Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Explosion [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Explosion [Uitloop]



    Artikelnummer: 951
    Artikelnaam: Explosion
    Bruto Gewicht: 1875 gr.
    Netto Kruitgewicht: 190 gr.
    Aantal Schoten: 19 Schots
    Effectomschrijving: crackling tails,flits burst, zilveren crackling boeket met gele pistil
    Tijdsduur: 50 sec.
    Stijghoogte: 20-25 m.
    Diameter effect: 5-10 m.
    Richtprijs: 34.90
    Verpakkingseenheid: 4/1
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl


    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Guy; 2 October 2008, 23:02.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    explosion

    mooie pot zeker een aanrader

    Comment


      #3
      Dit is een pot voor de echte freaks. De kleur geel komt maar heel zeldzaam voor in het vuurwerk en in deze cake is het goed te zien.
      Lesli heeft wat kleuren betreft echt een voorsprong op de andere merken, want ook b.v. Angel Eyes van Royal Class is een lust voor het oog.
      Het nadeel van al dit moois is dat je er wel de hoofdprijs voor moet betalen, maar ik heb het er graag voor over.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
        Dit is een pot voor de echte freaks. De kleur geel komt maar heel zeldzaam voor in het vuurwerk en in deze cake is het goed te zien.
        Lesli heeft wat kleuren betreft echt een voorsprong op de andere merken, want ook b.v. Angel Eyes van Royal Class is een lust voor het oog.
        Het nadeel van al dit moois is dat je er wel de hoofdprijs voor moet betalen, maar ik heb het er graag voor over.
        Door Shinji enthousiast geraakt voor deze pot.
        Ik heb vooral een voorkeur voor potten met een bijzondere mooie heldere kleur.
        Heeft iemand een filmpje van deze pot?

        Comment


          #5
          staat gewoon op lesli.nl dat filmpje...

          maar de url doet het niet zo, je komt uit bij vuurwerkplanet.nl staat die overigens ook op.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
            staat gewoon op lesli.nl dat filmpje...

            maar de url doet het niet zo, je komt uit bij vuurwerkplanet.nl staat die overigens ook op.
            Dank Jupilerfreak
            Film op Lesli is erg slecht.
            Maar Shinji, die ik tijdens Fallas ontmoet heb, had het over een hele mooie pot.
            Ik ga hem gewoon eens proberen.
            Misschien dat iemand voor Oud en Nieuw nog met een goed filmpje komt.

            Comment


              #7
              Volgens beschikbare bron blijft deze pot dit jaar met adviesprijs op 34,95 staan.

              Comment

              Working...
              X