Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Powerpack One [Ass.] [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Powerpack One [Ass.] [Uitloop]


    de bovenste

    Artikelnummer: 920
    Artikelnaam: Powerpack One
    Bruto Gewicht: 3500 gr.
    Netto Kruitgewicht: 758 gr.
    Aantal Schoten: 74 Schots verdeeld over het pakket
    Effectomschrijving:
    - 12sh rode en groene tails met rode en groene twinkling sterren.
    - 16sh gele tails met gouden palmtrees.
    - 16sh rode tails met rode palmtrees met zilver pistil, goude tails met een crackling boeket met rood/groene pisils.
    - 10sh zilveren tails met rode en groene peony met crackling.
    - 10sh zilveren tails met rode en lemon peony en crackling.
    - 10sh gouden tails met roze en groene peony en crackling.

    Richtprijs: ¬49.90
    Verpakkingseenheid: 4/1
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl


    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door ylke; 3 February 2011, 22:00.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    iemand ervaring met deze pakket?
    ben van plan om het te kopen.
    Vuurwerk 4 ever!:)

    Comment


      #3
      Nee, ik kan je helaas niets vertellen over dit pakket, heb hem niet gehad.
      Maar er zit wel Nightlife in, http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=1013
      Dat is een goede cake, mochten de anderen ook zo goed zijn is het pakket een aanrader.
      5 cake's voor 50 euro is sowieso niet zo veel geld waard, dus ik denk wel dat het proberen waard is.

      Comment


        #4
        Powerpack one

        Heb deze de laatste jaren gekocht (samen met powerpack two).Ik vind het echt een superbox! Tegenwoordig koop ik deze ook voor 5 collega's van mij daar ze er erg tevreden over zijn, burst is hard en effect redelijk tot echt mooi te noemen. Absoluut geen miskoop, het geld meer dan waard!

        Comment


          #5
          Powerpack 1

          Zoals ik al eerder aan gaf....voor mij is er tot op heden geen vervanging voor powerpack 1 & 2. Probeer elk jaar andere paketten uit rond de 100 Euro voor in de avond, maar ben elk jaar weer blij dat ik Powerpack 1 & 2 voor in de nacht heb!! Dit jaar laat ik hem echter aan mij voorbij gaan....ga namelijk in op aanbod van Katan vuurwerk dwz 500,- aan potten bestellen van de Profi collectie en 250,- Euro gratis uitzoeken uit de Profi collectie. Ga ze wel weer voor vrienden en collegas halen....ze zijn er no steeds zot op!

          Comment


            #6
            Geweldig voor dat geld!

            Mooie felle kleuren met verassende effecten erin!

            Mooie Golden Rain en vallende grondbloemen!


            Die Sphere vind ik het mooiste!

            Comment


              #7
              had hem ook, vond er niks aan de aantal schoten ....

              je kan beter losse potten kopen misschien hem je dan wel minder maar wel mooier en de aantal schoten

              Comment


                #8
                Bedankt allemaal voor jullie mening want ik ben van plan om het te kopen dit jaar, want zoals Invader al zei : Het is niet een duur pakket voor 5 cakes/50 euro. En ik heb nightlife al 1 keer gehad en dit jaar wou ik heb 2 keer kopen maar ik koop hem dus 1 keer los en 1 keer in het pakket.

                Iedereen heel erg bedankt voor jullie advies.

                Comment


                  #9
                  Ik vond het een goed pakket, maar er zaten tog 2 mindere cakes erin
                  Wat ik zeker goed vond dat de Nightlife dat erin zat pootjes had gekregen omdat hij steeds omviel, Dit was ook de topper van het pakket vind ik zelf

                  Foto van mij:



                  -Niet zonder toestemming kopieeren aub!-
                  Laatst aangepast door Lesl; 3 August 2010, 17:31.

                  Comment

                  Working...
                  X