Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk, diesel en hennep in Haarlemse woning

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk, diesel en hennep in Haarlemse woning

    Vuurwerk, diesel en hennep in Haarlemse woning


    (Novum) - De politie heeft in een woning in Haarlem een partij vuurwerk, duizenden liters illegale dieselolie en een hennepplantage aangetroffen. De bewoner is aangehouden. Hij wordt onder meer verdacht van heling en sociale fraude, aangezien de man een uitkering heeft. Dat meldt de politie.

    De politie hield de Haarlemmer al enige tijd in de gaten omdat hij betrokken zou zijn geweest bij de diefstal van een aanhangwagen met cv-ketels. Ook zou de man handelen in vuurwerk. Bij huiszoeking werd meer dan duizend kilo vuurwerk en drieduizend liter illegale dieselolie aangetroffen. Ook vond de politie een hennepplantage waarvan de apparatuur zodanig was aangesloten dat midden in een woonwijk een explosieve situatie was ontstaan.

    #2
    Mijn god die gast heeft er inderdaad wel een zeer goede situatie van gemaakt..

    Kan me eerlijk gezegt niet voorstellen dat mensen zoiets in hun hoofd krijgen.
    Datje misschien af en toe iets doet om een paar centjes erbij te hebben "oke".
    Maar een uitkering vangen en verder totaal crimineel bezig zijn

    Dat zoiets opgedoekt wordt vind ik niet erg, al is het natuurlijk zonde van het vuurwerk maarjah je zal het maar naast je hebben wonen.

    Comment


      #3
      Mijn buren zijn al niet blij dat ik naast ze woon met al dat vuurwerk laat staan zo iemand zeg pfff....
      Alleen dat vuurwerk mogen ze gewoon ff in de sale doen op het politiebureau ofzo dan kom ik wel ff inslaan

      Comment


        #4
        Als de boel was ontploft, dan was ie High in de Sky geweest ja.

        Letterlijk en figuurlijk dan wel

        Comment

        Working...
        X