Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mascleta nr.2 (2006)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mascleta nr.2 (2006)

    Laatst aangepast door Gerwin; 21 December 2006, 16:03.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    deze was hard!
    tijdens dit finaletje voelde ik mijn trommelvliezen heen en weer gaan opzich wel kicken maar niet egt lekker voor je oren...dus voor de gene die naar fallas willen gaan...neem wel even oordopjes mee voor het geval dat

    deze mascleta was trouwens in de buurt van de pyroshopping en El fallero, in de buurt van calle sueca en calle cadiz.
    ( in deze buurt staan de laatste 2 dagen egt erg veel maslceta's opgebouwd)

    Kruitsnuiver.,.,
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 1 April 2006, 18:24.
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      Heerlijke mascleta zoals altijd al lijkt het alsof deze wat minder scherp is dan mascleata nr 1....
      Of ligt dat aan mij...Niks mis met het filmpje verder hoor heerlijk gefilmd!!!
      Laatst aangepast door Firespree; 23 June 2006, 00:11.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Firespree
        Heerlijke mascleta zoals altijd al lijkt het alsof deze wat minder scherp is dan mascleata nr 1....
        Of ligt dat aan mij...Niks mis met het filmpje verer hoor heerlijk gefilmd!!!
        Het klopt dat deze wat minder scherp is, deze is in een iets mindere kwaliteit op de pc gezet.
        Once a pyro, always a pyro

        Comment


          #5
          Okee zoeits vermoedde ik al... gezien het feit dat jullie denk ik niet met een mindere camera gaan filmen als jullie een betere hebben

          Comment


            #6
            Ik kan hem niet meer downloaden..ligt dit aan mij of is hij offline gehaald?

            Comment


              #7
              In het najaar waarschijnlijk offline gehaald om de videoserver op te ruimen. Misschien een bericht naar Mattenfreak sturen met een verzoek om deze show online te zetten? Denk dat je hem dan wel moet kunnen zien

              Comment


                #8
                Doet het weer was verkeerde link die in start post stont
                Gerwin

                Comment


                  #9
                  Bedankt!
                  Ik zal maar dankbaar beginnen met downloaden dan

                  Comment

                  Working...
                  X