Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cyclone [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Cyclone [Uitloop]



    Artikelnummer: 955
    Artikelnaam: Cyclone
    Bruto Gewicht: 750 gr.
    Netto Kruitgewicht: 90 gr.
    Aantal Schoten: 9 Schots
    Effectomschrijving: zilveren en crackling tails, burst, roze/groene en lemon peony's
    Tijdsduur: 18-23 sec.
    Stijghoogte: 15-18 m.
    Diameter effect: 5-8 m
    Richtprijs: 9.95
    Verpakkingseenheid: 12/1
    Film: Rechtermuisknop, doel opslaan als...
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Met dank aan Pyroworld voor hosting.
    Laatst aangepast door Guy; 2 October 2008, 22:55.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Als ik het filmpje zo zie, dan krijg je een zeer leuk product voor slechts 9,95. Had al vermoeden om deze eventueel aan te schaffen, nu naast de Nightlife vrijwel een zekerheidje.

    Toppertje!

    Comment


      #3
      zijn dit er nou 4 tegelijk ?
      Laatst aangepast door kruitsnuiver; 14 July 2007, 14:20.
      Gerwin

      Comment


        #4
        4 of 5 ja. dat zie je heel goed. potjes hebben dus 3 effecten ipv 2. hebben dus ook nog een crackling effect uit een bombette naast roze/groene en lemon peonies

        Comment


          #5
          Ze worden per 4 geschoten. De 500 grams blokken alleen per 3.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
            4 of 5 ja. dat zie je heel goed. potjes hebben dus 3 effecten ipv 2. hebben dus ook nog een crackling effect uit een bombette naast roze/groene en lemon peonies
            Ik zie crackling effect uit een bombette ik zie de roze/groene peony's maar de lemon zie ik niet echt ligt dat aan mij
            Laatst aangepast door ylke; 3 February 2011, 21:55.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
              Ik zie crackling effect uit een bombette ik zie de roze/groene peony's maar de lemon zie ik niet echt ligt dat aan mij
              De lemon is er wel degelijk, maar de camera pakt die kleur helaas niet duidelijk genoeg, het is geen prof. camera. Maar kan je verzekeren dat lemon erbij zat.
              Laatst aangepast door ylke; 3 February 2011, 21:55.

              Comment


                #8
                De Cyclone die ik gezien heb waren boeketten en enkelt tails afgewisseld. Totaal anders dan op het filmpje stond. Tevens ook een erg instabiel potje, veel en veel te licht.

                Als je moet kiezen tussen de Nightlife (overigens ook erg instabiel) en de Cyclone zou ik 100% voor de Nightlife gaan.

                Comment


                  #9
                  Als je de keuze hebt voor Nightlife raad ik je die zeker aan. Alhoewel die ook weer duurder is geworden en je die 100% zeker vast moet zetten.

                  Comment


                    #10
                    Ik heb dit jaar ook de Nightlife en Cyclone gehad, vond ook Nightlife het mooist, ook omdat de boeketten laag knalden en het daarom groter leek.

                    Comment


                      #11
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Met dank aan freakpyromaniacs

                      Comment


                        #12
                        Ziet er zeker niet verkeerd uit voor 10 euro. Lijkt mij de moeite wel waard voor erbij

                        Comment

                        Working...
                        X