Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[VIDEO & FOTOS] Privé vuurwerkshow Alpeco, Brasschaat 12-3-2006

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [VIDEO & FOTOS] Privé vuurwerkshow Alpeco, Brasschaat 12-3-2006

    Deze keer zijn we met Alpeco op pad gegaan om een vuurwerkshow op te bouwen, te filmen, en te fotograveren. Dit maal voor een privefeestje bij iemand in zijn tuin. Een grote tuin welliswaar

    Met een maximum kaliber van 5 inch, een leuk aantal blokjes, fonteinen, en candles. Vond ik zelf dat het wel een geslaagd vuurwerk was voor het gegeven budget!

    Affijn hier een paar fotos:


    mortierrekken, netjes gerangschikt op grote, en que nr


    De candles die klaar staan om vervoerd te gaan worden naar de lokatie


    een mooie aktie foto van de mortieren.





    Red waves


    Het finale boeket.

    meer fotos kun je natuurlijk vinden in ons fotoalbum, uiteraard is er ook een video verslag, deze kun je hierrrrr downloaden
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 24 June 2007, 22:42.

    #2
    Ziet er zeer netjes uit jongens

    *edit

    net even film gekeken zeer netjes mannen maar was dat voor witte oplichtende punt ??? de maan ?
    Laatst aangepast door Gerwin; 14 March 2006, 18:46.
    Gerwin

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin
      Ziet er zeer netjes uit jongens

      *edit

      net even film gekeken zeer netjes mannen maar was dat voor witte oplichtende punt ??? de maan ?

      Ja de maan, het was een zeer heldere avond, maar wel bijzonder koud ( 11 graden vorst )
      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron
        Ja de maan, het was een zeer heldere avond, maar wel bijzonder koud ( 11 graden vorst )
        waarschijnlijk wel goed gekleed op de kou
        dat is wat anders dan na rhein in flammen alleen met een shirtje, dun truitje en trainingsjack op straat door te brengen terwijl het rond het vriespunt is

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak
          waarschijnlijk wel goed gekleed op de kou
          dat is wat anders dan na rhein in flammen alleen met een shirtje, dun truitje en trainingsjack op straat door te brengen terwijl het rond het vriespunt is

          Wij zijn daar wel op gekleed hoor, goede broek, dikke (water dichte jas), muts handschoenen, Led hoofdlampje enzovoorts Je hebt het niet zo koud als je aan het opbouwen bent. Daarna wel, als je 2 uur moet wachten totdat de show begint. Maar het mooie vuurwerk wat je zelf met je collegas inelkaar gezet hebt maakt ontzettend veel goed

          Daarna afbreken, opruimen... en snel de warme Pita tent (shoarma ) opzoeken om lekker te gaan eten daarna
          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

          Comment


            #6
            Ik moet zeggen dat ik het een zeer net showtje vind, er zitten heel wat mooie effecten in.

            Ik ben erg benieuwd naar enkele dingen.

            Het effect wat op 3:45 begint. Vind dit vrij apart en ook mooie heldere overgang van kleuren. Maar wat betreft dit: candels, potten etc? En hoe is het effect te noemen?

            Op 3:00 beginnen 2 candels(neem ik aan), deze vind ik echt zeer helder en mooi.

            Zijn er dergelijke produckten met vergelijkend effect te koop in belgie?
            Zo ja, dan had ik graag de naam gehad. sowieso zijn namen van produckten met dit effect, in of niet in belgie tekoop altijd welkom.

            Comment


              #7
              Erg netjes moet ik zeggen. Ik zou zelf in ieder geval wel zoiets privé willen laten schieten.
              Op zich is het nog redelijk simpel qua inhoud, maar de manier waarop het ontstoken wordt geeft toch echt een mooie show.

              Ter ere van wat was dit showtje eigenlijk? Wat mij erg opviel was dat er ontzettend veel rood werd gebruikt. Ben benieuwd of dit een speciale reden heeft.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Guy
                Ik moet zeggen dat ik het een zeer net showtje vind, er zitten heel wat mooie effecten in.

                Ik ben erg benieuwd naar enkele dingen.

                Het effect wat op 3:45 begint. Vind dit vrij apart en ook mooie heldere overgang van kleuren. Maar wat betreft dit: candels, potten etc? En hoe is het effect te noemen?

                Op 3:00 beginnen 2 candels(neem ik aan), deze vind ik echt zeer helder en mooi.

                Zijn er dergelijke produckten met vergelijkend effect te koop in belgie?
                Zo ja, dan had ik graag de naam gehad. sowieso zijn namen van produckten met dit effect, in of niet in belgie tekoop altijd welkom.

                Hier staat beschreven wat er geschoten werd en wanneer het geschoten werd: http://www.pyroworld.nl/frontpage/content/view/35/2/
                Ik hoop dat je er wat aan hebt

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Guy
                  Ik moet zeggen dat ik het een zeer net showtje vind, er zitten heel wat mooie effecten in.

                  Ik ben erg benieuwd naar enkele dingen.

                  Het effect wat op 3:45 begint. Vind dit vrij apart en ook mooie heldere overgang van kleuren. Maar wat betreft dit: candels, potten etc? En hoe is het effect te noemen?

                  Op 3:00 beginnen 2 candels(neem ik aan), deze vind ik echt zeer helder en mooi.

                  Zijn er dergelijke produckten met vergelijkend effect te koop in belgie?
                  Zo ja, dan had ik graag de naam gehad. sowieso zijn namen van produckten met dit effect, in of niet in belgie tekoop altijd welkom.
                  op 3:45 dat is een 100 schots blok, te koop bij Alpeco mét KvK betreft de Green glittering Willow 100 schots. op 3:00 minuten dat is inderdaad een candle, 2 om pcies te zijn. Betreft hier de green glittering candle (45mm) van zaragozana, óók te koop bij Alpeco, mét KvK



                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
                  Ter ere van wat was dit showtje eigenlijk? Wat mij erg opviel was dat er ontzettend veel rood werd gebruikt. Ben benieuwd of dit een speciale reden heeft.
                  De show was ter eren van een verjaardag meen ik. Dan wel een prive feestje bij iemand thuis. Feit dat er veel rood gebruikt is, is puur toeval, schuilt geen bijzondere reden achter.

                  In iedergeval bedankt voor de complimenten. We hebben met erg veel plezier aan de deze show gewerkt.
                  [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                  Comment


                    #10
                    moet jullie heren van Pyroworld een dik compliment geven, ook omschrijven wat er wanneer onstoken werd zie je bij weinig andere sites.
                    zo weten mensen hoe en wat, geweldig.

                    ga zo door heren

                    Comment


                      #11
                      Ik kan dat helaas niet bij alle shows doen, aangezien ik bij deze show het scenario van item, tot item uit mijn hoofd wist zo onderhand Ik probeer het echter altijd wel.
                      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                      Comment

                      Working...
                      X