Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

minder aanbod

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    minder aanbod

    In hoeverre hebben de mensen er last van dat er minder verkooppunten in Nl zijn en dat de assortimenten krimpen? Lukt het vuurwerk kopen bij 1 winkel nog of moet je meerdere winkels af om je lijstje een beetje compleet te hebben? Vertel hier de ervaringen die je in de loop der jaren op hebt gedaan...

    #2
    eerst altijd bij 1 winkel gekocht maar sinds vorig jaar niet meer ben bij 4 winkels langs geweest
    Gerwin

    Comment


      #3
      jah klopt er zijn hier in de buurt 2 verkoop punten verdwenen waar ik normaal ging halen..
      dus ging ik bij de boerenbond halen.. is me niet tegengevallen hoor mooi spul dat next generation
      ook als je bij de bull kijkt bijvoorbeeld zoveel minder dingen te koop
      en je mocht ook niet meer dan 3 sloffen rotjes bij die ene dealer halen ook vaag

      Comment


        #4
        Hier in lelystad is er geen enkel winkel weggegaan vorig jaar sterker nog er kwam zelfs NOG een vuurwerkland aan (zo heet een vuurwerkwinkel, ze verkochten lidu , star, titaan, explosion en het beviel me zwaar, dusja in lelystad is het alleen maar beter geworden
        www.jekovuurwerk.nl

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Doodskopper
          Hier in lelystad is er geen enkel winkel weggegaan vorig jaar sterker nog er kwam zelfs NOG een vuurwerkland aan (zo heet een vuurwerkwinkel, ze verkochten lidu , star, titaan, explosion en het beviel me zwaar, dusja in lelystad is het alleen maar beter geworden
          titaan serie beviel mij ook zeer en is zeker een positieve uitbreiding van het aanbod

          daarentegen wordt het aanbod van breeschoten en lesli flink minder heb ik het idee

          Comment


            #6
            er waren hier, Den Haag, voor mij eerst nog binnen een straal van 2 km 9 winkels, vorig jaar 0
            ik moest wat verder weg gaan, 11 km

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door ToxicSnake
              er waren hier, Den Haag, voor mij eerst nog binnen een straal van 2 km 9 winkels, vorig jaar 0
              ik moest wat verder weg gaan, 11 km
              waar moest je heen dan?

              Comment


                #8
                een of ander tuincentrum en naar scheveningen ( de 2 afstanden bij elkaar waren 11 km )

                Comment


                  #9
                  rijswijkse vuurwerkhal?
                  en waar op scheveningen?

                  en ja het is een drama, ik heb in mijn huidige wijk 1 verkooppunt zitten en die heeft alleen diamond

                  moet er ook flink wat km voor reizen

                  Comment


                    #10
                    Ik heb er ook last van had eerst 6/7 winkels in Maastricht. Dus zeer uitgebreidt voor tochwel een redelijk klein stadje. Maar dit jaar zijn het er nogmaar 2 en komend jaar zelfs maar één. Gelukkig is dat wel de beste, verkoopt proline redelijk goedkoop.(voor hollands begrip)

                    Maar toen ik even met hem vertelde, en hij me vertelde wat hij moest doen om vuurwerk te mogen verkopen. Schrok ik tochwel. De HELE winkel moest leeg geruimd worden. Want ik kwam vragen of hij even wat sloffen achter wilde reservere, want je zit met max. als bestelling
                    Dit was de 27 echter was hij toen al de winkel leeg aan het ruimen. Ik vind het beswel onzin maarjah hij houdt zelf ook erg van vuurwerk, en hij wil het blijven verkopen. Wat hij ook moet doen.

                    Ochjah mij een zorg, als die maar blijft!

                    *Maarjah de gevolgen zijn dus wel te ondervinde hier in Maastricht.

                    Comment


                      #11
                      Eerst hier in het dorp 2 vw-winkels dit jaar was er niet 1 !

                      Bij de dichtbijzijnde winkel moest je 20 minuten wachten.
                      [url=www.pyroteam.net]PyroTeam.net[/url] DE Nederlandse vuurwerksite !

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door KlaaSjaaP
                        Eerst hier in het dorp 2 vw-winkels dit jaar was er niet 1 !

                        Bij de dichtbijzijnde winkel moest je 20 minuten wachten.
                        heb je nog geluk hiero zeker 3 kwartier
                        en toen was ik daar eenmaal klaar nadat ik me bestelling had nagekeken en nog fouten inzaten gaan ze bij de boerenbond zeuren je mag niet binnen nakijken bla bla bla ik zei is maar mooi ook ik mis dit en dat ging die snel halen
                        kwam ik bij de andere winkel waren alle rotjes en kleine zooi uitverkocht moest ik 3 euro per slof betalen
                        dus mooi zooitje

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreak*Gizmo*
                          heb je nog geluk hiero zeker 3 kwartier
                          en toen was ik daar eenmaal klaar nadat ik me bestelling had nagekeken en nog fouten inzaten gaan ze bij de boerenbond zeuren je mag niet binnen nakijken bla bla bla ik zei is maar mooi ook ik mis dit en dat ging die snel halen
                          kwam ik bij de andere winkel waren alle rotjes en kleine zooi uitverkocht moest ik 3 euro per slof betalen
                          dus mooi zooitje
                          Hier betaal je gewoon al 3,95 voor een slofje tnt`s ja daaaghhh dat geef ik voor die troep niet

                          Maar bij ons kan je het ook merken een winkel mocht niet verkopen omdat 1! sprenkeltje er niet was, kon hij al ze vuurwerk afzeggen en bestellingen terug betalen. De ander heeft het al jaren goed voor elkaar dus die had geen problemen, maar hij deed overal wel een schepje bovenop met de prijs. En voor de rest zijn er wel 2 winkels weggegaan maar dat was toch zooi en duur. Maar er zitten hier in de buurt dit jaar en vorig jaar ongeveer 6 winkels met leuke dingen

                          Comment


                            #14
                            bij mij is alleen de winkel met het domste vuurwerk weggegaan en voor de rest zit het wel goed met de winkels hier in de buurt

                            Comment


                              #15
                              Omgeving Haarlemmermeer

                              Bij ons zit het wel goed qua aanbod. Vrijwel alle grote collecties zijn op rijafstand te scoren. Ik maakte me vorig jaar ten onrechte zorgen dat er veel punten zouden wegvallen. Maar als ik even snel tel dan kom ik op 10 dealers, waarvan 6 echt om de hoek en 4 ietsje verder weg. Een leuke nieuwkomer vorig jaar was "De Vuurwerkreus" in Nieuw Vennep. Die gasten verkopen Pro-line en dat merk was er in mijn directe omgeving nog niet

                              Groetjes,
                              Cameo
                              -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                              Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                              Comment

                              Working...
                              X