Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijtjes/Wespen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bijtjes/Wespen

    heey ik zat gister avond een beetje te kijken op het internet en nu zag ik opeens een stukje vuurwerk genaamd flying bees van het merk devil. heeft iemand hier ervaring mee?

    #2
    Ja
    heb ze vorig jaar in actie gezien. Was alleen van een ander merk.
    Als je ze goed op de grond legt, vliegen ze recht omhoog de lucht in. Liggen ze niet dan blijven ze op de grond een beetje liggen spuiten.

    Zijn wel grappige dingetjes, leuk voor de jongere mensen die iets aan vuurwerk willen hebben.

    Comment


      #3
      Ja, ik zat ook al te kijken wat dat is. Lijkt me eerlijk gezegd geen tering aan
      We hit them hard, we hit them low! [B]Den Haag hooligans[/B] about to lose control!

      Comment


        #4
        Het is geinig voor overdag en voor de jongere mensjes die vuurwerk willen. Voor ouderen is het uiteraard weinig. Het effect is hetzelfde als van een helikopter. Ooit stonden er op FPM filmpjes van Helikopter effecten. Die hadden ze in Fallas afgestoken en film ervan op de site geplaatst. Effect is in principe hetzelfde alleen op veel kleinere schaal. Misschien dat Tony die filmpjes nog heeft of een ander lid van FPM, kan je op hun site misschien eens om vragen.

        Comment


          #5
          ok heel erg bedankt ik denk niet dat ik ze neem als jullie zeggen dat het best wel saai is. ik besteed liever me geld aan bekende dingen uit.

          Comment


            #6
            Deze zijn verkrijgbaar onder verschillende namen.
            Je hebt: Flying Bees, Schmetterling, Bumble Bees, allemaal verschillende namen voor hetzelfde artikel.

            Het grotere "broertje" van dit artikel zijn de "Albatrossen". Deze hebben hetzelfde effect, alleen zijn ze vele maten groter.

            Let op: Albatrossen zijn illegaal in NL.

            Comment


              #7
              Het merk Devil is niet bekend maar hier wel te koop bij de 'Titaan en Xplotion' dealer. Devil heeft meer van deze artikelen.

              Fluitfonteinen
              Flying Bees
              Kleurfonteinen
              Happiness (4 voor 1 euro!)
              Grondbloemen met Crackling
              Crackling balls

              Een aantal stukken vuurwerk, maar voor de kleinere kinderen zoals is verteld
              [B]Remember, remember, the 31th of december. [/B]

              Comment


                #8
                Ik had ze dit jaar ook. Vond ze wel leuk voor overdag. Ik vond het wel jammer dat er in de lucht dan niks meer gebeurde. De prijs vind ik trouwens ook erg hoog voor die dingen.

                Comment


                  #9
                  prijs is zeker te hoog voor wat er mee gebeurd, maar dat heb je met crackling balls ook vaak.

                  Comment


                    #10
                    die wespjes zijn zkr wel grappig ik had er 100 van en het was best grapppig om in zo'n heksenkring te doen ze vliegen echt overal naartoe

                    Comment


                      #11
                      hahaha dat lijkt me inderdaad wel een leuk effect geven. misschien dit jaar eens proberen met wat wondertollen erbij want de bijtjes een voor een afsteken is echt niks aan.
                      www.jekovuurwerk.nl

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                        prijs is zeker te hoog voor wat er mee gebeurd, maar dat heb je met crackling balls ook vaak.
                        Ja idd, crackling balls ploppen om het zo maar te zeggen open, en dan knetter knetter. meer niet, en ze zijn aardig aan de prijs.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Bekijk bericht
                          die wespjes zijn zkr wel grappig ik had er 100 van en het was best grapppig om in zo'n heksenkring te doen ze vliegen echt overal naartoe
                          die dingen vliegen dus echt in het rond???

                          mag je wel uitkijken voor je ogen als je ze in een heksenkring verwerkt, zal mijn vermaak niet worden denk ik smerige kleine ogenprikkers

                          Comment


                            #14
                            Ik had ik tjechie aan tijd terug (zomervakantie) ook bijtjes gekocht die een stuk groter waren.
                            Ze waren 2,20 voor 16 stuks, zeer goedkoop dus, maar das tjechie !

                            Ik had ze hier in Nederland afgestoken en ze gingen met 3 verschillende kleuren omhoog, en met een zeer luide knal op het eind als die hoog in de lucht zweeft !

                            Ik schrok me kapot een zeer luide knal, te vergelijken met een widowmaker !!!


                            Comment


                              #15
                              dus een vliegende widowmaker zo als jij het omschrijft??? heb je geen foto's gemaakt ervan of iets dergelijks...

                              Comment

                              Working...
                              X