Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Venezia 100s (WECO)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Venezia 100s (WECO)


    Foto dient als voorbeeld, prijs of verkrijgbaarheid kan afwijken van de werkelijkheid.

    Rechtermuisknop, doel opslaan als...


    Met dank aan Pyroworld voor hosting.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 30 October 2006, 16:21.

    #2
    Blijf het een leuk blokkie vinden maar ik vind de prijs toch wel iets aan de hoge kant of is ie in het echt nog echt veel beter...

    Comment


      #3
      Foto is erbij gezet als voorbeeld, of ie überhaupt nog te koop is weet ik niet, de prijs kan ook weleens verschillen.

      Of ie in het echt beter is, lijkt mij wel, is altijd zo toch, maar iemand met ervaring kan hier wel meer over zeggen.

      Comment


        #4
        Denk dat de kleuren van dit filmpje niet helemaal lekker uitkomen. Heb van ditzelfde blokkie her en der diverse filmpjes van gezien en dan kan je ook echt zien dat de kleuren heel scherp zijn. En voor een klein kaliber blokje ziet dit er best goed uit vind ik. 18 MM zijn de tubes als ik het mij goed herinner van de Weco site.

        Comment


          #5
          Dit blok is nog steeds te koop bij Alpeco.
          En hij wordt veel verkocht
          Want ik ben hem al vele malen tegengekomen in de filmpjes O&N 2006-2007
          Ik vind hem steengoed.
          Als budget toereikend is dit jaar gaat hij mee de koffer in.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
            Als budget toereikend is dit jaar gaat hij mee de koffer in.
            Sorry: ik vind vuurwerk best leuk maar dit gaat wel beetje ver met een blok de koffer in duiken
            Sorry moest het zegge xD

            On-topic
            Is inderdaad een erg mooi blok en zal zeker ook even kijken of ik deze in de show kan verwerken en hem dus meeneem

            Comment


              #7
              Heel leuk effect, niet echt zo´n scherpe kleuren maar dat maakt niet zoveel uit met dit blokje. Maar ik vind 95 euro toch egt te veel van het goede voor 40 seconden pret

              Comment


                #8
                [QUOTE=Firespree;14250]Sorry: ik vind vuurwerk best leuk maar dit gaat wel beetje ver met een blok de koffer in duiken
                Sorry moest het zegge xD

                Hahaha Firespree. Hij is fijn.
                Maar ik neem vuurwerk trouwens wel mee in bed.
                Want ook in bed lig ik na te denken over vuurwerk.
                Ben ik rijp voor een psycholoog?

                Comment


                  #9
                  Dan wordt het een dubbele afspraak kan ik je verzekeren heheheh
                  Maja back ontopic maar weer zegt 1 van de twee kwebbelkousen xD
                  (ja jij bent de andere moontan xD)

                  Comment

                  Working...
                  X