Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20.000-klapper (Buskruit)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    20.000-klapper (Buskruit)

    Laatst aangepast door Mattenfreak; 11 May 2006, 13:17.

    #2
    Erg lekkere mat lekker fel en hard
    Alleen die eindbom ik zag hem niet eens

    Comment


      #3
      Jah je zag helamaal niks Maar agh toch leuk

      Comment


        #4
        deze komt uit nederland? zoja dan heeft ie ook geen eindbom
        spook 11

        Comment


          #5
          Hij heeft wel een soort van eindbom maar die is hondsberoerd zoals je ziet. Zal wel zo'n rolletje zijn die je in Baarle en rond de grensstreek nog wel eens tegenkomt. Die doken enkele jaren terug overal op. Zijn dus gewoon rollen die buskruit bevatten. Haal inderdaad de eindbom eraf en je hebt gewoon zo'n rolletje als die tegenwoordig ook in Nederland te koop zijn.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
            Hij heeft wel een soort van eindbom maar die is hondsberoerd zoals je ziet. Zal wel zo'n rolletje zijn die je in Baarle en rond de grensstreek nog wel eens tegenkomt. Die doken enkele jaren terug overal op. Zijn dus gewoon rollen die buskruit bevatten. Haal inderdaad de eindbom eraf en je hebt gewoon zo'n rolletje als die tegenwoordig ook in Nederland te koop zijn.
            ja inderdaad toen ik nog niet zo bekend met rolletjes was heb ik me zo 1tje dus aan laten smeren .. later de echte 20 k gehad das andere koek

            Comment


              #7
              Lol als hij uit nederland komt waarom stata hij dan bij Iellegaal vuurwerk

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Tunit Bekijk bericht
                Lol als hij uit nederland komt waarom stata hij dan bij Iellegaal vuurwerk
                Deze komt niet uit Nederland.

                Comment


                  #9
                  Ik vind hem eigenlijk nog best leuk, maar niet de moeite waard om hem in Belgie te kopen.
                  Het leven is een feest!

                  Comment


                    #10
                    Perfect voor de Nederlandse markt zou je zo zeggen. Alleen hier vragen ze er dan belachelijk veel voor.

                    Bedoel ze verkopen her en der de Hunan rol ter groote van de 5000 klapper. En die kost in België euro en hier 18 euro. Dat is toch de mensen juist naar Belgie jagen zou je zeggen. Precies het tegenovergestelde van men nu juist wilt.

                    Ik zou zeggen, mooi aandachtspunt voor al die wijze heren en dames die het beleid opleggen.
                    Laatst aangepast door Jupilerfreak; 9 January 2008, 12:43.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door masters Bekijk bericht
                      deze komt uit nederland? zoja dan heeft ie ook geen eindbom


                      die hebben hier ook een eindbom -.-

                      Comment


                        #12
                        is dit en white horse of en white brande

                        is dit en white horse of en white brande

                        Comment


                          #13
                          Dit is rotzooi. Meer niet.

                          Verschil zit hem in de prijs. Dit soort rollen verkopen ze in NL tegen absurd hoge prijs, vaak tegen derdubbeling of verdrievoudiging tov België.
                          Nou is flash verboden in rollen in NL op dit moment, maar België dat buskruit rollen verkoopt, damn. Daar moet je het ook niet van hebben lijkt mij.

                          Comment


                            #14
                            Ik zou zoiets nooit kopen als ik in belgie was neem dan meteen een goede mat mee maar het is waar de prijzen moeten in nederland omlaag het aantal gram kruit omhoog en dan hoeft er niemand meer naar belgië toe.

                            Comment

                            Working...
                            X