Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DVD Dynasty producten 2005 ---> Review

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    DVD Dynasty producten 2005 ---> Review

    Yo freaks,

    ik heb ook dit jaar weer een DVD van Dynasty met een aantal mooie producten uit de Knettergoed-krant erop en heb dus van een aantal producten weer een review gemaakt!

    Ik zal hier in dit topic de naam en de prijs vermelden, daaronder de uitwerking en daaronder mijn mening erover... Let wel op dat dit MIJN mening is en je die dus niet hoeft te delen!

    Hopelijk vinden jullie het goed en hebben jullie er wel wat aan!
    Van de pijlen heb ik alleen een mening opgeschreven!
    De pakketten (Peking 2 & 3) heb ik niet gereviewed.


    Hier de reviews:


    Discovery pijlenpakket (€18,-):

    Mijn mening: erg goed, zeker voor dat geld. Mooie pijlen met leuke effecten en in verhouding nog goedkoop ook. Een echte aanrader!

    Fire-pijlenpakket (€9,75,-):

    Mijn mening: erg goed, mooie pijlen met grote boeketten. De boeketten eindigen allemaal met een blinker-effect wat ook erg mooi is. Ook zeker een aanrader en al zeker voor dat geld!

    ICE-pijlenpakket (€15,75,-):

    Mijn mening: ook dit zijn leuke pijlen met grote boeketten. Mooie kleuren en 3 van de 6 met een goede crackling erin. Ook toppertjes, maar de prijs had iets lager gekund voor 6 pijlen.

    Flower Power (€12,50,-):
    Fontein met verschillende kleuren en crackling, daarna een aantal rode en groene sterren met crackling en al afsluiter één schot met groot boeket en crackling.

    Mijn mening: ziet er leuk uit, maar vind het niet helemaal €12,50 waard...

    Shooting Stars (€15,50,-):
    25 schoten die wel hard fluiten....

    Mijn mening: waardeloos! Voor zoiets zou ik hooguit €5,00 geven! ;)

    Coral Beauty (€8,50,-):
    Een fontein met een hoog effect en ook langdurig. Begint met goede harde crackling, dan een normaal gouden effect met blauwe sterren en sluit weer af met goede harde crackling.

    Mijn mening: zeer leuke fontein, voor het geld ook zeker geen miskoop. Zijn weinig fonteinen die echt zo langdurig een hoog effect hebben.

    Pyro Duo (€40,-):
    1 pot met grote gouden willows en blinkers. De 2e pot heeft blinker-mines en daarboven grote boeketten met zilveren en rode blinkers.

    Mijn mening: Toppotten, zijn toch ook zeker het geld wel waard. Mooie grote uitwerkingen die ook nog wel aardig blijven hangen.

    Flashing Formula (€20,-):
    Ieder schot crackling mines met daarboven een red palmtree, green palmtree of een blue blinker. De laatste 2 schoten gaan tegelijk en zijn een crackling boeket.

    Mijn mening: het is weer eens wat anders met die crackling mines eronder. Geeft een leuk totaalbeeld en is naar mijn mening wel een leuke pot. Het had alleen iets goedkoper gemogen.

    Royal Guard (€17,50,-):
    Een fan-shaped pot. Iedere keer 3 of 4 schoten tegelijk met wat mines-effecten ofzo, weet niet hoe je dat moet beschrijven. Eerst rode peony's, dan groene peony's, dan weer rode peony's, dan zilveren peony's en uiteindelijk crackling. Het effect is wel snel weg.

    Mijn mening: leuke pot en is het geld op zich wel waard.

    Le Mans (€16,50,-):
    Telkens hetzelfde effect per schot; gouden tail, spinning en uiteen spattend in een red palmtree met zilveren blinkers.

    Mijn mening: een echte topper! Dit is zeker waar voor je geld, mooi effect per schot en effect is niet direct weg. Het is ook echt goedkoop naar mijn mening.

    Lightning London (€14,-):
    Deze heeft 3 verschillende effecten die elkaar steeds in dezelfde volgorde opvolgen. Begint met een red palmtree met blinker, dan een silver palmtree met blinker en dan een red peony met crackling.

    Mijn mening: mooie pot, leuke effecten en de effecten blijven toch wel even hangen. Ook de prijs is zeker goed.

    Mean Machines (€24,50,-):
    effecten die zeer snel weg zijn; coconuts, blinker en als laatste crackling. Zeer snel en met een "finale" van crackling.

    Mijn mening: dit is weer 3x niks. Zo'n duur blok en dan zulke zwakke effecten... Zeer zeker een afrader.

    Monster Trio (€13,50,-):
    Blauwe peony's met silverfish.

    Mijn mening: leuke pot, vooral door de kleur blauw! Fishes zijn ook leuk en passen er wel goed bij die blauwe kleur, ook aardig grote peony's. Misschien enig nadeel dat er geen afwisseling in zit.

    Pharao (€13,50,-):
    Allemaal crown-effecten met aan de uiteindes gekleurde sterren; rood, groen en blauw.

    Mijn mening: erg mooi effect, maar denk dat ie mooier is wanneer je hem per 2 af zal steken. Heb je een goed gevulde lucht. Voor het geld hoef je het niet te laten staan.

    Pisa (€15,50,-):
    Begint met een zilveren fontein gevolgd door meerdere kleuren boeketten gepaard met blinker of met crackling.

    Mijn mening: zo'n fontein is leuk, maar het draait toch om de effecten in de lucht. Ik vind hem net iets te duur, maar het is zeker wel een mooie pot.

