Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

R.I.F. Bonn zaterdag 6 mei

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    R.I.F. Bonn zaterdag 6 mei

    Feuerwerk-Kalender:
    Gegen 21.40 Uhr Eröffnungsfeuerwerk in Linz und Abfahrt des Schiffskonvois
    21.50 Uhr Höhenfeuerwerk in Remagen
    22.20 Uhr Höhenfeuerwerk in Bad Honnef
    22.30 Uhr Feuerwerk gegenüber von Königswinter
    22.50 Uhr Ankunft des Schiffskonvois in Bonn
    23.05 Uhr Höhenfeuerwerk der Superlative in der Bonner Rheinaue.

    De show zal worden geschoten door Weco en met een kaliber tot max. 8".


    Enkele dagen geleden kreeg ik de vraag of ik met Mantronix en Kruitsnuiver mee wilde naar deze show. Nouja, dat sla ik dan uiteraard niet af en wij zijn er (naast ruim 20 anderen) dus zeker te vinden.

    Heb er zin an!
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 31 March 2006, 20:48.

    #2
    ja dat word weer een lekker showtje
    ik zal ook gaan filmen daar.

    Kruitsnuiver..
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      Iku is jaloers ikku wil ook mee
      Gerwin

      Comment


        #4
        Of ik nog ga weet ik niet. Heb zo wat probleempjes met vervoer en met iemand waar ik aanvankelijk mee zou gaan.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
          Feuerwerk-Kalender:
          Gegen 21.40 Uhr Eröffnungsfeuerwerk in Linz und Abfahrt des Schiffskonvois
          21.50 Uhr Höhenfeuerwerk in Remagen
          22.20 Uhr Höhenfeuerwerk in Bad Honnef
          22.30 Uhr Feuerwerk gegenüber von Königswinter
          22.50 Uhr Ankunft des Schiffskonvois in Bonn
          23.05 Uhr Höhenfeuerwerk der Superlative in der Bonner Rheinaue.

          De show zal worden geschoten door Weco en met een kaliber tot max. 8".


          Enkele dagen geleden kreeg ik de vraag of ik met Mantronix en Kruitsnuiver mee wilde naar deze show. Nouja, dat sla ik dan uiteraard niet af en wij zijn er (naast ruim 20 anderen) dus zeker te vinden.

          Heb er zin an!

          Maak van die 20 andere maar 30 andere freaks, we zijn al met hele flinke groep, gaat helemaal goed komen, als het weer maar een beetje mee werkt en niet zo als vorig jaar die harde wind.

          Comment


            #6
            Heb er echt zin in, zaterdag lekker weer, komen echt veel freaks (ruim 50 geloof ik), een show die top zal zijn, dus kan niet beter lijkt mij.

            Wij gaan met z'n 5-en erheen, eerst met 3 man (Mantronix, Kruitsnuiver en ik), maar ook Lev-he wilde dit wel meemaken en Ruffneck wilde ook wel met ons meerijden. Druk bezette achterbank dus, maar zal heus gezellig worden.

            Comment


              #7
              ga definitief niet mee

              Comment


                #8
                jammer jupilerfreak, want dit jaar word echt geweldig, er hebben al 54 mensen definitief bevestigd dat ze mee gaan en meedoen met de bbq, word dus heleemaal geweldig, mooi weertje 23 graden en zon, komt helemaal goed

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door roel
                  jammer jupilerfreak, want dit jaar word echt geweldig, er hebben al 54 mensen definitief bevestigd dat ze mee gaan en meedoen met de bbq, word dus heleemaal geweldig, mooi weertje 23 graden en zon, komt helemaal goed

                  ja het word een mooi feestje daar

                  (we hebben net ook een BBQ gehad om even in te komen haha )

                  ik heb er zin in, en tot zaterdag!

                  Kruitsnuiver
                  Once a pyro, always a pyro

                  Comment


                    #10
                    ja de afstand is te groot en financieel niet te doen met de trein op dit moment

                    Comment


                      #11
                      Show was top, niet volgens iedereen, hij had ook wel beter gekund, maar ikzelf vond hem al top. Heb met kippenvel zitten kijken naar de massa's gouden regen, de zeer mooie single shots en uiteraard een lekkere salute-finale. Was mijn eerste buitenlandse show en was echt beter dan wat ik gewend ben!

                      Naast de show was er natuurlijk een grote bijeenkomst van vele freaks met een BBQ. Echt een zeer gezellige dag, leuk om freaks zo te ontmoeten en leuk om enkelen ook persoonlijk eens te spreken. Duitsers wisten niet wat hen overkwam toen wij als groep daar gingen settelen, top was dat. De rit er naartoe was ook een verhaal apart, stilstaan met de stoet auto's langs de snelweg, stoppen voor een stoplicht die op groen staat, ook hier wisten de Duitsers niet goed wat ze nou zagen.

                      In de auto was het ook erg gezellig, vol welliswaar, maar leuke gesprekken en nog wat grappige dingen meegemaakt met o.a. de Mac in Apeldoorn...

                      Al met al een topdag die ik zeker niet had willen missen, erg leuk met zoveel man en een BBQ + dat goede weer. Mag wat mij betreft vaker zo!

                      Morgen even wat fotootjes die ik heb kunnen maken, zitten enkele mooie bij, maar die zet ik er dan ook wel ff bij natuurlijk.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
                        In de auto was het ook erg gezellig, vol welliswaar, maar leuke gesprekken en nog wat grappige dingen meegemaakt met o.a. de Mac in Apeldoorn...

                        hmm haha ja dat met de mac in apeldoorn we hadden egt verrekte trek enz en we komen daar om half 3 aan, blijkt het dat hij om 2uur dicht ging.
                        wij (aan de verkeerde kant) de mac drive in, zo'n 6 keer door die mac drive gereden en op het raampie geklopt maar ''hassan'' reageerde niet ...
                        rijden we de mac drive uit, doet ''Hassan'' zun raampje open van het bestel hokje ofzo dus wij dachten dat we konde bestellen, nou wij er dus weer heen rijden maar weer geen ''hassan'' die ons wou helpen was wel grappig ja..


                        voor de rest vond ik het een zéér geslaagde dag, het kon eigenlijk niet beter:
                        - het weer was perfect.
                        - locatie was top.
                        - BBQ was goed.
                        - de groep was lachen.
                        - de show was goed.

                        ik had het zeker niet willen missen.

                        ( 1 nadeel, onze airco deed het niet )
                        Once a pyro, always a pyro

                        Comment


                          #13
                          Ja, het was een leuke dag. Alles goed georganiseerd door de mannen van VWP. Goed weer, goed eten (BBQ) en een mooie show. Ben benieuwd naar de foto's Mike.

                          Comment


                            #14
                            Bij deze wat foto's, heb er erg veel, maar zijn er gigantisch veel mislukt, deze kunnen ermee door hoewel ik ze nog steeds niet allemaal top vind. Beetje jammer, maar de wind wilde sowieso niet meewerken voor foto's en denk dat mijn instellingen wat verkeerd stonden ofzo.





















                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Tony

                              De laatste foto vind ik zeer mooi. Het is net een schilderij. Toppie
                              erg appart inderdaad die laatste foto.
                              mooi werk weer.

                              @mattenfreak:
                              zijn tog nog wat mooie foto's hoor, heerlijk.
                              Once a pyro, always a pyro

                              Comment

                              Working...
                              X