neemt het vlees mee?

            Kwam ik vandaag op het werk, stond ik voor 5mei gewoon ingeplant
            Eventjes een vervanger regelen. en zaterdag moet ik om half 10 werken Dus ik denk meteen met de trein naar huis ofzo
            Laatst aangepast door Guy; 29 April 2006, 00:13.

            Comment


              #7
              Ik moet vrijdag tot 9 uur werken.. dus ik zal net op het laatste moment aan komen.
              ongeveer 3 kwartier rijden. moet lukken

              Comment


                #8
                Denendo wist ons al te vertellen wat ons te wachten staat:

                350 x 2.5" (65mm)
                300 x 3" (75mm)
                70 x Candles
                15 x Flowerbeds
                40 x Zink pillen (Tails)
                30 x 3" (4 shots) waterbengalen


                Leuke aantallen naar mijn mening, denk dat we een leuk showtje kunnen verwachten.

                Comment


                  #9
                  Dat beloofd inderdaad wel wat
                  Leuke ingredienten

                  Comment


                    #10
                    :P en ik ben nog te jong en zo xD

                    Zal vast wel leuk worden en ik zie het wel op de fotos en films ;)

                    Comment


                      #11
                      Ik zal ook weer aanwezeg zijn. Ik moet zeggen dat het vorig jaar ERG leuk gedaan was.

                      Om de 5 jaar krijgt iedereen vrij op 5 mei, en is het 'speciaal' , dit was vorig jaar het geval. Was het daarom niet met muziek erbij?
                      Gr. Alex:bye:

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door alexy
                        Ik zal ook weer aanwezeg zijn. Ik moet zeggen dat het vorig jaar ERG leuk gedaan was.

                        Om de 5 jaar krijgt iedereen vrij op 5 mei, en is het 'speciaal' , dit was vorig jaar het geval. Was het daarom niet met muziek erbij?
                        Muziek was wel daarom ja, net als de lichtshow, was al bekend gemaakt dat de show specialer was dan andere jaren vanwege dat het 60 jaar geleden was.
                        Dat muziek was gewoon een leuk iets voor erbij en jammer dat ze dat waarschijnlijk dit jaar niet zullen gebruiken.

                        Comment


                          #13
                          Op FPM stond al vermeld dat de finale 30 salutes zal bevatten. Sowieso een lekker einde dus.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
                            Op FPM stond al vermeld dat de finale 30 salutes zal bevatten. Sowieso een lekker einde dus.
                            Bedankt voor de info mattenfreak.
                            Ben benieuwd hoe het gaat worden vanavond.
                            Veel plezier aldaar,

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door moontan
                              Bedankt voor de info mattenfreak.
                              Ben benieuwd hoe het gaat worden vanavond.
                              Veel plezier aldaar,

                              Ik ben ook zeer benieuwd, helemaal naar wat Tony op FPM heeft geplaatst terwijl ie daar was.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tony
                              live vanuit Hilversum

                              De opbouw ziet er goed. Er staan veel flowerbeds van klein naar groot. ik ben benieuwd naar de effecten want de flowerbeds die we eerder van GT hebben gexien waren verassend.

                              Ook staan er mooie series bommen en een aardige finale. Ze gebruiken voor het eerst watershells die een fakkel effect heeft en daarna als crysanthum uit elkaar klapt.

                              tot vanavond allemaal.
                              Klinkt echt apart, maar erg leuk. Heb er weer vertrouwen in dat het een leuke show wordt!

                              Comment

                              Working...
                              X