Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

China wint Schevenings Vuurwerkfestival

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    China wint Schevenings Vuurwerkfestival

    DEN HAAG - Het Chinese vuurwerk heeft zaterdagavond het 26e vuurwerkfestival in Scheveningen gewonnen. Het kleurrijke spektakel van het Chinese team kreeg van de vijfkoppige jury 191 punten. Op de tweede plaats eindigde het Poolse vuurwerk met 181 punten. De Kroatische show eindigde als derde.

    In totaal namen acht landenteams deel aan het jaarlijkse Ad Haagsche Courant Internationaal Vuurwerkfestival dat woensdag 10 augustus van start ging. Dit jaar kwamen er rond 220.000 bezoekers naar Scheveningen om het vuurwerk te zien, zo meldde de organisatie.

    #2
    Terechte winnaar lijkt me. Hoewel ik Argentinie ook wel erg goed vond. Helaas moet ik weer wachten tot het weer gaat beginnen in december
    We hit them hard, we hit them low! [B]Den Haag hooligans[/B] about to lose control!

    Comment


      #3
      Heb het niet gezien, moet het filmpje nog bekijken, zal er vast wel zijn.

      Comment


        #4
        onzin, miste de helft al doordat ze niet aangaven wanneer ze zouden schieten en vond verder de afwisseling tussen blokken, candles en bommen matig. ook een te constant tempo
        als er zo veel fout gaat is het onlogisch dat de shows waarbij het meeste fout ging de top 3 vormen

        films komen eraan

        Comment


          #5
          alleen engeland

          Ik heb alleen engeland gezien, gefilmpt en foto's gemaakt (aantal korte stukjes film).
          Ik moet zeggen dat engeland het niet slecht deed, maar ja ik heb de rest niet gezien
          GrtZz JeKo

          Comment

          Working...
          X