Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Discovery Pijlen (Wolff Vuurwerk)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Discovery Pijlen (Wolff Vuurwerk)


    #2
    Mooi pakketje pijlen.

    Comment


      #3
      leuke pijlen het klopt dat er maar 2 a 3 verschillende effecten in een zak zitten???

      Comment


        #4
        Meer informatie over deze pijlen vind je in dit topic:
        Verzamelplaats voor artikelen welke niet meer te verkrijgen zijn van Wolff Vuurwerk.


        als ik het filmpje zo bekijk is dit zeker een aanrader voor maar 18 euro.
        Once a pyro, always a pyro

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
          Meer informatie over deze pijlen vind je in dit topic:
          Verzamelplaats voor artikelen welke niet meer te verkrijgen zijn van Wolff Vuurwerk.


          als ik het filmpje zo bekijk is dit zeker een aanrader voor maar 18 euro.
          voor legale pijlen idd een toppertje als je het zo ziet

          Comment


            #6
            zijn het dus wel die pijlen die ik al eerder heb gehad ,alleen zijn de effecten blijkbaar ook iets veranderd.. in goeie zin ,het waren al goede pijlen ik vind ze echt een verbetering.zal ze dit jaar weer nemen .

            Comment


              #7
              Op film lijkt het inderdaad maar enkele effecten en die meerdere malen, toch is dit zeker niet het geval. Die red wave-pijlen lijken inderdaad wel veel op elkaar, maar het ene effect is dan wel weer groter dan de ander. Zo heb je dat ook met de blauwe peony, maar de een daarvan heeft ook wat blinker erbij, is niet goed te zien op film, maar dat kan ik me nog herinneren, gewoon 9 verschillende pijlen.

              Comment

              Working...
              X