Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden Walls

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Golden Walls

    Denk dat ik deze dit jaar ga kopen,ik ben erg onder de indruk van de effecten
    Iemand ervaringen met dit stuk vuurwerk,of andere aanraders?

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
    Denk dat ik deze dit jaar ga kopen,ik ben erg onder de indruk van de effecten
    Iemand ervaringen met dit stuk vuurwerk,of andere aanraders?

    Ik had de Golden Walls van Proline vorig jaar. Kostte 32,50.
    Het is een plaatje met de geweldig mooie gouden mijnen. Vergis je echter niet in de duur van het vuurwerk. Binnen 10 seconden afgelopen.
    Als je van deze effecten houd raad ik je dit jaar aan de Sacred World van Dynasty.
    Kost wel meer 39,00 euro maar duurt wel langer.

    Comment


      #3
      Kek,bedankt iig voor de tip
      Ik ben me ervan bewust dat het kort duurt,maar het is wel heel erg mooi of niet?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
        Kek,bedankt iig voor de tip
        Ik ben me ervan bewust dat het kort duurt,maar het is wel heel erg mooi of niet?

        Jazeker, hij is magnifiek.
        Zeker weten

        Comment


          #5
          Als je Dynasty in de buurt kunt krijgen en dan de Sacred World zou ik deze zeker afraden, voor enkele euri's meer heb je dan een cake die vele malen beter is en langer duurt.
          Neemt niet weg dat de Golden Walls prachtig is, maar wanneer je de keus hebt zou die voor mij duidelijk zijn.

          Comment


            #6
            De golden Walls zijn zeker leuk. Kort maar krachtig, maar zeker een leuke toevoeging aan je eigen showtje. De lage mines zijn van gouden kleur.
            Laatst aangepast door kruitsnuiver; 6 February 2008, 17:31.

            Comment


              #7
              ik vind dit een zeer speciaal stukje vuurwerk, komt zeker een keer in mijn collectie.

              Filmpje is hier te vinden.
              Laatst aangepast door kruitsnuiver; 6 February 2008, 17:32.
              Once a pyro, always a pyro

              Comment


                #8
                Vanavond de Golden Walls weer gezien tijdens een demo in Huizen.
                Schitterend schouwspel. Hij blijft mooi.
                De korte duur in relatie tot de prijs weerhoudt mij ervan om hem te kopen.

                Comment


                  #9
                  hier nog een filmpje

                  Comment


                    #10
                    ik vind dit ook een pracht blokje , ziet er wel fantastisch uit hoor.. alleen ja de prijs zit hem iets wat tegen en het is wel een snelle cake...

                    Comment


                      #11
                      5x 3 mines met een mooi groot effect á la Sacred World (zonder de boeketten). Leuk als tussendoortje voor je show, maar los niet. (Kost dit jaar zelfs €35,00)
                      BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

                      Comment


                        #12
                        Een hele mooie cake dit ik wil deze gebruiken om mijn show te openen samen met een andere pot met golden crown effect.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door AFCA_4_life Bekijk bericht
                          Een hele mooie cake dit ik wil deze gebruiken om mijn show te openen samen met een andere pot met golden crown effect.
                          Dan raad ik je toch een sacred world aan die ook nog eens brocade crowns effecten erboven heeft. Wel 2x dan he, meer geweld, meer goud, grotere muur.
                          Het leven is een feest!

                          Comment


                            #14
                            kost dit jaar 38 euro
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              #15
                              En dit jaar 32,50...
                              Vuurwerk is een passie!

                              Comment

                              Working...
                              X