Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alcatraz [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Alcatraz [Uitloop]



    Artikelnummer: 840
    Artikelnaam: Alcatraz
    Bruto Gewicht: 4025 gr.
    Netto Kruitgewicht: 429 gr.
    Aantal Schoten: 58 Schots
    Effectomschrijving: gekleurde palmtrees, blinking peony's, falling leaves en heftige burstknallen, geschoten in verschillende richtingen
    Tijdsduur: 35 sec.
    Stijghoogte: 30 m.
    Diameter Effect: 20 m.
    Richtprijs: 47.50
    Verpakkingseenheid: 4/1
    Film: Rechtermuisknop, doel opslaan als...
    Film 2: Rechtermuisknop, doel opslaan als...
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Torrr; 12 March 2011, 08:20.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Update 25-09-2006: Film online gezet!

    Comment


      #3
      Op Youtube staat ook een filmpje van de Alcatraz

      Comment


        #4
        de kwaliteit van youtube ligt niet bepaald hoog dus hier even 'n ander filmpje afkomstig van www.jpsweb.nl
        www.thundershow.nl

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door damianus Bekijk bericht
          de kwaliteit van youtube ligt niet bepaald hoog dus hier even 'n ander filmpje afkomstig van www.jpsweb.nl
          http://www.jpsweb.nl/Downloads/Vuurw...7/Alcatraz.wmv
          Ben ik niet helemaal met je eens.
          Kwaliteit wordt minder door het het vele downloaden en is ook afhankelijk met welke apparatuur is gefilmd.
          Maar altijd beter dan niets.
          Slechte kwaliteitsfilmpjes ga ik hier niet opzetten.

          In ieder geval bedankt voor jouw bijdrage van JPSWEBS

          Comment


            #6
            Het is een prachtige cake, ik ga niet uit van deze films, maar van eigen ervaring. Hij is erg langdurig, maar levert genoeg spektakel! Er zitten vele verschillende effecten, maar vooral shapes in wat deze cake zo leuk maakt, de variatie is groot.
            Voor de prijs van 47,50 vind ik dit een absolute aanrader, eentje die ik dit jaar zeker zelf wil hebben.

            Ik heb deze overigens destijds vastgelegd op film, ik zal hem even voor jullie online zetten.

            EDIT:

            filmpje heb ik even snel ge-edit: Rechtermuisknop, doel opslaan als...
            Laatst aangepast door Mattenfreak; 22 June 2007, 16:53.

            Comment


              #7
              Deze zat dit jaar ook bij mijn collectie.
              Wat was dit een geweldig mooie pot zeg.
              Hij is lekker langdurig, maar niet zo dat hij zaai word.
              Er zitten vele leuke dingen in deze cake, verschillende effecten en shapes.
              En voor 47.50 euro kun je hier niet zo heel gek veel over zeggen.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Aan de hand van het filmpje vind ik dit echt een hele leuke cake, lekkere afwiselling en een langdurige cake, ik vind hem echt totaal niet saai en de effecten zijn ook goed te noemen.

                Comment


                  #9
                  Van de site www.lesli.nl "Het unieke element van dit flowerbed is dat de bouquetten in diverse richtingen de lucht in worden geschoten." Ik zie het echt alleen maar recht omhoog gaan op het productfilmpje! Gaat je unieke element!

                  Comment


                    #10
                    dit zal wel komen omdat ze pot verkeerd naar de camera gericht hadden ( als je begrijpt wat ik bedoel ) .
                    www.thundershow.nl

                    Comment


                      #11
                      Ja, ik snap je. Wel stom dat ze dat met alle drie hebben gedaan, en bij anderen dan weer niet. Maar goed, erg bijzonder vind ik 'm toch niet, geen opvallend bijzondere of mooie effecten, dus dat wordt geen aankoop voor mij.

                      Comment


                        #12
                        In de beginpost staan 2 films vermeld, op beide is goed te zien dat er niet alleen in VT wordt geschoten, maar ook een V-shape en een rij Z.

                        Comment


                          #13
                          ow, maar dat gedoe met die .rar's uitpakken heb ik zelden zin in, vandaar dat ik die niet heb gezien.
                          Maar heb je 't productfilmpje van Lesli https://www.vuurwerkplanet.nl/shop/s...b-9128809a144b gezien? Daar zie ik de v en z echt niet.
                          Maar goed, ik geloof je

                          Comment


                            #14
                            deze heb ik bestelt voor 37 euro dit jaar, volgens mij is hij die prijs dik waard

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Firewerk Bekijk bericht
                              deze heb ik bestelt voor 37 euro dit jaar, volgens mij is hij die prijs dik waard
                              Dat is inderdaad hele nette prijs.....kan je verzekeren dat je geen spijt zult hebben van je aankoop !

                              Vorig jaar zelf ook gehad....vondt echt goeie cake....mede doordat er in verschillende richting geschoten wordt.

                              Filmpje:

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                              Laatst aangepast door Thecrow; 3 January 2011, 16:17.

                              Comment

                              Working...
                              X