Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

100s Grand Crackling with Crackling Mines

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    100s Grand Crackling with Crackling Mines



    Rechtermuisknop, doel opslaan als...

    Klik hier voor meer informatie over dit product.
    Met dank aan Pyroworld voor hosting.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 2 October 2006, 13:33.

    #2
    Dit blok is gigantisch mooi.
    Hier steel je echt de show mee.
    Magnifiek.

    Comment


      #3
      Mooi maar eentoning als er nouw meerdere effecten waren was het beter geweest
      Gerwin

      Comment


        #4
        ja dit is tog wel een erg mooi blokje hoor, zeker een aanrader voor die 110 euro.

        Hier nog een foto van dit blok:
        Once a pyro, always a pyro

        Comment


          #5
          Zit wel een goed tempo in. Kan je van bv de New Spring Wind niet zeggen. Die is dan wel 150 schots red tail to crackling, maar effect is kleiner en tempo is stukken lager.

          Als je bij Alpeco kan kiezen tussen die 2 blokken met een crackling effect, dan kan je wat mij betreft het beste de 100 schots Grand Crackling kiezen. Leuker blokje voor minder geld!

          Comment


            #6
            het is inderdaad een heel mooi blok het is alleen wat jammer dat ie eentonig is.
            dat is maar net de keuze kwa smaak denk ik ,de een vind dat beter dan iets met wat meer kleur of helmaal gemixd

            Comment


              #7
              Laat ik nou niks aan die info hebben
              Aangezien ik de new spring wind al in de schuur heb staan xD
              Maar zeker mooi blokkie hoor ben ook zeer benieuwd naar the new spring wind (offtopic ;))
              Bedankt!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
                Laat ik nou niks aan die info hebben
                Aangezien ik de new spring wind al in de schuur heb staan xD
                Maar zeker mooi blokkie hoor ben ook zeer benieuwd naar the new spring wind (offtopic ;))
                Bedankt!

                Hoe is deze jouw bevallen Firespree?
                Is ie net weergaloos mooi als op de film van de crew?

                Comment


                  #9
                  Mooi

                  Hij is inderdaad mooi. Ik vraag me af wat zo'n pot wel niet kost

                  Comment


                    #10
                    Dit is dus geen pot maar een proffesionele cake die te koop is bij Alpeco voor een prijs van rond de 130 euro

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
                      Dit is dus geen pot maar een proffesionele cake die te koop is bij Alpeco voor een prijs van rond de 130 euro
                      klopt idd. Was vorig jaar bij Alpeco te koop. Naar mijn mening kun je beter een pos. spider kopen, heeft het zelfde effect maar veel ruimer in de lucht.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door nordberg Bekijk bericht
                        klopt idd. Was vorig jaar bij Alpeco te koop. Naar mijn mening kun je beter een pos. spider kopen, heeft het zelfde effect maar veel ruimer in de lucht.
                        Dan heb jij de Poisonous Spider 2006 nog in je hoofd want die had inderdaad een crackling effect...
                        De originele en huidige Poisonous Spiders hebben een mixed effect en is dus niet echt te vergelijken met deze Grand Crackling...
                        Wel zijn er nu blokken als de Sahara Storm die enigzins op dit crackling blok lijken...

                        Comment


                          #13
                          Echt een prachtige proffesionale cake, ik vind 130 euro echt wel een redelijke prijs.
                          Je heb er wel een ware spektakel voor!

                          Comment


                            #14
                            ik kan geen rar. bestanden kijken is gewoon windows xp:(

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door robin2 Bekijk bericht
                              ik kan geen rar. bestanden kijken is gewoon windows xp:(
                              Uitpakken met Winrar en dan bekijken.

                              Comment

                              Working...
                              X