Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Franse politie pakt bommengooier op

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Franse politie pakt bommengooier op

    De Franse politie heeft vandaag een aanhanger van Olympique Marseille opgepakt naar aanleiding van het explosief dat afgelopen weekend in het Stade Velódrome op het veld werd gegooid.

    Het explosief ontplofte in de handen van een 20-jarige brandweerman, die daarbij twee vingers kwijtraakte.

    De aanhanger heeft inmiddels toegegeven dat hij verantwoordelijk is voor het explosief en zit in voorlopige hechtenis. Volgens de Franse media kan hij rekenen op een gevangenisstraf van minstens tien jaar.

    #2
    en terecht maak er maar levenslang van....

    nu is die brandweer man 2 vingers kwijt die man staat daar ******** voor onze veiligheid .... schoft

    Comment


      #3
      Volgens mij leer je bij de brandweer niet om (vuurwerk)bommen of brandende molotov cocktails op te pakken. Vind dit eigenlijk ook een beetje dom van die brandweer hoor. Maar om voor dommigheid 2 vingers te moeten missen is wel een heel zware straf.

      Comment


        #4
        tja je kunt dit wel zeggen jupiler... maar mischien heeft hij hem uit voor zorg gepakt, omdat er mischien veel mensen in de buurt bij de ( bom) aanwezig waren dat is allemaal niet vermeld dus dom noem ik het zeker niet... maar ik blijf er bij levens lang op sluiten het gaat toch nergens over bommen gooie ?

        Comment


          #5
          Op een veld staan over het algemeen enkele spelers en dan nog verspreid over het gehele veld heen. De kans dat dus daadwerkelijk iemand gewond zou zijn geraakt was klein, tenzij het om een fragmentatiebom zou zijn gegaan, maar in dat geval kan je de dader meteen levenslang geven voor meervoudige poging tot doodslag of zoiets.

          Maar of "dom" de juiste term is weet ik niet helemaal, misschien is het beter om van "niet slim" te spreken.

          Comment


            #6
            Dit gaat natuurlijk nergens over he, goed dat die gast gepakt is!
            De straf, ja, 10 jaar, ben het er niet mee eens dat jullie over levenslang beginnen. Ik zou zeggen, lekker 10 jaar zitten en schadevergoeding aan de brandweerman voor de rest van zijn leven betalen, DAN pas is ie goed zuur.

            Maarja, zoiets moet gewoon ook niet gebeuren he, niet het gooien van bommen, maar het oprapen is ook inderdaad "niet slim".

            Comment

            Working...
            X