Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lesli Vuurwerk demo-avond 2006

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Lesli Vuurwerk demo-avond 2006

    Zooo dan, kan niets anders zeggen dan dat ook Lesli zeer mooie producten op de markt zet! Nederland gaat er echt zeer goed op vooruit!

    Prachtige kleuren (zelfs aqua), leuke en zeer aparte effecten (parachutes met grondbloemen en dwarrelende effecten), cakes met hoog tempo, echt helemaal te gek! Stond bij vele artikelen echt te kijken van "WOW", waarom zien we dit nu pas. ;)
    De Z-shapes waren zeer goed, heel langzaam in het begin, maar na 1 rij geschoten te hebben gaat het tempo ineens gigantisch omhoog, heerlijk snel en als laatste nog eens een mooi fan-shape schot erachter aan. Iedere prijsklasse had toch echt toppers ertussen zitten, er is voor ieder wat wils. En dan is dit natuurlijk en kleine greep uit de totale collectie van Lesli Vuurwerk.

    Daarbij was de avond zelf ook zeer goed georganiseerd, veel dummy's, mooi per merk gesorteerd, veel hulp bij het verkrijgen van zo goed mogelijke beelden en een drankje en een hapje achteraf tijdens een praatje is nooit slecht.

    Bij deze wil ik Lesli Vuurwerk nogmaals bedanken, was echt weer een topavond met topvuurwerk!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Inderdaad, het komt helemaal goed in Nederland met het vuurwerk! Ik heb genoten van de variatie van effecten in de verschillende blokken. Vrijwel alle blokken hadden wel een finale en de combinatie van effecten en kleuren was zeer goed. Ook de grootte van de effecten, en zeker niet alleen van de 500-grams blokken, was goed. Het enige waar ik me nu een beetje zorgen over maak is dat deze blokken met hun effectgrootte in smalle straatjes worden afgestoken door personen die weinig ervaring hebben met vuurwerk. Zeker voor de V- en Z-shapes heb je gewoon veel ruimte nodig. Er zal door de vuurwerkwinkels dus een goede voorlichting moeten komen over de afstanden en ruimte die je nodig hebt. Deze demo werd op ca. 75-100 meter afstand geschoten en dan is juist alles goed te zien. Als je hier 10 of 20 meter vanaf staat, heb je pijn in je nek en is het totaaleffect van het blok niet te zien.
    Wij zullen proberen de foto's en filmpjes van de demo zo snel mogelijk online te zetten.

    Mantronix

    Comment


      #3
      Het was een erg leuke avond weer, de mensen van Lesli waren erg gastvrij en hebben ons goede info gegeven etc.
      We hebben inderdaad erg mooi vuurwerk langs zien komen, wat mij opviel was dat ze de ''gratis artiekelen'' er zwaar hebben gemaakt, erg goede effecten en erg harde burst etc.

      Ook viel mij op dat de kleuren van de effecten gewoon ERG goed waren, geel was ook egt geel en niet vaag oranje ofzo, blauw was ook egt knal blauw, en natuurlijk die vernieuwende kleur aqua.

      Wij hebben ons prima vermaakt daar.
      Laatst aangepast door kruitsnuiver; 20 September 2006, 13:40.
      Once a pyro, always a pyro

      Comment


        #4
        En zoals Mantronix al zei; de foto's en video's komen zo snel mogelijk allemaal online. De eerste 97 foto's zijn in ieder geval al in het album gezet.

        *Klik hier om naar het album te gaan*
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          prijsje

          we gaan zeker vooruit in nederland wat betreft het siervuurwerk, dan heb ik het niet over de pijlen en knallers uiteraard...

          alleen het is allemaal een beetje duur, persoonlijk zou ik er dat nooit voor uitgeven en ik denk meerdere met mij, de freaks daargelaten want die hebben er wel 300 Euro voor over (aangezien je wel op zo'n bedrag uitkomt als je bv 6 of 7 mooie potten wilt aanschaffen), terwijl de prijs/kwaliteits verhouding ver beneden pijl ligt

          maar goed....


          ik vind echt dat we worden belazerd qua prijs, maar de meesten van ons zullen daar schijt aan hebben, eigenlijk moet je gewoon boycotten.......

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door michel0911 Bekijk bericht
            we gaan zeker vooruit in nederland wat betreft het siervuurwerk, dan heb ik het niet over de pijlen en knallers uiteraard...
            ....
            Er komen dit jaar ook zwaardere knallers in de winkels in nederland, dus kwa knalvuurwerk gaan we ook vooruit.
            Once a pyro, always a pyro

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
              Er komen dit jaar ook zwaardere knallers in de winkels in nederland, dus kwa knalvuurwerk gaan we ook vooruit.
              eerst zien dan geloven, en de ouderwetse kanonslagen gaan waarschijnlijk ook niet door dit jaar, diegene die een lekkere knal hebben en helemaal versnipperen......

              Comment


                #8
                als de knallers net zo vooruit gaan als de rest van het vuurwerk het siervuurwerk dus.
                dan zit het allemaal prima inmekaar , en komt het helemaal goed .
                ik heb er nu na het zien van al die filmpjes de volste vertrouwen in

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door shady0110 Bekijk bericht
                  eerst zien dan geloven
                  de zwaardere knallers die wolff gaat verkopen dit jaar heb ik al zien liggen in de toonzaal, en er word belooft dat ze een stuk harder gaan.

                  Maar dit topic gaat over de demo avond van lesli vuurwerk, dus laten we het even on topic houden mannen
                  Once a pyro, always a pyro

                  Comment


                    #10
                    Lesli is een zeer goed merk (leverancier) vind ik persoonlijk
                    Vooral New Spirit is goed,iig beter dan Royal Class

                    Comment

                    Working...
                    X