Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hindoerol 3.000 (2x)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hindoerol 3.000 (2x)



    Rechtermuisknop, doel opslaan als...

    Klik hier voor meer informatie over dit product.
    Met dank aan Pyroworld voor hosting.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 2 October 2006, 13:33.

    #2
    Ey, leuke filmpjes hoor ;)
    Alleen vind ik bij het eerste filmpje het geluid een beetje bagger, maar de 2e maakte het weer goed
    Gj.

    Comment


      #3
      ja precies hij is een beetje ruisig op genomen.
      maar de 2e werkt perfect en is lekker schel met de knallen heerlijk....

      Comment


        #4
        Kwaliteit of niet, jullie hebben een filmpje extra.
        Kwaliteit is vanwege het feit dat het met een fotocamera is opgenomen, als je het zo bekijkt vind ik het lang niet zo beroerd.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
          Kwaliteit of niet, jullie hebben een filmpje extra.
          Kwaliteit is vanwege het feit dat het met een fotocamera is opgenomen, als je het zo bekijkt vind ik het lang niet zo beroerd.
          daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor,met kwaliteit of niet het is toch weer een filmpje.

          als je 50 filmpjes online hebt staan en je hebt er 40 van die geen goede kwaliteit tonen dan is niet best voor de site denk ik .want het is ook om informatie te geven van wat nou zo'n mat precies doet..
          en met knallers is dat erg balen als je de knallen niet kan horen maar alleen geruis.
          want het is geen wedstrijd welke site ,of wie nou de meeste filmpjes online heeft staan lijkt me??

          Comment


            #6
            Toch probeer je als crew de mensen te voorzien van beeldmateriaal en idd niet ieder filmpje is even geschikt, dat weten wij ook wel.
            Vandaar nu een filmpje gemaakt uit 2 losse filmpjes, kan je mooi vergelijken wat het verschil van beeld en geluidskwaliteit is.

            En dan nog, bij het verzenden van gegevens van een bandje naar de pc gaat er ook een deel van de kwaliteit verloren, dus op een bandje of de eerste pc kan een filmpje een stuk mooier uitkomen dan na de zoveelste opnamepoging, bewerking etc. Tevens heeft ook niet iedereen de beschikking over redelijke tot zeer goede cam he ;)

            Comment


              #7
              ik val je ook niet aan hoor jupiler mocht je dat zo opvatten over de filmpjes die je online hebt.
              ik ben juist zeer tevreden over alles hier anders was ik hier niet zo actief.
              maar ik was het alleen niet helemaal eens met de stelling van het is weer een filmpje.... maar net wat je zegt het is inderdaad een goede vergelijking tussen mat1 en mat 2

              Comment


                #8
                Ik zie het ook niet als een aanval.
                En ik snap je kritiek ook en deels deel ik die ook. Heb je goede films van iets, dan gooi je die online. Anders de films van mindere kwaliteit en ook als je wilt vergelijken dan kan je beide online gooien. Is er vraag naar een video van een bepaald product, dan moet degene die er om vraagt blij zijn als er uberhaupt een filmpje komt.

                Verder deel ik het punt van Mattenfreak ook wel, je moet af en toe eens wat nieuws op de site zetten, mindere kwaliteit filmpjes, goede kwaliteit filmpjes, vergelijkende filmpjes etc. De films die online staan komen niet allemaal van de crewleden af, ook leden sturen filmpjes in en zo laten we toch zien dat we hun inbreng ook waarderen.

                Comment


                  #9
                  verschil

                  Hallo had een vraagje wat gaat er nou harder een hindoerol of een 100.000 klapper (chinese rol)

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door alifuru06 Bekijk bericht
                    Hallo had een vraagje wat gaat er nou harder een hindoerol of een 100.000 klapper (chinese rol)
                    Volume is niet zo'n ontzettend groot verschil, is wel te vergelijken met elkaar, daarentegen is het geweld groter bij een Chinese rol.

                    Comment

                    Working...
                    X