Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OPGEPAST!!! trap er niet in

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    OPGEPAST!!! trap er niet in

    Kreeg dit vandaag in mijn email box en de opbouw klopt voor geen meter. Ik heb de echte gegevens veranderd. maar als je zown soort email krijgt niet op reageeren.

    1. Een intervieuw over het zelf maken van vuurwerk

    2. email adres wijst niet naar het blad waarover ze schrijven

    3. Lijkt mij een valstrik van de politie eerst verslag opnemen en dan je arresteren vanwege het zelf maken van explosieven

    Geachte Heer,

    Ik ben verslaggever van het weekblad een tijdschrift . Wij zijn bezig met een reportage over het maken van vuurwerk en wat voor vuurwerk er allemaal verkrijgbaar is. Ik heb begrepen dat u er veel verstand van heeft. Is het misschien mogelijk om een keertje (anoniem of gewoon) te praten over het maken van vuurwerk?
    Kent u misschien ook mensen die thuis vuurwerk maken die ik mogelijk zou kunnen interviewen?

    u kunt mij bellen op 000-0000000

    Met vriendelijke groet,

    Jan jaap nogiets
    Verslaggever een tijdschrift
    Gerwin

    #2
    bedankt dat je dit even meld..
    je weet maar nooit he... ze sporen steeds meer vuurwerk ''criminelen'' op via internet.

    kruitsnuiver..

    edit/// inmiddels al op AVP vernomen dat het email adres van deze ''kneus'' niet meer bestaat..dus zal wel loos alarm wezen
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 6 December 2005, 15:50.
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      Email adres is onderhand al onberijkbaar ik denk dus dat het een flauwe grap is
      Gerwin

      Comment


        #4
        gewoon triest dat dit soort dingen de ronde doen.

        alles dat ik niet ken plus reclames verwijder ik tevens zonder te lezen

        Comment


          #5
          Pff... ze doen er echt alles aan he Maarjah, zolang je gewoon je gezonde verstand gebruikt en goed oplet, kan er niet zoveel gebeuren
          We hit them hard, we hit them low! [B]Den Haag hooligans[/B] about to lose control!

          Comment


            #6
            was dit niet van de Nieuwe Revu?

            Comment


              #7
              Er is nu een lid van AVP opgepakt wegens het bezit van 500 patronen (munitie).
              De politie kon hem opsporen via fotos of zo, echt het zat heel raar inelkaar,,
              Maar die gozer heeft wel pech.

              Dus kijk uit met wat je doet op fora, en zo wie zo op heel internet!

              ONTOPIC!

              Comment

              Working...
              X