Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloody Sky [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bloody Sky [Uitloop]



    Artikelnummer: 947
    Artikelnaam: Bloody Sky
    Bruto Gewicht: 4133 gr.
    Netto Kruitgewicht: 500 gr.
    Aantal Schoten: 49 Schots
    Effectomschrijving: 49 schots multi-shot waaiervormig flowerbed XXL; crackling rode staarten, burst, speciale krachtige crackling.
    Tijdsduur: 28-32 sec.
    Stijghoogte: 30 m.
    Diameter effect: 50 m.
    Richtprijs: 69,95
    Verpakkingseenheid: 3/1
    Film: Rechtermuisknop, doel opslaan als...
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Met dank aan Pyroworld voor hosting.
    Laatst aangepast door ylke; 25 September 2011, 16:20.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
    Update 22-09-2006: Filmpje online gezet!


    Wel bedankt voor het filmpje.
    Ik vindt dit blok een van de beste die ik tot nu toe gezien heb.
    Ik ga deze kopen. Daar twijfel ik niet aan. Zo mooi.

    Comment


      #3
      Een van de snelle shaped blokken!
      Vind ik dit toch een van de mindere van...
      Wel mooi het rood met crackling maar niet heel overtuigend...
      Maar het blijft een toppertje
      Laatst aangepast door ylke; 3 February 2011, 21:45.

      Comment


        #4
        bloody sky

        De beste pot die ik tot nu toe gezien heb die ga ik zeeeeekerrs kopen!!!

        Comment


          #5
          En hoe is de pot bevallen?

          Comment


            #6
            Door het duurder worden van al deze potten ben je straks zo'n 100 euro meer kwijt dan dat je vorig jaar betaalde.
            Maar goed, ondanks de prijsverhoging komt hij toch in mijn collectie.
            Wat een geweldige pot is dit, heel erg snel geschoten, veel crackling, kortom een topper.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Het is een goede cake, maar voor mij echt veel te duur. Ik zie trouwens helemaal geen crackling tails? Staat wel in de beschrijving. Blijft zonde om steeds meerdere cakes af te schieten, maargoed.
              Laatst aangepast door ylke; 3 February 2011, 21:45.

              Comment


                #8
                ik vind dit maar een magere cake.. effect vind ik nou niet echt goed te noemen magertjes klein en de prijs is belachelijk.. op de film is ie natuurlijk met meerdere geschoten.. maar als ie enkel staat, blijft er vrij weinig van over meen ik...
                ieder zijn mening,en smaken verschillen ( gelukkig )

                Comment


                  #9
                  Mischien dat mensen die hem gehad hebben dit kunnen vertellen hoe het is om er 1 aftesteken.
                  Moontan, jij had deze pot afgelopen jaar ook, hoe was hij ?
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Gurby Bekijk bericht
                    ik vind dit maar een magere cake.. effect vind ik nou niet echt goed te noemen magertjes klein en de prijs is belachelijk.. op de film is ie natuurlijk met meerdere geschoten.. maar als ie enkel staat, blijft er vrij weinig van over meen ik...
                    ieder zijn mening,en smaken verschillen ( gelukkig )

                    Nou vriend......ik kan je vertellen dat dit wel 1 van de betere 500 grams waren afgelopen oud en nieuw..... samen met z'n broertje de camuro king die ik ook gehad heb toch wel de toppers.

                    De bloody sky zelf......na de eerste reeks van 7 shoten......het snelle shape gedeelte......heerlijk gewoon....de hele straat wordt ook wel eventjes flink opgelicht.

                    Comment


                      #11
                      Deze lijkt erg veel op de camuro king, maar de effectbreedtes lijken magerder, is dat ook zo of lijkt dat alleen maar door het filmpje?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ramon Bekijk bericht
                        Deze lijkt erg veel op de camuro king, maar de effectbreedtes lijken magerder, is dat ook zo of lijkt dat alleen maar door het filmpje?
                        Persoonlijk vind ik de Bloody Sky mooier... ik had hem vorig jaar, echt een topper!
                        De Camuro King is wel mooi wegens dat blauwe maar het lijkt alsof deze een groter kaliber heeft.

                        Comment


                          #13
                          Een beetje of topic:

                          Maar ik heb deze cake bij geen enkele lesli dealer kunnen vinden in enschede.
                          Heb toch echt meerde dealers bezocht die lesli verkopen, maar heb deze jammer genoeg niet gevonden want wou deze er erg graag bij hebben.

                          Het is een pracht cake, tempo is indrukwekkend en ik vind de uitwerkingen prachtig. De hele straat wordt verlicht
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Op nieuwere filmpjes op onder andere youtube. Mis ik de tail achter de rode lichtkogels? het lijkt erop dat deze in de nieuwere versie is wegbezuinigd.
                            Erg zonde, dat maakt deze waaier toch een stuk minder aantrekkelijk.

                            Comment


                              #15
                              Dit vind ik toch wel een van de toppers uit de New Spirit collection.
                              Wat een geweld in de straat als je deze afsteekt.
                              Afgelopen jaarwisseling stonden er mensen te juichen nadat ik deze cake afgestoken had.
                              Ik denk dat dat wel genoeg zegt, deze cake is een echte aandachtstrekker.
                              Laatst aangepast door ylke; 3 February 2011, 21:46.

                              Comment

                              Working...
                              X