Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Promo AVP

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Promo AVP

    De meeste hebben waarschijnlijk wel gehoord van de promo contest van AVP
    en nu denk ik laat ik hier ff een topicje starten waar de mensen die willen hun promootje in kwijt kunnen

    Ik bijt het spits wel af met mijn eigen promo:

    Ben er toch wel een behoorlijk tijdje mee druk geweest. Toch wel een uurtje of 60 zo niet meer... Dit zat hem vooral in het feit dat ik nog nooit eerder met Adobe had gewerkt...
    Maar ben zelf wel behoorlijk tevreden met het eindresultaat

    Promo van Firespree
    Enjoy
    Laatst aangepast door Firespree; 27 October 2006, 22:23.

    #2
    Firespree, als ik jury zou zijn geweest had ik je onmiddelijk tot winnaar uitgeroepen. Ik vind het klasse wat je gedaan hebt. Alle thema,s komen aan bod. Maar vooral: jij verwoordt precies het gevoel van de echte freak. Goede muziek keuze. Grappig het einde met U2,s one love. (zover zou ik nog niet willen gaan, maar het scheelt niet veel)
    Ik wens je veel succes met de wedstrijd. Van mij mag je winnen.

    Comment


      #3
      Bedankt voor de complimenten vooral voor de muziek want ben mooi alle 2000 nummers doorgegaan om alle beste eruit te pikken en die one love ja is gewoon mooi rustig liedje voor onder de aftiteling (A)

      Comment


        #4
        Zeer mooi die 100 uur werk is er ookwel aan af te zien hoor.
        Zeer mooi gedaan ook die aftiteling, en muziek keuze is ook erg goed.

        Ik wens je succes, en van mij magje winnen

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
          Toch wel een uurtje of 100 zo niet meer... Dit zat hem vooral in het feit dat ik nog nooit eerder met Adobe had gewerkt...
          Maar ben zelf wel behoorlijk tevreden met het eindresultaat

          Promo van Firespree
          Enjoy

          overdrijven is ook een vak.... Dat zou betekenen dat je er meer dan 3 weken mee bezig zou zijn geweest.... anyways ik vraag me even oprecht af wat de AVP promo contest op VWC te zoeken heeft? Als het een poging is om meer stemmen te trekken is doe ik ook wel even een duit in het zakje:


          *Promo RedBaron*

          En natuurlijk helemaal gemaakt van eigen video en foto materiaal (op 2 foto's na)
          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

          Comment


            #6
            Zeker een hele mooie promo, kom ook veel bekende dingen tegen zo.
            Het is echt een film geworden, zeer goed bewerkt en zoals moontan zegt, ieder onderwerp komt goed aan bod. Zeer leuk gedaan.

            Zelf zou ik je niet tot winnaar verkiezen, voorlopig zeker nummer 2, maar die van RedBaron trekt mij toch iets meer, is het echt de gehele tijd op muziek gemonteerd en dat is echt prachtig. Gaat het om het O&N-gevoel opwekken, ja, dan heb jij de eerste plaats wat mij betreft.

            Comment


              #7
              ik heb tot nu toe alle promo's van avp gezien en er zitten 2 uitblinkertjes bij dat zijn die van jou en die van redbaron.

              kwa oud en nieuw gehalte komt die van jou beter tot z'n recht maar kwa monteren op muziek met video en foto etc komt die van redbaron beter tot z'n recht.

              het leuke van jou promo is dat er veel bekende foto's en video's langs komen.

              Kruitsnuiver...
              Once a pyro, always a pyro

              Comment


                #8
                Red Baron zal ook vast wel meer ervaring en betere proggies hebben ;)
                Moet haast wel als je al die films van pyroworld ziet, zowat professioneel joh.

                Comment


                  #9
                  Red Baron ik voel me een beetje aangevallen op deze manier...
                  Dat is in de verste verte niet het geval ik heb die promo niet puur en alleen voor avp gemaakt ook gewoon als filmpje voor de freak...
                  Zoals je op AVP kan lezen ik kan er niet mee zitten als ik gediskwalificeerd wordt het gaat me toch om dat ik het leuk vond om te maken en ik het leuk vind om te horen als andere dat ook vinden...
                  Ten tweede waarom zou ik een topic maken waarin ik zeg dat het misschien leuk is om de promo's ook hier neer te zetten promo'S zodat de mensen die dit forum bezoeken en niet AVP (kan om heel veel redenen zijn) er ook van kunnen genieten...
                  Zo dat moest ik even kwijt...
                  En over die honderd uur... kan overdreven zijn misschien maar ik ga een heel eind in de richting ik zal er even 60 uur van maken
                  Hopelijk heb ik je hiermee bewezen dat ik het totaal niet doe voor stemmen of wat dan ook maar om de medefreaks te vermaken/laten genieten....
                  Verder heb ik het niet op AVP gezet maar dat nr van jou promo is echt super!!
                  Geweldige beelden erbij gezocht en super gemonteerd heb veel dingen gezien waar ik zelf ook weer inspiratie uit kan halen omdat ik er simpelweg niet aan had gedacht dat dat ook kon echt super!!!
                  Bedankt ik ga de rest van de avond rsi hebben door dit verhaal

                  Comment


                    #10
                    *Promo RedBaron*

                    En natuurlijk helemaal gemaakt van eigen video en foto materiaal (op 2 foto's na)[/QUOTE]




                    Red Baron: brilliant. zowel je opnamen als het gekozen materiaal. Prachtig gewoon. Mooier kan het haast niet denk ik.

