Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2.5" 36s Coloured Peony with Tail

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    2.5" 36s Coloured Peony with Tail


    #2
    Tyfus jantje wat een gaaf blok zeg!!
    Vooral die tails vind ik altijd zo mooi en dan die mooie volle heldere peony's als uitwerking echt super!!

    Comment


      #3
      ik heb dit blok zelf ook gehad.
      ik vond hem iets wat tegen vallen de boeketten en knallen zijn natuurlijk mooi en hard. maar het is altijd jammer dat dit soort blokken wat eentonig zijn . ik ben zelf wat meer van de mixed. maar hij is zeker leuk om eens geschoten te hebben

      Comment


        #4
        Mooie staart en goeie knal.
        Zelf vind ik ook wat afwisseling wat mooier, maar oke, still nice
        grtz

        Comment


          #5
          toppertje

          Heb dit blok eveneens gezien.
          Vond het persoonlijk een topper kwa burstknal (master hard) en boeket + knal, geweldig.mooi tempo en goed gevult hemeltje

          Wat betreft ééntonigheid, tja daar kies je voor als je zoeen blok aanschaf. Er staat toch echt duidelijk op wat de uitwerking is en hoe vaak je zo een uitwerking mag meemaken.

          Conclusie: "Een Topper"

          mvg,

          Sjemmie
          Laatst aangepast door sjemmie; 29 January 2011, 11:23.

          Comment


            #6
            dit blok heb ik ook langs zien komen hier in de buurt, 1 woord GEWELD(IG).

            1 bak vol met herrie, en een full sky.

            - zeer lekkere harde burst knallen.
            - groot/goed effect.
            - goede tail.
            - zeer goed tempo.

            toppertje dit.. zet dit blok alleen wel ontzettend goed vast want er komt veel kracht vrij als hij word leeg geschoten.
            Once a pyro, always a pyro

            Comment


              #7
              Dit is echt feest mannen, dit blok.
              Wat een klappen komen er uit zeg.
              Net wat Kruitsnuiver zegt, zo een blok mag je wel heel goed vastzetten.

              Comment


                #8
                Is dat blok van het bovenstaande filmpje trouwens wel vastgezet?

                En is er misschien iemand die weet hoeveel kruit er in zo'n 2.5'' 36shots Bonbridge blok zoals deze zit?

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door R0nNoZ Bekijk bericht
                  Is dat blok van het bovenstaande filmpje trouwens wel vastgezet?

                  En is er misschien iemand die weet hoeveel kruit er in zo'n 2.5'' 36shots Bonbridge blok zoals deze zit?
                  in een blok als deze zit rond de 3.5KG kruit, om precies tezijn 3.561gram PTS.

                  dat is dus een kleine 100gram PTS per shot.
                  Once a pyro, always a pyro

                  Comment


                    #10
                    Nice blokkie

                    Hij blijft mooi, heb er al verschillende filmpjes van maar het blijft toch altijd leuk om ze op een andere video te zien.

                    Reverze

                    Comment


                      #11
                      Mooi filmpje, vooral dat fluitpijltje met plop ertussen door is lachwekkend. Fiiiiieeeeuww plop...

                      Comment

                      Working...
                      X