    Rising Rome (€27,00,-):
    Een fan-shape; alles heeft een gouden tail, beneden heb je telkens red mines en dan erboven telkens een boeket; green to red/green peony.

    Mijn mening: het heeft zeker wel wat alleen is het zo duur. Nog een nadeel is dat ie wat snel is afgelopen.

    Roaring Rafting (€10,50,-):
    Ieder schot gaat fluitend en met een blinkerende staart omhoog en spat daarna uiteen in verschillende kleuren palmtrees.

    Mijn mening: ook dit is weer een leuke pot, mooie effecten en zeker niet duur.

    Sky Rider (€16,-):
    Zitten meerdere effecten in met een vaste volgorde. Het begint met fluiters die met een crackling tail omhoog gaan en dan knallen, daarna green mines, dan weer die fluiters, dan weer green mines, dan weer die fluiters, dan weer green mines, dan weer fluiters en eindigt met purple mines.

    Mijn mening: ik vind het een nogal simpel effect en die €16,- niet waard. Duurt wel lekker lang, dat is wel een voordeel.

    Speeding Powerboats (€22,00,-):
    Red green to yellow blue peony in een hoog tempo. Als laatste ook nog crackling falling leaves.

    Mijn mening: ik vind hem veel te duur, effecten zijn snel weg, maar die crackling falling leaves is dan wel weer apart en leuk.

    Wild Cats (€9,50,-):
    Red star met silver tail to crackling, dan alleen een boeket met crackling en daarna crackling chrysantemum. Dit volgt elkaar 3x op geloof ik.

    Mijn mening: mooie effecten, maar dhet middelste effect is dan helaas wat te simpel. Toch vind ik het een aanrader voor die €9,50!

    Dit heeft me veel tijd gekost dus ik wil niet dat dit over wordt genomen op andere sites zonder een duidelijke verwijzing naar mij en de site.
    Laatst aangepast door Gerwin; 25 September 2007, 08:28.

    #2
    ziet er mooi uit mattenfreak en mooi uitgebreid
    Gerwin

    Comment


      #3
      mooi man dit..
      erg duidelijk. bedankt
      Once a pyro, always a pyro

      Comment


        #4
        Mattenfreak jouw review begint standaarduitrusting te worden.
        En hij is heel betrouwbaar.

        Ik had dit jaar de fire pijlen, de discovery pijlen, pyro trio, lightning london, box c en de speeding powerboats.

        Stuk voor stuk conform jouw beschrijving. Prachtig vuurwerk.

        Grote uitschieters voor mij: de pyro trio en de fire pijlen ( slechts 9,75)

        ben toch van plan om in december meer vuurwerk van Dynasty te kopen. Zit veel meer variatie in dan een merk als Proline bijvoorbeeld. (ook wel een goed merk hoor)
        Laatst aangepast door moontan; 13 January 2006, 17:34.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door moontan
          Mattenfreak jouw review begint standaarduitrusting te worden.
          En hij is heel betrouwbaar.

          Ik had dit jaar de fire pijlen, de discovery pijlen, pyro trio, lightning london, box c en de speeding powerboats.

          Stuk voor stuk conform jouw beschrijving. Prachtig vuurwerk.

          Grote uitschieters voor mij: de pyro trio en de fire pijlen ( slechts 9,75)

          ben toch van plan om in december meer vuurwerk van Dynasty te kopen. Zit veel meer variatie in dan een merk als Proline bijvoorbeeld. 9ook wel een goed merk hoor)
          Bedankt, maar dat is ook precies wat ik wil bereiken. Gelukkig komt het dus ook zo over bij degenen die er wat aan zullen hebben.

          En ja, zolang ik die DVD's kan krijgen/lenen zal ik die reviews maken en doe daar mijn uiterste best op natuurlijk, wil niet iemand iets verkeerds aanpraten.

          Comment


            #6
            Yo freaks,

            ik heb ook dit jaar weer een DVD van Dynasty met een aantal mooie producten uit de Knettergoed-krant erop en heb dus van een aantal producten weer een review gemaakt!

            Ik zal hier in dit topic de naam en de prijs vermelden, daaronder de uitwerking en daaronder mijn mening erover... Let wel op dat dit MIJN mening is en je die dus niet hoeft te delen!

            Hopelijk vinden jullie het goed en hebben jullie er wel wat aan!
            Goede en duidelijke review
            Staat er op de dvd toevallig ook een filmpje van het Dynasty Display C pakket. Ben hier al een tijdje naar op zoek. Hoor er goede verhalen over en wil hem misschien wel aan schaffen

            Comment


              #7
              staat screaming golder quattro erop ?

              Comment


                #8
                Denk dat jullie deze vragen beter kunnen stellen in de topics daar voor en niet in het topic over een dvd van 2 jaar terug.

                Comment


                  #9
                  waar kan je die dvd bestellen ?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door mike307 Bekijk bericht
                    waar kan je die dvd bestellen ?
                    Dit is niet een dvd die wij verkopen.
                    Mattenfreak heeft deze dvd in zijn bezit en heeft na het bekijken van de dvd per product een revieuw gegeven..

                    Ik wil je trouwens aanraden eerst een topic/post goed door te lezen voordat je een antwoord geeft.
                    Heb nu al meerdere berichten van je gezien waarvan het antwoord heel simpel te vinden was
                    Once a pyro, always a pyro

                    Comment

                    Working...
                    X