Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

100.000-klapper (Bonbridge)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    100.000-klapper (Bonbridge)


    (Foto komt niet overeen met degene op film)

    Rechtermuisknop, doel opslaan als...

    Klik hier voor meer informatie over dit product.
    Met dank aan Pyroworld voor hosting.

    #2
    Erg lekkere rol zeg super lekker fel lekker constant en een dikke eindbom...
    Bedankt voor het delen brengt de stemming er weer beetje in
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 30 October 2006, 16:24.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
      Erg lekkere rol zeg super lekker fel lekker constant en een dikke eindbom...
      Bedankt voor het delen brengt de stemming er weer beetje in
      Hij knalt inderdaad goed, eindbom komt ook mooi uit op deze manier van ophangen.

      Comment


        #4
        Ja ik vind het lekkerst als de mat vlak voor de eindbom ff rustig is en dan zo een finale dan is het ook echt een finale van de mat en ik moet zeggen dat ie hier ook wel lekker uit elkaar knalt heb ze wel eens lelijker uit elkaar zien gaan...

        Comment


          #5
          Lijkt wel of je in het begin oranjekleurige flitsen ziet en later heldere witte flitsen. Iemand dat ook opgevallen?
          En is dat ook zo of lijkt het maar zo?
          En als het dan zo is, waar zou dat verschil door kunnen komen?

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
            Lijkt wel of je in het begin oranjekleurige flitsen ziet en later heldere witte flitsen. Iemand dat ook opgevallen?
            En is dat ook zo of lijkt het maar zo?
            En als het dan zo is, waar zou dat verschil door kunnen komen?
            Flitsen zijn over het geheel wel wit, kijk vooral naar de rotjes die wat naast het grote geweld klappen, die zijn wel degelijk gewoon wit. Dat het oranje lijkt is denk ik meer vanwege het lont wat flink vonkt en de vele rotjes die klappen en toch ook samen een soort van vuurtje maken. Zodra het tempo keldert wanneer de rol hangt zie je minder van die oranje gloed, ik denk dus dat het daar aan te verwijten is.

            Comment


              #7
              kan iemand mij vertellen wat een goede gewicht is van een goede 100000 klapper we hebben er 1 gekocht van 11 kilo is dat goed?

              Comment


                #8
                11 kilo bruto gewicht of 11 kilo netto gewicht. welk merk en hoeveel kilogram powder?? dit zijn toch wel belangrijke dingen om te weten het staat allemaal op de doos.. ik heb zelf 3 verschillende 100k rollen en ze hebben allemaal verschillende powder inhoud en ze verschille alle 3 van netto en bruto gewicht..

                dit staat enkel altijd als opdruk op de doos ,waar de mat in verpakt zit , en ook gevaren klasse zijn er altijd op afgebeeld. maar vaak worden opdrukken veranderd zo dat ze dus meer mogen op slaan of vervoeren...

                maar ik ga er van uit dat je goede rol heb... maar ja nu nog afwachten of ie goed brand he ik heb ook wel es gehad dat ie heeel slecht liep 4keer uit ging.

                steek hem even af dan weetje het

                edit ik raad je aan om even naar het topic illegaal vuurwerk te gaan en dan naar knal vuurwerk daar staat een groot topic over de chineserol dit topic isbedoeld over de bonbridge 100k een discussie over het filmpje wat getoont word hier in dit topic ....
                Laatst aangepast door Gurby; 7 November 2006, 19:02.

                Comment


                  #9
                  Some fireworks we lighted on new years eve 1995-1996, 1 x 300.000 + 2 x 100.000. Enjoy (sorry about the quality).


                  Deze mag er ook wezen!!

                  Comment

                  Working...
                  X