Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Celebration Cracker van Lesli

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Celebration Cracker van Lesli




    Artikelnummer: 066
    Artikelnaam: Celebration Cracker
    Bruto Gewicht: 9800 gr.
    Netto Kruitgewicht: 1340 gr.
    Effectomschrijving: Een ratelband, '' een klasieke rol uit het verre oosten, nu hoef je niet meer de hort op voor meters knalgeweld!
    Lengte van de rol: 20 m.
    Tijdsduur: 720sec.
    Richtprijs: €65 [?]
    Verpakkingseenheid: 1/1


    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 20 January 2008, 15:16.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    65 euro was voor een kleinere versie.
    Deze zou rond de 125 euro moeten komen.

    Comment


      #3
      125 euro wat een belachelijke prijs echt helemaal van de zotte voor die prijs heb je 2 echte rollen met eindbom

      Comment


        #4
        ik vind eigenlijk 69 euro ook veel te veel...er zit buskruit in geen flash.... en dat buskruit is dacht ik ook nog in mindering gebracht (per rotje dan)..

        Comment


          #5
          Toevallig iemand die deze rol afgelopen oud en nieuw heeft afgestoken?
          zo ja, wat vond je er van? ik ben benieuwd naar de ervaringen.
          Once a pyro, always a pyro

          Comment


            #6
            Afprijzing

            Hey,

            Hij is niet meer zo duur als geweest is.

            Bij Lesli (boerenbond)

            nu aktie: 39,95 daar is die wel leuk voor he

            komt er dit jaar zeker bij

            39,95 voor ruim 10 min geknal haha heerlijk...

            Comment


              #7
              ik had er vlede jaar 1, en koop er echt nooit meer 1 vind het naar eigen mening echt zwaar zonde van 't geld.

              Mischien dat er andere zijn die er anders over denken.
              Had het die dag geflimd en hier 't filmpje van die rol. Oordeel zelf maar.

              Een legale 100.000 rol die ZWAAR zonde van 't geld was!
              Laatst aangepast door kalevera; 16 November 2007, 00:18.

              Comment


                #8
                De Celebration Crackers van Lesli zullen dit jaar allemaal een eindbom bevatten.

                Comment


                  #9
                  Ziet er niet verkeerd uit Maar de echte goede rollen moetje tog wel naar Belgié toe gaan

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door joeri Bekijk bericht
                    Ziet er niet verkeerd uit Maar de echte goede rollen moetje tog wel naar Belgié toe gaan
                    qua uiterlijk ja, maar deze rol duurd ongeveer 12 minuten ? zoals boven staat aangegeven, dus het tempo zal wel HEEL laag liggen wat het natuurlijk alweer een stuk onaantrekkelijker maakt.
                    [B][COLOR="Red"]Anti Pro-Line![/COLOR][/B]

                    [b]Weco Corsair Freak :)[/b]

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door kalevera Bekijk bericht
                      ik had er vlede jaar 1, en koop er echt nooit meer 1 vind het naar eigen mening echt zwaar zonde van 't geld.

                      Mischien dat er andere zijn die er anders over denken.
                      Had het die dag geflimd en hier 't filmpje van die rol. Oordeel zelf maar.

                      http://nl.youtube.com/watch?v=6_3Lq1J6nag
                      Is de celebration cracker in jou filmpje wel de cracker waar deze topic over gaat want, die zou 720 sec. duren en in het filmpje maar amper 2 minuten.

                      Wel valt me op dat het maar zachte knalletjes zijn.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Tinusje Bekijk bericht
                        Is de celebration cracker in jou filmpje wel de cracker waar deze topic over gaat want, die zou 720 sec. duren en in het filmpje maar amper 2 minuten.

                        Wel valt me op dat het maar zachte knalletjes zijn.
                        Dat is precies de rede waarom ik teleurgesteld was in de rol, mij werd gezegd dat de rol 14M lang was, wel 10 minuten lang zou duren en dat de rol te vergelijken was met een chineze rol. Er werd zelfs gezegd dat er een eindbom aan zat.

                        En je ziet 't, was dus goed genaaid.
                        Was blij dat ik nog 2 echte (illegale) rollen had die O&N.

                        en IK vind persoonlijk van elke rol de knallen zacht gaan maarja, mischien dat er dit jaar verandering in komt.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Tinusje Bekijk bericht
                          Is de celebration cracker in jou filmpje wel de cracker waar deze topic over gaat want, die zou 720 sec. duren en in het filmpje maar amper 2 minuten.

                          Wel valt me op dat het maar zachte knalletjes zijn.
                          ja, er zit 0.5 gram blackpowder per comp in, ik denk dat we dan blij moeten zijn dat het uberhaupt knalt.

                          mjah...ik moet wel zeggen dat sommige "nederlandse chinese rollen" toch wel een aardig goed tempo hebben en dat het toch een stap vooruit is, ondanks dat ze in het niets vallen bij de rollen uit belgie.
                          [B][COLOR="Red"]Anti Pro-Line![/COLOR][/B]

                          [b]Weco Corsair Freak :)[/b]

                          Comment


                            #14
                            tegenvaller

                            Na al deze berichten kan je beter voor de nieuwe rollen van Lesli gaan de Red dragon 20.000 - 50.000 - 100.000 wel met eindbom en volgens de nieuwe regelgeving.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Tinusje Bekijk bericht
                              Na al deze berichten kan je beter voor de nieuwe rollen van Lesli gaan de Red dragon 20.000 - 50.000 - 100.000 wel met eindbom en volgens de nieuwe regelgeving.

                              is er ergens informatie te vinden over deze rol?

                              Comment

                              Working...
                              X