Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pieter's filmpjes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pieter's filmpjes

    Inmiddels film ik al vier jaarwisselingen achtereenvolgens mijn vuurwerk.
    Al deze filmpjes plaats ik op mijn website. Het is inmiddels een film archief aan het worden.



    Inmiddels staan er 3 volledige jaarwisselingen online en staan er alvast 18 filmpjes van afgelopen jaarwisseling online. Ik kan alvast verklappen dat er eind dit jaar meer dan 300 filmpjes online staan.

    Het is geen doen om naar alle filmpjes te linken in dit topic vandaar dat ik maar alleen naar me site gelinkt heb.

    Mijn dank gaat uit naar vuurwerk.pagina.nl en technotop.nl, die ervoor zorgen dat de filmpjes beschikbaar zijn voor iedereen

    (ps. ik twijfelde of ik het nu hier moest posten of in websites, omdat er eigenlijk alleen filmpjes op me site staan heb ik het maar hier gepost)
    Laatst aangepast door Pieter; 25 August 2007, 13:20.
    www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

    #2
    Ik heb je onderwerp ook even naar websites gekopieerd, deze gaat dan puur om je filmpjes, de ander over je site. Als dit problemen geeft vinden we er wel wat op.


    Zeer leuke filmpjes man, maarja, dat heb ik al vaak genoeg gezegd. Het is dan welliswaar met een digitaal fototoestel gefilmd, maar je mag zeker niet klagen en al helemaal niet over het geluid.

    Ben wel benieuwd naar de nieuwe filmpjes van afgelopen jaar nog, want vind het echt leuk om te kijken, het echte gevoel komt dan weer helemaal opspelen.

    Comment


      #3
      Ik vind dit een van de betere filmpjes die er rond gaan op het internet van mensen die het zelf filmen.

      Lekker veel vuurwerk, goeie kwaliteit.

      Vooral die Chainthunder 500, wat een oorlog lijkt het daar.

      Jullie kunnen ook ver schieten op dat grote plein, dat hoef ik niet te proberen met mijn kleine pruttel dingetjes.

      Comment


        #4
        Bedankt voor de complimenten!

        De filmpjes van afgelopen jaarwisseling komen zeker nog online. Zitten best wat spectaculaire tussen
        Deze jaarwisseling heb ik gelukkig een betere camera tot mijn beschikking, wel weer een digitale maar dit keer een 5 megapixel ipv 2.
        www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Pieter
          Bedankt voor de complimenten!

          De filmpjes van afgelopen jaarwisseling komen zeker nog online. Zitten best wat spectaculaire tussen
          Deze jaarwisseling heb ik gelukkig een betere camera tot mijn beschikking, wel weer een digitale maar dit keer een 5 megapixel ipv 2.
          Piet kan je ze nu niet online zetten?
          Teminste als dat geen probleem is.
          Want ik ben ontzettend benieuwd naar jou nieuwe filmpjes!
          als je ze online zet ben je echt toppie ej als het kan.

          Groeten, Woodpecker
          [FONT="Tahoma"][B]Vuurwerk, ik kan niet zonder!:bonk: [/B][/FONT]

          Comment


            #6
            De filmpjes zijn zeker van goede kwaliteit en er staat vanalles op. Heb een paar dagen terug alle filmpjes van 2003/2004 gedownload nu die van vorig jaar nog even doen.

            Comment


              #7
              Pieter,

              Geweldige site jongen! Ik ben er nu een aantal keer opgeweest, vooral voorde updates maar echt wat een gewelige films heb jij gemaakt jongen! Leuke legale potten en pijlen. Maar die illegale knallen, wat een geweld man!

              Maar zit jij nooit met een probleem van je webspace? Want je hebt nu zoveel films online staat dat het volgens mij onmogelijk is om ze allemaal online te zetten.

              En wat ken jij vertellen van de films dit jaar? Wat mooit spectaculair vuurwerk?

              Groeten,
              B- één- nul- nul

              Comment


                #8
                Woodpecker ik zet de filmpjes nog niet online omdat ik de spanning een beetje wil opbouwen. In september verschijnen de eerste filmpjes online. Verder moet ik de filmpjes ook nog bewerken (url in de filmpjes zetten).

                Sjefke ik zie dat je de filmpjes van goede kwaliteit vind, goed nieuws want de komende filmpjes zijn allemaal met een betere camera gefilmd Nog betere kwaliteit dus

                B100 leuk te horen dat je enthousiast bent over me site. De webspace was het probleem nooit eigenlijk. Technotop sponserde me namelijk van sept tot +- half december. In december begonnen de bezoekers aantallen erg toe te nemen en half december was 30 gb dataverkeerd per dag geen uitzondering. Dit werd een probleem omdat dit aardig in de kosten kan lopen.
                Ik heb toen geinformeerd bij de webmaster van vuurwerkfilmpjes.nl en die wilde me wel sponseren. De webspace en dataverkeer is nu geen probleem meer. Een hele zorg minder dus nu.

