Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gold Rush [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gold Rush [Uitloop]



    Artikelnummer: 826
    Artikelnaam: Gold Rush
    Bruto Gewicht: 966 gr.
    Netto Kruitgewicht: 200 gr.
    Effectomschrijving: een imposante vuurspuwer met maarliefst 6 varianten in de kleur goud! Gouden vlammen, gouden parels, gouden vuurbomen, gouden sterren, gouden flitsen en gouden sterren
    Tijdsduur: 90 sec.
    Stijghoogte: 1,5-2 m.
    Richtprijs: €19.50
    Verpakkingseenheid: 6/1
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl


    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Guy; 2 October 2008, 23:25.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Ik vind deze fontijn echt het geld niet waard.
    Hij duurt best lang maar ik zie de verschillen tussen de goude kleuren niet goed en hij is echt veel te duur.
    in 2008/2009 was de prijs 23,50 euro!
    Ben slim en koop je dan een paar fire volcano's van Breeschoten "de kruiterij".
    Ze gaan hoger en kosten maar 3,99 euro!
    Offline!

    Comment


      #3
      Ik heb deze op de gok genomen en idd, totaal zn geld niet waard. Als deze fontein een tientje was geweest dan was hij nog te duur.

      Filmpje:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #4
        [QUOTE=Vegnagun939;232573]Ik heb deze op de gok genomen en idd, totaal zn geld niet waard. Als deze fontein een tientje was geweest dan was hij nog te duur.



        wat dat laatste betreft, dat vind ik onluist,
        hij is echt super lang, heeft geen onozele effecten,ook een leuk uiterlijk, en daar geven veel mensen toch ook iets om.
        maar ja, die prijs........

        nog even terug komend op wat venganun hier boven zegt, dat 10tje zou jij er toch ook wel voor betalen, of niet dan, je hebt het hier boven ook allen maar over de prijs... ook nog iets over de effecten, of was het dat

        gr tom
        DarkSoul is soms een inspiratierover!

        Comment

        Working...
        X