Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Earthquake [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Earthquake [Uitloop]



    Artikelnummer: 950
    Artikelnaam: Earthquake
    Bruto Gewicht: 3.875 gr.
    Netto Kruitgewicht: 266 gr.
    Aantal Schoten: 77 Schots
    Effectomschrijving: blauwe tails, speciale zilveren crackling, gouden tails, gouden crackling boeketten, zilveren tails, zilveren crackling boeketten, flash boeketten, gouden regen overgaand naar blauw. Elk shot is met een harde burst
    Tijdsduur: 70-80 sec.
    Stijghoogte: 15-25 m.
    Diameter effect: 2-8 m.
    Richtprijs: €. 37.50
    Verpakkingseenheid: 4/1
    Film: Rechtermuisknop, doel opslaan als...
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door ylke; 3 February 2011, 22:05.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Whhahaha ik dacht dat ie langzaam zou opbouwen maar het bleef daarbij
    Nee vind het helemaal niks alleen het tempo is goed maja dan moet je er ook wel iets goeds uit laten komen...


    Ps. hij duurt maar 60 secondes

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
      Whhahaha ik dacht dat ie langzaam zou opbouwen maar het bleef daarbij
      Nee vind het helemaal niks alleen het tempo is goed maja dan moet je er ook wel iets goeds uit laten komen...


      Ps. hij duurt maar 60 secondes
      Ben ik volkomen met je eens, ik had meer verwacht... wat een teleur stelling..

      Comment


        #4
        Ik vind de pot niks. De effecten zijn weinig spectaculair en te eentonig en daardoor heeft hij, in mijn ogen, een slechte prijs-kwaliteit verhouding. Het is misschien wel een leuk, en duur, potje voor 31 December zelf maar niets voor twaalf uur.
        ~Coen21

        Comment


          #5
          Nou je moet wel eens kijken naar de tijd dat je niets had boven de 200 gram; Er waren gewoon geen potten ( op wat tails na ) die meer dan 30 schoten hadden. In die tijd was deze iets nieuws; een hoog tempo met (hoewel ze er slecht uitzien) veel boeketjes.
          Nou vind ik het zelf ook ongelofelijk dat ze er dan 37.50 voor vragen..Maar dat is een tweede.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
            Nou je moet wel eens kijken naar de tijd dat je niets had boven de 200 gram; Er waren gewoon geen potten ( op wat tails na ) die meer dan 30 schoten hadden. In die tijd was deze iets nieuws; een hoog tempo met (hoewel ze er slecht uitzien) veel boeketjes.
            Nou vind ik het zelf ook ongelofelijk dat ze er dan 37.50 voor vragen..Maar dat is een tweede.
            dat ben ik zoizo met je eens invader , maar een prijs als genoemd kun je toch niet vragen voor zo'n belabberd product ,zoals we dat dezer dagen beschouwen

            Comment

            Working...
            X