                    Comment


                      #11
                      echt Beide firespree en Red baron TOP vet vet vet........ echt heel erg wijs..... goeie muziek foto's filmpjes zeer proffesioneel wowie mijn uiterste complimenten voor beide

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
                        overdrijven is ook een vak.... Dat zou betekenen dat je er meer dan 3 weken mee bezig zou zijn geweest.... anyways ik vraag me even oprecht af wat de AVP promo contest op VWC te zoeken heeft? Als het een poging is om meer stemmen te trekken is doe ik ook wel even een duit in het zakje:


                        *Promo RedBaron*

                        En natuurlijk helemaal gemaakt van eigen video en foto materiaal (op 2 foto's na)
                        ook erg mooie promo red baron.... en ik vind het niet terrecht dat je iemand anders over zijn filmpje een ""snauw geeft" ... al ga ik er zelf niet van uit dat je dit niet bedoelt zoals het wel een beetje bij de rest over komt misschien?..
                        ik snap heel goed dat als je zo filmpje heb gemaakt dat je dat met veel mensen wil delen zou ik ook doen als ik zo pracht filmpje kon maken, helaas kan ik dit dus niet.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
                          Red Baron ik voel me een beetje aangevallen op deze manier...
                          Dat is in de verste verte niet het geval ik heb die promo niet puur en alleen voor avp gemaakt ook gewoon als filmpje voor de freak...
                          Zoals je op AVP kan lezen ik kan er niet mee zitten als ik gediskwalificeerd wordt het gaat me toch om dat ik het leuk vond om te maken en ik het leuk vind om te horen als andere dat ook vinden...
                          Ten tweede waarom zou ik een topic maken waarin ik zeg dat het misschien leuk is om de promo's ook hier neer te zetten promo'S zodat de mensen die dit forum bezoeken en niet AVP (kan om heel veel redenen zijn) er ook van kunnen genieten...
                          Zo dat moest ik even kwijt...
                          En over die honderd uur... kan overdreven zijn misschien maar ik ga een heel eind in de richting ik zal er even 60 uur van maken
                          Hopelijk heb ik je hiermee bewezen dat ik het totaal niet doe voor stemmen of wat dan ook maar om de medefreaks te vermaken/laten genieten....
                          Verder heb ik het niet op AVP gezet maar dat nr van jou promo is echt super!!
                          Geweldige beelden erbij gezocht en super gemonteerd heb veel dingen gezien waar ik zelf ook weer inspiratie uit kan halen omdat ik er simpelweg niet aan had gedacht dat dat ook kon echt super!!!
                          Bedankt ik ga de rest van de avond rsi hebben door dit verhaal
                          Ik wilde je niet aanvallen hoor, maar vond 100 uur beetje veel omdat ik er zelf maar 3 daagjes aan bezig ben geweest in de avond uren.
                          Verder vind ik het zo jammer dat men (zonder aanziens des persoon) alleen maar materiaal van andere gebruikt. En veel filmpjes daar is het maar gewoon bot achterelkaar gezet. Nou moet ik wel zeggen dat ik een enorm archief pc hier heb staan waar ik zo al mijn materiaal zo uit kan plukken

                          Ik riep al op AVP laat je eigen vooral niet door mij tegenhouden, en dat meen ik nog steeds

                          Mocht je je eigen aangevallen dan spijt het me dat bij deze
                          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                          Comment


                            #14
                            Aanvaard
                            100 uur is ook veranderd maar zoalos i kal zei is veel van de tijd gewoon gaan zitten in het begrijpen van Adobe aangezien ik de eerste 2 minuten gemaakt heb door in plaats van te renderen om te kijken of het goed was telkens exporteerde aangezien ik niet wist hoe je moest renderen, of wat het uberhaupt was
                            En dan duurt het lang heel lang
                            Ik heb in het begin ook ff een logboekje bij gehouden en ben 2 oktober ermee begonnen en heb vanaf die maandag tot die vrijdag al 30 gemaakt....
                            Dan schiet het wel op xD
                            Maar op het einde had ik het wel door en ging het sneller...
                            En over het materiaal van andere gebruiken ja ik kan op het moment niet veel anders ik ga als het goed is dit jaar mijn eigen database maar eens aan leggen kwa beeldmateriaal maarja daar heb ik nu niks aan...
                            Maar ook al kan jij alles zomaar uit je database plukken veel mensen onderschatten dat je al die beelden die je in hoofd hebt ook nog op het beeld moet krijgen oftewel dat je het goede filmpje moet zoeken het goede gedeelte eruit moet knippen enzovoort enzovoort
                            Maja ik vond het leuk om te doen dusse...
                            Owja nog vraagje heb jij nou een opleiding er voor gedaan ofzo of is het ook echt als hobby gestart??

                            Comment


                              #15
                              het is gewoon puur hobby, het neigt echter wel een klein beetje heel veel uit de hand te lopen.. ik gaf nooit om video bewerken, totdat ik er mee begon.. heb mn roeping gemist in deze hahahaha

                              Ik mag inmiddels wel zeggen denk ik dat ik een vergevorderde amateur en\of semi professional ben in het bewerken van filmpjes. Naast deze bezig heden voor het vuurwerk zoals de Shows, de festivals op Knokke, Oostende, Deurne en Chantilly (FR) De produktie van de Alpeco demo DVDs en weet ik allemaal wat niet meer met vuurwerk als blikvanger in mijn zoeker van de camera. Houd ik mij ook bezig bij de lokale omroep hier als camerman, editor en regisseur.


                              Ik vind het gewoon ontzettend leuk om te doen zowel iets met vuurwerk áls met video, combineer dan die twee en je hebt iets moois, tenminste dat vind ik
                              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                              Comment

                              Working...
                              X