Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7500 Kilo illegaal vuurwerk onderschept

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    7500 Kilo illegaal vuurwerk onderschept

    7500 Kilo illegaal vuurwerk onderschept

    ENSCHEDE (ANP) -
    Op meerdere plaatsen in Enschede en Hengelo heeft de politie in totaal ongeveer 7500 kilo illegaal zwaar vuurwerk in beslag genomen. Het gaat om mortieren, lawinepijlen en grote cakeboxen.

    Het OM heeft vrijdag verder gemeld dat de politie vier verdachten heeft aangehouden en de administratie van een vuurwerkhandelaar in beslag heeft genomen voor nader onderzoek.

    Na onderzoek naar de vuurwerkhandelaar in Enschede zijn er verschillende illegale leveringen aan particulieren van niet-toegelaten consumentenvuurwerk onderschept. Het OM werkte daarbij samen met de Inlichtingen- en Opsporingsdienst van het ministerie van VROM en met meerdere milieuteams van de politie. De speurders denken dat ze ,,een gevoelige knal hebben uitgedeeld'' aan de illegale vuurwerkhandel.

    Bron: De stentor (en Henk39 op FPM )

    #2
    pfffff zo zonde he 7500 kilo.... ik zag het liever de lucht in gaan moet ik zeggen .

    en over een gevoelige knal uit delen tja... dat weet ik nog net zo niet

    Comment


      #3
      Was dat niet van vorige week met die hennepkwekerij die ze ernaast ontdekten?

      Comment


        #4
        ja dat klopt jupiler. bij toeval werd er dus vuurwerk gevonden zowel in een loodsje en bestelbus die daar ook aanwezig was. die stond daar mooigevuld op de oprit denk klaar voor vertrek.. nogmaals erg zonde

        Comment

        Working...
        X