Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kanonslagen 2006/2007

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    kanonslagen 2006/2007

    ik kom hier en daar allemaal verschillende soorten kanonslagen tegen,
    heeft iemand meer info over de volgende nieuwe kanonslagen :

    Kanonslag Lion €1.39
    Kanonslag RWB €2.29
    Woodpecker cracker €1.75
    Superkanonslag BOX €3.95

    over het kung fu pakket hoor ik alleen maar goede berichten dus die zal in ieder geval tot mijn verzameling gaan behoren dit jaar ...
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 20 January 2008, 15:34.

    #2
    Ik had ergens gehoord dat de Superkanonslag BOX nik voorstelde en dat je beter gewone astronauten kon kopen. correct me if im wrong

    Daarnaast waren de echte astronauten van vorig jaar echt zwaar kloten los klei erin en 90 van de 100 was plof inplaats van een knal :S dus raad ze dan ook zeker af voor dit jaar.
    Gerwin

    Comment


      #3
      Er zijn inderdaad veel verschillende kanonslagen/astronauten op de markt, maar zoveel verschil zit er allemaal niet in. Aan de prijs kun je vaak zien of de ene echt harder knalt als de ander, maar de kanonslagen van 1-3 euri per slof is allemaal even goed/slecht.

      Komen dit jaar dus wel nieuwe knallers op de markt met oog op de nieuwe regeling qua vuurwerk in Nederland en die schijnen stukken harder te knallen. Het is altijd afwachten natuurlijk of ze het geld waard zijn, maar je kan dus sloffen tegen komen van 100 stuks voor 15 euri bijvoorbeeld.

      Comment


        #4
        ah ok, dan zal ik dus een beetje op de prijs gaan letten....

        die van chooét schijnen wel goed te zijn, maar die kun je geloof ik alleen maar bij zena haarlem kopen ...
        Laatst aangepast door kruitsnuiver; 20 January 2008, 15:34.

        Comment


          #5
          ik kwam op de site van lesli deze kanonslagen tegen.... :

          Superkanonslagen
          (Artikelnr. 022) € 9,50

          ze gaan per 240 stuks....

          deze moeten dan een stukkie harder gaan knallen, afgaand op mattenfreak..

          wat denk je ?
          Laatst aangepast door kruitsnuiver; 20 January 2008, 15:35.

          Comment


            #6
            Hoop dat ze veel harder gaan

            Die normale superkanonslagen van 2,95 gaan nauwelijks harder dan gewonen in zo'n slof met 200 gewonen rotjes

            Comment

            Working...
            X