                Ehm over de films van dit jaar kan ik wel wat verklappen.
                Ik heb vooral proline, vwr collectie en star gefilmd en ook enkele artikelen van lidu en diamond.
                www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

                Comment


                  #9
                  Ik wil je heel graag bedanken voor het filmpje ''Grondbloem modden'' vorig jaar hield ik een vast brande in me hand dus gooi hem keihard weg tegen de muur en toen kwam er ook een lekkere knal, maar deze manier is veel beter, dat ga ik dit jaar dus ook even doen!

                  Comment


                    #10
                    Ik ben bang dat dat grondbloem-modden nu niet meer mogelijk is. Sinds een jaar of 2 zit er klei in de grondbloem ipv beton, ik zou niet weten waarom het grondbloem-modden daardoor niet meer werkt, maar het is in ieder geval zo. Ik heb het bij een half pak geprobeert met een bankschroef (beter dan ee tang vind ik zelf), maar geen knalde.

                    En over de filmpjes, heb ze allemaal meerdere keren gekeken en heb er erg veel aan gehad, ook mijn productkeuze bij Lidu en Star heb ik gebaseerd op jou filmpjes, hardstikke bedankt.
                    Die gast van die filmpjes...

                    Comment


                      #11
                      De nieuwe filmpjes van 2006/2007 zijn als vanouds. Heerlijk vuurwerk en superieure kwaliteit

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Patroontje Bekijk bericht
                        Ik ben bang dat dat grondbloem-modden nu niet meer mogelijk is. Sinds een jaar of 2 zit er klei in de grondbloem ipv beton, ik zou niet weten waarom het grondbloem-modden daardoor niet meer werkt, maar het is in ieder geval zo. Ik heb het bij een half pak geprobeert met een bankschroef (beter dan ee tang vind ik zelf), maar geen knalde.

                        En over de filmpjes, heb ze allemaal meerdere keren gekeken en heb er erg veel aan gehad, ook mijn productkeuze bij Lidu en Star heb ik gebaseerd op jou filmpjes, hardstikke bedankt.
                        Idd het grondbloem modden zoals wij het toen hebben genoemd werkt niet meer Dusja mensen niet tientallen pakken grondbloemen meer kopen. (ik krijg regelmatig mailtjes met de vraag "ja heb ik 20 pakken gehaald en nu werkt het niet, wat doe ik fout?")

                        Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
                        De nieuwe filmpjes van 2006/2007 zijn als vanouds. Heerlijk vuurwerk en superieure kwaliteit
                        Bedankt voor het compliment. Ik heb afgelopen jaarwisseling eindelijk eens met een echte filmcamera gefilmd. Daarmee bedoel ik een camera die gemaakt is om mee te filmen (in tegenstelling tot de digitale fotocameras die ik voorheen gebruikte).
                        Kwa filmpjes komt het ook dit jaar weer helemaal goed. Hoeveel het er worden kan ik nog niet precies zeggen maar ik heb van 10u in de morgen tot 19.00 in de avond al over de 50 filmpjes.

                        Hier trouwens een aantal filmpjes die nog niet op me'n site staan maar die ik wel op een aantal forums alvast plaats voor de echt freaks:


                        11. Double Bang


                        12. Zena Vlinder


                        13. Atomicas


                        14. Big Spanish Cracker


                        15. Oude Thumping Thunder


                        16. Atomicas


                        17. Thunder King


                        18. Flittering Whistles + Whislting Thunders


                        19. Chainthunder 500


                        20. Mascleta (thanks to PatjuH, MenjoH, stino en baqwa)
                        www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

                        Comment


                          #13
                          Heel netjes weer Pieter je films.
                          Goede kwaliteit film ook.
                          Net als vorig jaar eerst knal (overdag) en dan sier (,s avonds) ?

                          Comment


                            #14
                            Haha die mascaleta Hij's mooi, klein maar geeft wel dat sfeertje aan wat je altijd bij Echte mascaleta's hoort. Wat haperende redelijke klapjes gevolgd door (z)ware slagen.
                            Mooi gedaan

                            Comment


                              #15
                              Zoo die eige mat is echt vet! tof gedaan pieter( en de rest).
                              Wel leuk dat je dit jaar weer illegaal vuurwerk er bij had.. kan niet wachten tot alles online staat
                              7vwK

                              Comment

                              Working...
                              X